ساعت سیکو قسمت دوم

هنگامی که سیکو در سال ۱۹۱۳ اولین ساعت مچی خود را ساخت نام رئیس جمهور یعنی لورل را برای این محصول انتخاب کرد.

در سال ۱۹۷۳ ساعت های هوشمند کوارتز سیکو رونمایی شدند. این ساعت های الکترونیکی دارای اولین صفحه نمایش مایع کریستال ۶ رقمی در جهان بودند که برای نشان دادن زمان استفاده می شدند در واقع این ساعت ها قادر به نمایش ساعت : دقیقه : ثانیه در نمایشگر خود بودند. هنگامی که برای اولین بار در اکتبر همین سال، این مدل در عرصه دیجیتال عرضه شد توجه فراوانی را به خود جلب کرد. از ویژگی های این ساعت یک لامپ روشنایی با نور کافی برای خواندن اعداد موجود در نمایشگر در تاریکی بود. همزمان با عرضه این محصول ساعت های مچی سیکو توسعه پیدا کرد. در سال ۱۹۷۵ سیکو اولین ساعت دیواری کوارتز دیجیتال با دوربینی به نام 0634 را راه اندازی کرد. این ساعت می توانست از ۱ تا ۱۰ ثانیه ضبط داشته باشد. همچنین نور داخلی را ایجاد می کرد که در تاریکی آنچه که باید به وضوح دیده می شد.

مهندسان هیروشیما نامه ای از یک غواص حرفه ای دریافت کردند که در این نامه با توضیح از تنش هایی که غواصان حرفه ای در عمق ۳۵۰ متری تجربه کرده بودند تحقیق هایی انجام گرفت که باعث ساخت ساعت غواصی دیگری با مواد تیتانیوم شد که دارای یک واشر غیر قابل نفود و همچنین قابل خواندن در عمق های بیشتر با استاندارد های جدید بود.

ساعت های آنالوگ جهان با زمان سنج

با تسلط سیکو از تکنولوژی کوارتز، ساعت سازی مکانیکی و زمان سنج مکانیکی، خود را برای ایجاد اولین کروناگراف کوارتز آنالوگ که ویژگی تقسیم زمان را داشت آماده کرد.

از لحظه ی رونمایی کوارتز، سیکوتلاش کرد تا فناوری های جدیدی در باتری محصولاتش ایجاد کند تا اینکه در سال ۱۹۷۷ ساعت مچی خورشیدی را طراحی کرد که از انرژی دریافتی توسط خورشید، برای حرکت کوارتز توسط باتری تامین می شد.

در سال ۲۰۰۵ سیکو ساعت های آنالوگ رادیویی خورشیدی را طراحی و به فروش رسانید که توانایی دریافت امواج سه کشور ژاپن، آمریکا و آلمان را داشت.

سرانجام در سال ۲۰۱۰ سیستم نمایش جدید Eco با حفظ همه ی مزیت هایی که اولین ساعت های الکترونیکی داشت طیف وسیعی از تصاویر و داده ها را روی این صفحه به نمایش گذاشتند.

در سال ۲۰۱۲ سیکو قادر به ساخت ساعتی شد که می توانست سیگنال های GPS را دریافت کند و اطلاعات منطقه ای و زمانی راشناسایی کند این موفقیت Astron نامیده شد.

در سال ۲۰۱۸ سیکو از مدل دیگر خود که تکنولوژی های پیشرفته تری برای غواصان داشت را رونمایی کرد، ساعت ضد آب اتوماتیک با نام Automatic Diver که یک منبع قدرت محسوب می شود.

سیکو به عنوان تایمر رسمی در مسابقات قهرمانی جهان در توکیو ژاپن و اشتوتگارت آلمان و بازی های المپیک در اروپا عمل می کند.