نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A60

گوشی گلکسی A60 سامسونگ به طور قابل ملاحظه ای شبیه به M40 است، این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با فناوری PLS TFT ساخته شده است. تقریبا مانند سایر گوشی های سری A، گلکسی A60 در یک جعبه سفیدبراق عرضه می شود. در داخل جعبه شما می توانید شارژر سامسونگ، هدفون، گوشی A60 و گارد سیلیکونی گوشی را پیدا کنید.

شاید طراحی و شاخت A60 شما را سوپرایز نکند اما دقیقا همان چیزی است که از یک گوشی میان رده انتظار دارید. صفحه نمایش دارای یک هول کوچک برای دوربین سلفی می باشد که نسبت به گوشی های سری Honor 20 کوچکتر می باشد اما به اندازه هول پوشی Note 10 Plus کوچک نیست. همانطور که فکر می کنید این هول پانچ زیاد عجیب و غریب نیست اما به دلایل زیبا شناسی، همه کاربران ان را دوست ندارند و حتی برخی از آنها ناچ را به طراحی دوربین پانچ هول ترجیح می دهند.

به هر حال جدای از هول دوربین، گوشی دارای حاشیه های نازک کناری می باشد و بخاطر بدنه نازکی که دارد ما از این گوشی قدردانی خواهیم کرد. با چرخاندن گوشی یک رنگ گرادیانی زیبا را خواهید دید، همانطور که متوجه خواهید شد قاب پشتی و قاب کناری از پلاستیک ساخته شده است و فقط قسمت جلو از شیشه ساخته شده است و سامسونگ می گوید این گوشی با محافظ گوریلاگلس 3 محافظت می شود. مطمئنا شما می توانید بدنه پلاستیکی را احساس کنید، منحنی های گوشه به شما اجازه می دهد که گوشی را بتوانید با یک دست نگه دارید.

Samsung Galaxy A60

در سمت راست – گوشه بالا شما می توانید دوربین ها را مشاهده کنید، اسکنر اثر انگشت درست در وسط قسمت بالای گوشی تعبی شده است، شاید اگر کمی اسکنر پایین تر بود دیگر نیازی به کشیدن بیش از حد انگشت ها نبود. با چرخاندن گوشی به گوشه شما می توانید سینی سیم کارت را در سمت چپ و تمام دکمه ها را در سمت راست پیدا کنید. کلید پاور در جای مناسبی قرار داده شده است و دسترسی به آن با یک دست بسیار راحت است. در قیمت پایین می توانید به پورت USB-C و بلندگو دست پیدا کنید، اما متاسفانه جک هدفون 3.5 میلی متری برای استفاده وجود ندارد.

بر خلاف سایر اعضای گوشی گلکسی A، آ 60 از یک پنل استاندارد IPS LCD به جای Super AMOLED استفاده می کند، بنابراین انتظار همان رنگ مشکلی تیره را نداشته باشید. با این حالنتایج تست نشان می دهد که صفحه نمایش به هیچ وجه بد نیست. رزولوشن 1080×2390 پیکسل همراه با نسبت تصویر 19.5:9 مشخصات خوبی هستند. این صفحه نمایش می تواند بسیار روشن باشد. ما حداکثر روشنایی 485 نیت را اندازه گیری کریدم اما وقتی روشنایی خودکار را فعال می کنید این روشنایی به 661 نیت می رسد که شرایط مطالعه مناسب در زیر نور مسقیم خورشید را فراهم می آورد.

Samsung Galaxy A60

گوشی گلکس آ 60 سامسونگ از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت استفاده می کند و بعد از اتمام شارژ شما می توانید از شارژ سریع 15 واتی استفاده کنید و گوشی را در عرض 30 دقیقه تا 40 درصد شارژ کنید.

برای خرید گوشی سامسونگ مدل گلکسی A60 کلیک کنید.