نقد و بررسی قابلیت های مادربرد بایوستار مدل H110MHC

H110MHC یکی از محصولات بایوستار است که از پردازنده های نسل هفتم Core اینتل پشتیبانی می کند. این مادربرد جزو مادربردهای سوکت 1151 است و دارای معماری تک تراشه ای H110 اینتل می باشد. H110MHC دارای دو اسلات DIMM DDR4 با استانداردهای 2400/2133/1866 است و از حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. یکی دیگر از قابلیت های مادربرد H110MHC پشتیبانی از پورت USB 3.0، پورت چند رسانه ای HDMI و GbE LAN است. همانطور که می دانید پورت USB 3.0 سرعت انتقال داده 5 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که نسبت به پورت های USB 2.0 ده برابر سرعت بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

DirectX12 نسخه بعدی Direct3D است که یک API گرافیکی را در قلب دایرکت ایکس ارائه می دهد. Direct3D یکی از مهمترین قطعه های بازی یا موتور بازی است که بایوستار آن را در مادربرد H110MHC طراحی مجدد کرده تا سرعت و کارآمدی بیشتر را ارائه دهد. SmartSpeedLAN یک نرم افزار رایگان است که به شما اجازه می دهد روی عملکرد شبکه کامیپوتر شخصی خود نظارت و مدیریت داشته باشید. با استفاده از رابط گرافیکی کاربر پسند شما می توانید انواع مختلفی از ترافیک شبکه را (از جمله بازی، پخش رسانه ها، گشت و گذار در اینترنت) را انتخاب و اولویت بندی کنید. SmartSpeedLAN می تواند گزینه های مدیریت خودکار را که از هوش شبکه تطبیقی استفاده می کند را در اختیار شما قرار دهد تا بهترین تجربه آنلاین ممکن را بدست آورید.

مادربرد بایوستار مدل H110MHC

مادربرد بایوستار مدل H110MHC دارای یک PCB (برد مدار چاپی) ضد رطوبت است. همانطور که می دانید کامپیوترهای شخصی در محیط کار و محیط های خانگی با مشکل رطوبت مواجه هستند و این قابلیت مادربرد H110MHC می تواند خیال کاربرانی که در محیط های مرطوب کار می کنند را راحت کند. H110MHC دارای قابلیت های ضد رطوبتی و قابلیت اطمینان بالا می باشد. این تنها حفاظتی نیست که بایوستار در مادربرد استفاده کرده است، الکترواستاتیک یکی دیگر از عامل های تخریب کننده کامپیوتر شخصی می باشد، ESD می تواند به مادربرد یا قطعات مادربرد آسیب بزند و بایوستار برای مقابله با این مشکل از محافظ ESD استفاده کرده است، برای کمک به جلوگیری از خرابی USB در مادربرد یک فیوز اختصاصی طراحی شده است که مانع از عبور جریان بیش از حد به پروت USB شده و از طول عمر سیستم و دستگاه شما محافظت می کند.

تمامی طراحی مدار ویژه بایوستار ولتاژ را تشخیص داده و مانع از انتشار ولتاژ بیش از حد در زمان واقعی می شود. حفاظت جریان باعث می شود که در هنگام انجام اورکلاک از آسیب دیدن مادربرد خودداری کنید و حفاظت در برابر حرارت باعث می شود که هنگامی که دما بیش از حد زیاد می شود مادربرد و پردازنده نسوزد.

چیپست H110 اینتل یک طراحی تک چیپستی است که برای پشتیبانی از سوکت 1151 اینتل، پلت فرم های مبتنی بر پردازنده نسل ششم Core اینتل طراحی شده است. این مادربرد عملکرد عالی و افزایش پهنای باند و پایداری را ارائه می دهد. چیپست H110 اینتل همچنین می تواند عملکرد iGPU را فعال کند و به کاربران اجازه می دهد تا از آخرین عملکرد گرافیکی یکپارچه اینتل بهره مند شوند.

برای خرید مادربرد بایوستار مدل H110MHC کلیک کنید.