نقد و بررسی مادربرد خوش قیمت ایسوس مدل H110M-C/PS

مادربرد خوش قیمت ایسوس مدل H110M-C/PS مجهز به ۵X Protection II برای محافظت پیشرفته سخت افزاری است و با حافظه رم DDR4 ( و دو اسلات) سازگاری دارد. حداکثر فرکانس پشتیبانی شده توسط این رم ها ۲۴۰۰ مگاهرتز است. قابلیت Fan Xpert کنترل های اختصاصی فن پردازنده و کیس را برای خنک سازی و عملکرد بدون سر و صدا فراهم می سازد. این مادربرد از پردازنده های نسل ۶ و ۷ اینتل و سوکت LGA1151 سازگاری دارد.

با بررسی پنل پشت مادربرد شما می توانید به دو پورت USB 3.1، چهار پورت USB 2.0، یک پورت COM، سه پورت گرافیکی دسترسی پیدا کنید. برای اتصال مانیتور به مادربرد پورت خروجی تصویر در نظر گرفته شده است. قابلیت Overvoltage Protection از افزایش بیش از حد ولتاژ جلوگیری می کند. در ادامه با قابلیت های دیگر این مادربرد ایسوس بیشتر آشنا خواهید شد.

مادربرد ایسوس مدل H110M-C/PS

قابلیت پیشرفته ۵X Protection II از بهترین قطعات و طراحی مدار و استانداردهای عالی استفاده می کند تا از قابلیت اطمینان و حفاظت کامل مادربرد پشتیبانی شود. قابلیت ASUS LANGuard باعث می شود که مادربرد شما در مقابل موج های الکترونیکی ۲٫۵ برابر مقاومت بیشتر را ارائه دهد و عملکرد شبکه شما را بهبود می بخشد. ASUS LANGuard یک لایه حفاظتی سخت افزاری را به شبکه شما اضافه می کند و از خازن های مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن و فناوری اتصال سیگنال استفاده می کند تا عملکرد شما را بهبود ببخشد. رگلاتوهای داخلی ولتاژ و طراحی مدار اختصاصی شده از تراشه، پورت ها و کدک های صوتی در مقابل ولتاژ های بالا محافظت می کند.

برای جلوگیری از اتصال کوتاه از فیوزهای قابل بازیابی استفاده شده است و امنیت سیستم و دستگاه های متصل به آن را بهبود می بخشد. پنل های سخته شده از استیل در مقابل زنگ خوردگی مقاوم هستند و مقاومت ۳ برابر بیشتر را نسبت به پنل های معمولی ارائه می دهد. تخلیه الکترواستایک یکی از بدترین دشمنان مادربرد شما می باشد و باعث می شود تاثیرات مخربی روی سیستم شما ایجاد کند. برای حل این مشکل فناوری ASUS ESD Guards در نظر گرفته شده ایست که می تواند در برابر تخلیه هوایی تا -/+ ۱۰KV و برای تخلیه تماسی تا حداکثر -/+ ۶KV مقاومت کند و همین امر باعث افزایش طول عمر قطعات شما خواهد شد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم مادربرد ایسوس H110M-C/PS از حافظه DDR4 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز پشتیبانی می کند. این حافظه در مقابل حافظه DDR3 می تواند ۲ برابر سرعت خواندن و نوشتن سریعتر، ۲ برابر ظرفیت بیشتر و ۲۰ درصد انرژی مصرفی کمتری را ارائه دهد. حالا بایوس گرافیکی H110M-C/PS پیشرفت کرده و جذابیت های بیشتری را ارائه می دهد. در این بخش شما دستگاه های ذخیره سازی خود را بررسی، بازبینی وسطح پایداری آنها را ثبت کنید و یا می توانید آخرین نسخه بایوس را درون محیط بایوس فلاش کنید.

علاوه بر این شما در این بخش می توانید به صورت دستی سرعت عملکرد فن ها را تنظیم کنید و یا از پروفیل های از قبل تنظیم شده استفاده کنید، می توانید ابزارهای مورد علاقه خود را به لیست My Favorites اضافه کنید. استفاده از پورت های USB 3.0 به شما اجازه می دهد تا اطلاعات خود را با سرعت ۱۰ برابر بیشتر از پورت های USB 2.0 انتقال دهید.

برای خرید مادربرد ایسوس مدل H110M-C/PS کلیک کنید.