جدیدترین موبایل های سامسونگ

 

1.   سامسونگ گلکسی A40s

موبایل هوشمند A40s سامسونگ در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی شد. این موبایل دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۴ اینچی می باشد. توسط یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازشگر Exynos 7904طراحی شده است.

کارت حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت می باشد که از طریق  micro SDمی توان آن را گسترش داد. همچنین دارای ۶ گیگابایت رم می باشد. سیستم عامل این گوشی  Android 9 Pieمی باشد. ظرفیت باتری استفاده شده برای این مدل ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد. دوربین پشت موبایل ۱۳ مگاپیکسلی است که دارای فوکوس اتوماتیک می باشد. و دارای فلشر و همچنین دوربین جلو می باشد.

گزینه های اتصال برای این مدل شامل  :

Wi fi , Gps , USB , 3G , 4G , LTE می باشد.

تعداد سیم کارت های قابل استفاده برای این مدل ۲ عدد با اندازه نانو می باشد و در نهایت مجهز به سنسور های گوشی شامل شتاب سنج و اثر انگشت می باشد.

2. سامسونگ گلگسی A80

این مدل سامسونگ نیز در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۷ اینچی و دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل می باشد. توسط یک پردازنده ۸ هسته ای  ( ۲هسته ای با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز  و ۶ هسته ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز ) و پردازشگر  Qualcomm Snapdragon 730 طراحی شده است. فضای ذخیره سازی داخلی  ۱۲۸ گیگابایت می باشد و همچنین دارای رم ۸ گیگابایتی. سیستم عامل این گوشی Android 9 Pie  می باشد. ظرفیت باتری استفاده شده در این مدل ۳۷۰۰ میلی آمپر می باشد.

دوربین پشت موبایل ۴۸ مگاپیکسلی که دارای فوکوس اتوماتیک به همراه دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با فلشر می باشد.

گزینه های اتصال برای این مدل شامل :

Wi fi , GPS , USB , 3G , 4G , LTE می باشد.

تعداد سیم کارت های قابل استفاده برای این مدل ۲ عدد با اندازه نانو می باشد. سنسور های به کار رفته در این مدل شامل تشخیص چهره برای باز کردن قفل ، شتاب سنج ، اثر انگشت و نور محیط می باشد.

 

3. Samsung Galaxy A60

این مدل نیز در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی شد. این موبایل دارای صفحه نمایش لمسی  ۶.۳ اینچی  با رزولوشن  ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ :۹ می باشد. با پردازنده ۸ هسته ای و پردازشگر 675 Qualcomm Snapdragon طراحی شده است.

فضای ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایتی می باشد. سیستم عامل این موبایل Android 9 Pieمی باشد.

ظرفیت باتری استفاده شده در این مدل ۳۵۰۰ میلی آمپر می باشد. دوربین پشت موبایل ۳۲ مگاپیکسلی که دارای فوکوس اتوماتیک به همراه دوربین دوم ۸ و ۵ مگاپیکسلی می باشد.

گزینه های اتصال شامل :

Wi fi , GPS , USB , 3G , 4G , LTE  می باشد.

تعداد سیم کارت های قابل استفاده برای این مدل ۲ عدد با اندازه نانو می باشد.

سنسور های به کار رفته در این مدل شامل : تشخیص چهره برای باز کردن قفل ، حسگر اثر انگشت ، قطب نما ، شتاب سنج و حسگر نور محیط می باشد.

از دیگر مدل های جدید موبایل های سامسونگ می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

سامسونگ گلگسی A9 Pro

سامسونگ گلگسی ام 30

سامسونگ گلگسی اس 10

سامسونگ گلگسی اس 10 پلاس

سامسونگ گلگسی فولد