نقد و بررسی اسپیکر استریو لاجیتک مدل Logitech Z150

اسپیکر استریو لاجیتک مدل Logitech Z150 برای افرادی که نیازهای ساده ای دارند مناسب می باشد. هیچ طراحی شلوغ و تعداد زیادی از گرینه های اتصال وجود ندارد. همانطور که از اسپیکر رده پایین انتظار دارید، Z150 یک اسپیکر کوچک، سبک و باریک است و از پلاستیک مات و در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده است، خوشبختانه بدنه اسپیکر لکه های ناشی از اثر انگشت را به خود جذب نمی کند.

اسپیکر استریو Logitech Z150

همانطور که می دانید Logitech یک شرکت سوئیسی است که فعالیت خود را در سال 1981 شروع کرد. در آن زمان Logitech به تولید ماوس های متنوع پرداخته بود اما بعد از گذشتن از روزهای اول کاری خود این شرکت به تولید لوازم جانبی کامپیوتر پرداخت. اسپیکر Z150 هم یکی از محصولات این شرکت است که امروز به صورت خلاصه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

وزن اسپیکر 548 گرم است و از ابعاد 151x84x84 میلی متر برخوردار است. درایورهای 2 اینچی اسپیکر در پنل جلو بدون پوشش قرار گرفته اند و موقعیت آن در هر دو طرف یکسان می باشد و واحد کنترل دارای دکمه پاور / ولوم، جک هدفون و ورودی برای دستگاه های دیگر (مانند گوشی یا تبلت) است. برش پایین هر اسپیکر بیشتر برای افزایش زیبایی به کار رفته است.

اسپیکر استریو لاجیتک مدل Z150 به حداقل تنظیمات نیاز دارد، بنابراین شما باید کابل برق قابل جدا شدن را به یک پریز برق و کابل 3.5 میلیمتری متصل به پشت واحد کنترل را به کامپیوتر شخصی خود وصل کنید. این اسپیکر در اوج مصرف خود 6 وات برق مصرف می کند و می تواند صدای زیادی را تولید کند. کیفیت صدا بهتر از آن چیزی است که از یک اسپیکر با چنین قیمتی می توانید انتظار داشته باشید با این حال Z150 بدون ساب ووفر است، باس واضح است اما عمق ندارد. نکته جالبی که در Z150 وجود دارد این است که جک هدفون در نظر گرفته شده است.

با نگاه کردن به برگه مشخصات اسپیکر دو تکه Z150 می توانید متوجه شوید که توان خروجی 3 وات، فرکانس صوتی 20 هرتز تا 150 کیلوهرتز می باشد و شما نمی توانید پورت USB در آن پیدا کنید. صدای استریو اسپیکر می تواند به صورت یکنواخت در اطراف پخش شود. کابل رابط اسپیکرها 1.8 متر طول دارد و می توانید اسپیکرها را با فاصله از هم دیگر قرار دهید تا پخش صدا بهتر و با کیفیت تر شود. با وجود قابلیت پخش صدای 360 درجه دیگر نیازی به نگران شدن در مورد پخش صدا ندارید چونکه صدا به تمام نقاط اتاق خواهد رسید.

  • اسپیکر دو تکه
  • اتصال با سیم
  • توان خروجی کلی 3 وات
  • دارای خروجی هدفون
  • قابل استفاده در کامپیوتر، گوشی هوشمند، تبلت، موزیک پلیرها
  • وزن 548 گرم

نتیجه گیری

اسپیکر استریو لاجیتک مدل Logitech Z150 صدای واضحی را با یک قیمت مناسب ارائه می دهد. اسپیکرها فضای زیادی از میز را اشغال نمی کنند و طراحی جمع و جور آن برای فضاهای کاری کوچک مناسب است. اسپیکرها برای لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی معمولی ایده آل هستند شما همچنین می توانید آز آنها برای تلویزیون، گوشی هوشمند، تبلت و یا دستگاه های پخش موسیقی استفاده کنید.

برای خرید اسپیکر استریو لاجیتک مدل Logitech Z150 کلیک کنید.