نقد و بررسی مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

22MP58VQ-W یک مانیتور 22 اینچ با پنل IPS است که رزولوشن 1920×1080 پیکسل را با نسبت تصویر 16:9 را در اختیار شما قرار می دهد. این مانیتور قادر به ارائه 16.7 میلیون رنگ است و از حداکثر روشنایی 250 نیت پشتیبانی می کند. شما می توانید از قابلیت های متنوعی مانند Reader Mode/Flicker Safe و یا Black Stabilizer استفاده کنید. با مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W بیشتر آشنا شوید.

مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W

همانطور که اشاره کردیم 22MP58VQ-W از پنل IPS استفاده می کند. به طور کلی مانیتورهای IPS ال جی کیفیت تصویر عالی و فوق العاده را ارائه می دهند و شما می توانید تصاویر راضحی را از هر زاویه ای تماشا کنید. مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد از تماشای تصاویر مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت های Flicker Safe و Reader Mode به شما کمک می کنند تا از چشمان خود در برابر نور آبی محافظت کنید و فشار به شبکیه چشم را کاهش می دهد. قابلیت Reader Mode  شرایط مطلوب برای مطالعه را فراهم می اورد و تنها با یک کلیک ماوس می توانید صفحه مانیتور خود را راحت تر بخوانید. ال جی با استفاده از این فناوری ها راحتی دید شما را به حداکثر رسانده است. علاوه بر اسن الگوریتم های اصلاح رنگ به افرادی که در دیدن رنگ ها دچار ضعف هستند کمک می کند تا رنگ ها را به صورت بهتری تماشا کنند.

قابلیت تقسیم صفحه به شما اجازه می دهد تا به صورت همزمان روی چند موضوع کار کنید. با استفاده از PIP Mode می توانید هنگام تماشای فیلم در پنجره ای شناور روی موضوع دیگری کار کنید. کنترل On-Screen و تنظیمات نمایشی از قبل تنظیم شده به شما این امکان را می دهد که با چند انتخاب ساده به راحتی تنظیمات مانیتور خود را پیکربندی کنید. شما می توانید میزان صدا، روشنایی، مدهای تصویری از قبل تنظیم شده، تقسیم صفحه و موارد دیگر را از طریق پنل On-Screen تنظیم کنید.

فناوری IPS عملکرد صفحه نمایش های کریستال مایع را متمایز می کند، زمان پاسخ را کوتاه می کند، تولید رنگ را بهبود می بخشد و کاربران می توانند صفحه نمایش را تقریبا از هر زاویه ای مشاهده کنند. گیمرها می توانند در صحنه های تاریک بازی دید خود را حفظ کنند. تثبیت کننده رنگ سیاه به طور خودکار تصاویر تاریک را تقویت می کند و باعث می شود این صحنه ها روشن تر به نظر برسند، حتی اگر دشمنان شما در تاریکی و سایه کمین کرده باشند شما می توانید به راحتی آنها را ببینید.

طراحی باریک و براق گنل از نقاط قوت دیگر مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W می باشد. کاهش عمق پنل باعث می شود که فضای کاری جمع و جورتری داشته باشید. این طراحی براق مانیتور با کیفیت ال جی توسط استند جدید ArcLine برجسته تر شده است. از قابلیت های دیگر این مانیتور ال جی می توان به مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای، نرخ بروزرسانی 60 هرتزی، پشتیبانی از پورت های HDMI، DVI، خروجی هدفون، مصرف برق 20 واتی و وزن 2.9 کیلوگرمی آن اشاره کرد.

برای خرید مانیتور 22 اینچ ال جی مدل 22MP58VQ-W کلیک کنید.