نقد و بررسی تبلت هواوی مدل Huawei MediaPad T2 7.0

 شاید در زمان عرضه تبلت Huawei MediaPad T2 7.0 هواوی به دنبال ارائه یک تبلت مناسب و مقرون به صرفه با اتصال 4G LTE بوده باشد و این چیزی بود که در آن زمان کمی دشوار بود. این تبلت اتصال عالی به دیتای تلفن همراه را به ارمغان می آورد و تجربه تماشای فیلم مناسبی را فراهم می آورد. با این حال، اگر تعداد زیادی از برنامه ها در پس زمینه اجرا شوند پردازنده چهار هسته ای نمی تواند به خوبی از عهده پردازش بر بیاید.

همانطور که از نام Huawei MediaPad T2 7.0 می توانید متوجه شوید این گوشی دارای صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600×1024 پیکسل است. این اندازه از صفحه نمایش برای تماشای فیلم به اندازه کافی مناسب است اما اگر به صفحه نمایش های HD عادت دارید این رزولوشن می تواند شما را نامید کند. میزان روشنایی برای استفاده از گوشی در فضای بیرون مناسب نیست و هیچ سنسور نور محیطی وجود ندارد که به طور خودکار روشنایی صفحه نمایش را در محیط های داخلی کم کند.

این تبلت دارای بک بدنه جمع و جور است و پوشش پشتی آن تا حد زیادی فلزی است که ظاهری عالی به گوشی می بخشد. قسمت های انتهایی پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است. Huawei MediaPad T2 7.0 از یک پردازنده چهار هسته ای Spreadtrum SC9830I که با سرعت 1.5 گیگاهرتز اجرا می شود استفاده می کند که در کنار آن شما 2 گیگابایت رم هم در اختیار دارید. روی کاغذ این مشخصات ترکیب مناسبی ایجاد می کنند با این حال وقتی برنامه فیس بوک و مسنجر را در پس زمینه دارید به راحتی گوشی شما کند می شود. EMUI این برنامه ها را ردیابی می کند و از کاربر می خواهد تا آنها را ببندد.

تبلت هواوی مدل Huawei MediaPad T2 7.0

وقتی بحت بازی پیش می آید، Huawei MediaPad T2 7.0 هیچ مشکلی با اجرای بازی هایی مانند Wordscapes  و Candy Crush Saga ندارد، با این حال بازی های سنگین تر می توانند تاخیر و لگ را تجربه کنند. به عنوان یک تبلت Huawei Mediapad T2 7.0 در هنگام حرکت و جابجایی برای تماشای فیلم مناسب است. وقتی که صفحه نمایش خاموش می شود و به پخش فیلم بر می گردید فیلم های HD با حداقل تاخیر پخش می شوند. در پخش فیلم های Full HD پیکسل های زیادی نمی توانند رندر شوند. در جلوی تبلت یک بلندگوی منفرد وجود دارد با این حال حجم صدا به اندازه کافی بلند نیست بنابراین بهتر است از هدفون استفاده کنید.

یک اسلات microSIM منفرد در کناره تبلت Huawei MediaPad T2 7.0 وجود دارد، با قرار دادن سیم کارت در تبلت متوجه خواهید شد که اتصال دیتای تلفن همراه بی عیب و نقص می باشد و در عین حال هم طول عمر باتری بسیار زیاد است. وای فای و بلوتوث نیز در دسترس هستند، حتی GPS هم برای استفاده از برنامه های گوگل مپ و ویز وجود دارد. USB OTG نیز در این دستگاه پشتیبانی می شود.

Huawei MediaPad T2 7.0 دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو می باشد. نیازی به گفتن نیست نباید انتظار زیادی از این دوربین ها داشته باشید، عکس های ثبت شده کاملا نامید کننده هستند. اگر نور کافی وجود داشته باشد دوربین سلفی فقط برای تماس های ویدیویی مناسب است.

برای خرید تبلت هواوی مدل Huawei MediaPad T2 7.0 کلیک کنید.