کامپیوترهای همه کاره لنوو

در واقع همه اجزای کامپیوتر و اجزای سیستمی کامپیوتر به قسمت مانیتور انتقال پیدا کرده است و همه در یک واحد قرار گرفته اند. کامپیوتر های همه کاره فضای کوچکتری نسبت به کامپیوتر های رو میزی می گیرند  و تکنولوژی به کار رفته برای این کامپیوتر ها، آن ها را مشابه لپ تاپ کرده است. اما این کامپیوتر ها معایب خود را دارند از جمله اینکه گزینه های ارتقاء محدودی دارند و هزینه آن بالاست. طراحی کامپیوتر های همه کاره در سال ۱۹۹۸ آغاز شد. شرکت لنوو نیز در زمینه طراحی و ساخت این کامپیوتر ها فعال بوده است.

 

بهترین کامپیوتر های همه کاره معرفی شده

NENOVO IDEACENTRE AIO Y910

بهترین کامپیوتر همه کاره برای بازی نیز می باشد.

این مدل از لنوو دارای پردازنده intel i7 core و گرافیک Nvida Geforce Gtx 1080 می باشد که قدرتمند ترین گزینه گرافیکی برای یک بازی هیجان انگیز را دارد.

اتصال هوشمند Killer Double Shotpro به این معناست که اینترنت و وای فای به طور همزمان کار می کنند که نتیجه آن عملکرد سریع در انتقال داده ها و انجام بهترین بازی ها به صورت آنلاین می باشد و در نهایت با ۳۲ گیگابایت حافظه می توان برنامه های متعددی را همزمان باز و اجرا کرد.

Best 4k All in one

اما مدل دیگر این کامپیوتر لنوو Best 4k All in one است که صفحه نمایش ۲۷ اینچی لمسی با نمایش فوق العاده و چند منظوره، طراحی منحصر به فردش آن را بسیار شیک نشان می دهد. قابلیت تنظیم زاویه دید از ۵ تا ۹۰ درجه را دارا می باشد پردازنده ی intel 6 th G core از سریع ترین پردازنده های شناخته شده می باشد.

 

از دیگر مدل های لنوو می توان موارد زیر را نام برد.

Lenovo AIO310-20IAP

LENOVO AIO 310 20IAP F0CL007JIN ALL IN ONE DESKTOP

 

مزایا و معایب کامپیوتر های همه کاره ی لنوو :

مزایا

1- فضای کمتری نسبت به دیگر کامپیوتر ها اشغال می کنند و نیازی به اتصالات سیمی ندارد.

2- معمولا صفحه نمایش بزرگی با وضوح بالا دارند.

3- معمولا کیفیت صدای بهتری دارند.

4- سریع ترین پردازش گرها را دارند.

معایب

1- ارتقای سخت و بسیار مشکل حتی در برخی موارد این امکان وجود ندارد

2- قابل بازسازی و تعمیر نمی باشند به خصوص مانیتور آن !

3- اگر شکسته شود و یا آسیب ببیند باید دستگاه جدیدی جایگزین شود.