آیفون جدید و سیستم عاملش

با این حال هنگامی که از گوشی آیفون جدید رو نمایی شود آن هم محبوبیت زیادی به دست خواهد آورد  و در بین مدل های مختلف آیفن پرچم دار خواهد بود. مدل جدید آیفون را که در حال طراحی و ساخت می باشد ، احتمالا با XR نشان دهند و آنرا 11r نامگذاری می کنند و احتمالا تا سپتامبر این مدل عرضه خواهد شد.

در چند روز گذشته اپل آخرین بروز رسانی های خود را برای اپل واچ او اس, Mac os, ios , Tv os منتشر کرده است هنگامی که شما این به روز رسانی را انجام دهید ویژگی های جدیدی در آیفون خود مشاهده خواهید نمود.

در اینترنت عکس ها و فیلم هایی به نمایش گذاشته شده است که جزئیات آیفون جدید را نشان می دهند :

جلوی آیفون 11r  به طور کامل و بدون هیچ تغیری با آیفون x  شبیه خواهد بود، چرا که این طراحی در میان طرفداران اپل بسیار مثبت بوده است و انتظار می رود که مدل جدید آیفون هم با همین شکل ظاهر شود.

اما در طراحی قسمت پشت آیفون جدید همراه با تغییرات بوده است خبرنگار بلومبرگ مارک گورین تصاویری را به نمایش گذاشته است که نشان می دهد دیگر خبری از سه لنز دوربین نیست!

در مدل های قبل سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در پشت گوشی داشتیم اما در مدل جدید دو لنز به همراه یک فلاش LED خواهیم داشت. حتی گفته شده این دوربین ها در یک ماژول مربعی شکل در سمت چپ و قسمت بالایی گوشی قرار می گیرند.

اپل در نظر دارد طیف رنگی جدیدی برای این مدل خود به ارمغان آورد رنگ‌هایی همچون مرجانی و سبز اسطخودوسی.

یکی از بزرگترین تغییراتی که با ios 12.3 همراه است برنامه ی Apple Tv می باشد. این برنامه، برنامه ای است که در اکثر iphone ها و ipad ها بارگیری شده اما ممکن است تا کنون، توسط بسیاری از کاربران نادیده گرفته شده باشد. همچنین در مدل های قبلی، همه ی محتویات ویدئویی در یک مکان نمایش داده می شد. اما در حال حاضر فرآیند بهتری صورت گرفته است، به عنوان مثال یک بخش اختصاصی برای بچه ها وجود دارد که با توجه به سنِ آن ها مرتب سازی می شود.

در مدل های قبلی، آیفون دارای طولانی ترین عمر باتری بوده است. در آیفون 11r ممکن است فقط ۵ درصد به آن میزان افزوده شود. حتی انتظار می رود که شارژر بی سیم معکوس برای این مدل طراحی شود.