نقد و بررسی مانیتور ال جی مدل ۲۰MK400 سایز ۲۰ اینچ

۲۰MK400 کیفیت تصویر بسیار خوبی را با وضوح تصویر ۱۳۶۶x768 پیکسل، قابلیت ها و اتصالات مناسب را برای شما به ارمغان می آورد. مانیتور ال جی مدل ۲۰MK400 در واقع دارای اندازه ۱۹٫۵ اینچ است ولی در اکثر سایت ها از آن به عنوان مانیتور ۲۰ اینچی یاد می شود. این دستگاه تمام اتصالاتی را که برای فیلمبرداری و صدای دیجیتال با کیفیت بالا نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه  در حالت روشن ۱۷ وات و در حالت استندبای ۰٫۳ وات را مصرف می کند.

قابلیت های مهم مانیتور LG ۲۰MK400

از قابلیت های مهم مانیتور ال جی مدل ۲۰MK400  سایز ۲۰ اینچ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت و راحتی چشم – مد flicker-free و reading راحتی دید را به حداکثر می رساند و از چشمان شما در برابر نور آبی مضر محافظت می کند و سطح پرش تصویر را تقریبا به صفر می رساند.
  • رنگ های بهینه سازی شده – در این مانیتور LG از الگوریتم های کالیبراسیون برای کمک به افرادی که نمی توانند محدوده رنگ را تشخیص دهند استفاده شده است تا بتوانند دید راحتی داشته باشند.
  • گزینه های سفارشی فقط با یک کلیک – کنترل روی صفحه و تنظیمات صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که با چند کلیک ماوس تنظیمات مانیتور را به راحتی انجام دهید.

مانیتور ال جی مدل ۲۰MK400 سایز ۲۰ اینچ دارای یک پنل AH-IPS و نور پس زمینه LED است. AH-IPS که جزول پنل های IPS محسوب می شود کنتراست دینامیک ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ ، کنتراست ایستاتیک ۱۰۰۰:۱ ، زمان پاسخگویی ۱۴ میلی ثانیه و زاویه دید خوبی را فراهم می آورد و تغییر رنگ در آنها بسیار کم است. زاویه دید عمودی و افقی ۱۷۸ درجه، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح تصویر ۱۴۰۰x900 این دستگاه را برای تماشای فیلم های سینمایی و استفاده از برنامه ها ایده آل کرده است. طراحی نازک و شیک مانیتور جلوه زیبایی به میز کار شما می دهد.

 با حالت Reading از چشمان خود محافظت کنید

حالت  Reading با کاهش نور آبی و با کاهش خستگی چشم شرایط بهینه ای را برای مطالعه فراهم می کند. با کنترل ساده جوی استیک می توانید راحت تر صفحه مانیتور خود را ببینید.

ساده ترین رابط کاربری

کنترل OnScreen ساده و بصری است تنها با چند کلیک ساده می توانید تنظیمات خود را سفارشی سازی کنید.

 بدون پرش تصویر

با کاهش سطح پرش تقریبا نزدیک به صفر مانیتور ۲۰MK400 تصاویر با ثباتی را ارائه می دهد، فناوری Flicker Safe به محافظت از چشم شما در برابر پریدگی تصویر کمک می کند.

همگام سازی پویا : سریعتر به عملیات واکنش نشان دهید

حالت Dynamic Action Sync به شما این امکان را می دهد تا فورا در مقابل حریفان خود واکنش نشان دهید و بدون هیچ گونه تاخیر در صفحه نمایش به آنها حمله کنید. به کمترین تاخیر ورودی حواس خود را به صحنه های بازی دهید.

با ۲۰MK400دیگر دشمنان شما جایی برای مخفی شدن ندارند

Black Stabilizer وضوح بصری کاملی را به شما ارائه می دهد، حتی تاریکترین مناطق بازی را می توانید واضح تر ببینید در نتیجه دشمنانی که در سایه و تاریکی پنهان شده اند را می توانید به راحتی شناسایی کنید.

برای خرید مانیتور ال جی مدل ۲۰MK400  سایز ۲۰ اینچ کلیک کنید.