نقد و بررسی مودم روتر ۴G LTE دی لینک مدل DWR-921

اگر شما هم مانند من از یک مودم روتر قدیمی استفاده می کنید پس باید خوشحال باشید چونکه می توانید از مودم روتر LTE دی لینک مدل DWR-921 استفاده کنید. DWR-921 اتصالات آنلاین عالی را در مناطقی که سرویس های پهن باند مانند کابل یا ADSL نمی تواند وجود داشته باشد را ارائه می دهد. D-Link DWR-921 از سرعت تئوری دانلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.

مودم روتر LTE دی لینک مدل DWR-921

مودم روتر LTE دی-لینک مدل DWR-921 یک دستگاه جمع و جور و براق است. در قسمت پشت دستگاه می توان ۴ پورت LAN و ۱ پورت WAN با سرعت ۱۰/۱۰۰ مگابیت در ثانیه را پیدا کنید. اسلات سیم کارت استاندارد با فشار دادن خارج و داخل می شود و آنتن های خارجی LTE قابل جابجایی هستند که در قسمت پشت دستگاه قرار می گیرد. باندهای زیر توسط این روتر پشتیبانی می شود:

  • LTE Bands: 3 / 7 / 8 / 20 (800 / 900 / 1800 / 2600 MHz)
  • UMTS / HSDPA / HSUPA Bands: 1 / 8 (900 / 2100 MHz)

فقط یک نکته در مورد با اسلات سیم کارت را به یاد داشته باشید، اگر شما از آداپتور سیم کارت استفاده می کنید تا سیم کارت کوچکی که دارید در روتر جای گیرد باید اطمینان حاصل کنید که آداپتور مناسبی را انتخاب کرده اید. پیکربندی روتر با استفاده از ویزارد به سادگی انجام می شود. این پیکربندی شامل تنظیمات شبکه وای فای است که از استانداردهای وایرلس ۸۰۲٫۱۱ b/g/n پشتیبانی می کند.

بعد از آنلاین شدن، DWR-921 به شما این امکان را می دهد تا اتصال پهن باند موبایل ۳G یا ۴G LTE را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از طریق ابزار مدیریت مبتنی بر وب پیامک ارسال کنید. علاوه بر این، D-Link DWR-921 از فایروال های فعال دو گانه (NAT/SPI) برای کنترل ترافیک و جلوگیری از سوءاستفاده و حملات استفاده می کند و رمزگذاری WPA/WPA2 امنیت و ایمنی شبکه های وایرلس را حفظ می کنند.

  • ابعاد: ۲۳٫۵×۱۱۱٫۵×۱۹۰  میلیمتر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • رابط‌ها: شیار سیم کارت , پورت RJ-45 LAN , پورت RJ-45 WAN/LAN , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: UMTS/HSDPA/HSUPA, 3G, 4G
  • باندهای قابل پشتیبانی: در حالت UMTS/HSDPA/HSUPA : باندهای ۹۰۰/۲۱۰۰ MHz – درحالت LTE band : باندهای ۹۰۰/۱۸۰۰/۲۶۰۰/۸۰۰ MHz
  • سرعت انتقال داده‌ها : در حالت LTE سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه

نتیجه گیری

به طور خلاصه روتر D-Link DWR-921 4G LTE جایگزین خوبی برای افرادی است که در یک منطقه تحت پوشش ۴G LTE زندگی می کنند که فاقد هر گونه پهن باند خط ثابت هستند. با حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه این روتر دی لینک برای منازل و افرادی که نیاز بع یک اتصال قابل حمل دارند ایده آل است. مراحل نصب روتر ساده است تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که سیم کارت را وارد کنید و اتصال اینترنتی موبایل را از طریق اترنت یا به صورت بی سیم به اشتراک بگذارید. افرادی که به دنبال یک روتر پهن باند تلفن همراه هستند تا بتوانند نیاز فعلی خود را برآورده کنند مودم روتر LTE دی-لینک مدل DWR-921 گزینه ای ایده ال است.

برای خرید مودم روتر LTE دی لینک مدل DWR-921 کلیک کنید.