نقد و بررسی گوشی گلکسی M30 سامسونگ – یک گوشی قابل اعتماد برای خرید

Sumsung Galaxy M30 (سامسونک گلکسی ام 30) یکی از  انواع گوشی سامسونگ است که از سیستم عامل اندروید 8.1.0 و رابط کاربری Samsung Experience 9.5 UI استفاده می کند. گوشی ام 30 سامسونگ دارای بدنه ای پلاستیکی است که از جنس با کیفیت بالایی برخوردار است و از قابلیت های مدرت ناچ قطره ای و باتری با ظرفیت بالا برخوردار است. سامسونگ اعلام کرده است که صفحه نمایش مورد استفاده در این گوشی سامسونگ از نوع Infinity-U (ناچی که دارای شکل U است) است، در این نوع صفحه نمایش ها با حداقل رساندن حاشیه ها می تواند به قابلیت دید بیشتری دست پیدا کرد.

گوشی m30

بررسی گوشی سامسونگ m30

سامسونگ پس از معرفی دو گوشی سری ، پس از معرفی گوشی جدید خود یعنی Galaxy M30 وارد بازار میان رده شد. این تلفن که از میان میلیون ها تلفن دیگر انتخاب شده است در مقایسه با سایر محصولات سازگار خود دارای قابلیت های متوسطی است. سامسونگ M30 با وضوح بالا و باتری که چند روز دوام دارد یکی از مناسب ترین گوشی ها برای تماشای فیلم و فیلم است. با برخی اطلاعات بیشتر و هشدارهای صحیحی که در پایان این مقاله به شما خواهیم داد ، می توانید به این نتیجه مهم برسید که با توجه به نیاز خود ، خرید آن برای شما مناسب است یا خیر؟

در سمت راست این گوشی می توانید دکمه پاور و ولوم را پیدا کنید. دکمه ها کمی حالت اسفنجی دارند اما دارای طراحی ارگونومیکی می باشند و حتی اسکنر اثر انگشت به راحتی قابل دستیابی است. در همین حال در سمت چپ سینی سیم کارت که دارای اسلات هایی برای دو سیم کارت نانو و همچنین یک اسلات مخصوص کارت حافظه microSD است را می توانید پیدا کنید. در لبه پایین گوشی پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلیمتری و اسپیکر قرار دارد.

سامسونگ M30 سومین گوشی سری M این شرکت در فوریه سال 2019 به بازار عرضه شد. با معرفی سری A اندکی پس از گلکسی M30 ، سامسونگ پیشنهادات خود را در هند دو برابر کرده است. به این دلیل که این شرکت تنها با یک محصول نتوانست در بازار میان رده گوشی های هوشمند زنده بماند. در حقیقت ، کاری که سامسونگ می خواست در بازار انجام دهد ، شیائومی به راحتی در بازار انجام داده بود و بازار را کنترل می کرد. به همین دلیل گزینه های زیادی برای سامسونگ باقی نمانده بود و ما را با سری M آشنا کرد.

صفحه نمایش Super AMOLED یکی از نقاط قوت گوشی گلکسی M30 سامسونگ است و یکی از بهترین مواردی است که می توان در گوشی هایی با این بازه قیمت بدست آورد. با توجه به ماهیت فناوری، سطح کنتراست فوق العاده است و می توانید از زاویه دید خیره کننده گوشی لذت ببرید.

موبایل m30

گوشی سامسونگ مدل گلکسی M30 از چیپست Exynos 7904 که بر اساس فناوری 14 نانومتری ساخته شده است پشتیبانی می کند. این چیپست 8 هسته ای می باشد که دو هسته آن Cortex A73 و شش هسته آن Cortex A53 است. مدلی که دارای 4 گیگابایت رم می باشد دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است در حالی که در مدلی که رم 6 گیگابایتی وجود دارد 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

بدنه و قاب گوشی سامسونگ M30

Galaxy M30 همان حالت های طراحی قبلی را دارد. بدنه آن از پلی کربنات ساخته شده و پشت قاب آن صیقلی و براق است. قاب پلاستیکی آن در اطراف لبه های آن خم شده است ، که نگه داشتن آن را بسیار آسان می کند. صفحه اصلی لمسی بسیار روان و راحت است. شیب رنگی قاب که از آبی به سیاه گسترش می یابد ، بسیار جذاب و زیبا است. دوربین سه گانه در پشت به زیبایی در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. یک حلقه نقره ای براق حسگر را احاطه کرده است. به طور کلی ، ساختار گوشی سامسونگ گلکسی M30 بسیار شبیه به دو گوشی قبلی در این بخش است و طراحی عملکردی آن باعث شده است که این گوشی در دست بسیار محکم و ایمن باشد. اکنون که این را گفتم ، باید اشاره کنم که بهتر است از محافظ برای گوشی استفاده شود زیرا ممکن است لبه های آن بعد از مدتی پوسته پوسته شود یا ترک هایی در لبه های گوشی ایجاد شود.

اگر قصد خرید گوشی M30 سامسونگ را دارید تا روی شبکه های اجتماعی کار کنید، تماس های تلفنی و پیام کوتاه داشته باشید گزینه مناسبی را برای خرید انتخاب کرده اید، اما گیمرها از خرید این گوشی تا حدودی نامید خواهند شد چونکه پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 نسبت به Adreno 612 که در گوشی های Note 7 Pro با چیپست Snapdragon 675 وجود دارد کمی قدیمی تر است.

درست مثل گوشی گلکسی M20  و گوشی سامسونگ M10 این دستگاه از سیستم عامل اندریود 8.1.0 پشتیبانی می کند و رابط کاربری Samsung UI 9.5 UI را اجرا می کند. سخت افزار دوربین در گلکسی M30 در واقع همان سخت افزار مورد استفاده در M20 است به غیر از اینکه یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی اضافه شده است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است در حالی که سنسور دوم 5 مگاپیکسلی بودم و از سنسور سوم هم برای تشخیص عمق استفاده می شود.

خرید گوشی m30

صفحه نمایش گوشی M30

گلکسی M30 از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با به روزرسانی خیره کننده بهره می برد. از صفحه نمایش کامل آن (HD +) (2280 80 1080) و حالت طراحی U notch شرکت برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی اولین گوشی از سری M است که در صفحه جلو و صفحه نمایش آن حالت U شکل دارد. حالت طراحی noched استفاده شده در این گوشی حتی از حالت Waterdrop استفاده شده در دو گوشی قبلی ، M10 و M20 کوچکتر است ، اما قسمت پایین آن از دو گوشی گسترده تر است.

Samsung M30 برای تماشای فیلم یا موسیقی است. گوش دادن بسیار عالی است ، لنزها تصاویر را کمی گرمتر می کنند ، اما در پایان عکس ها و فیلم ها با رنگ های زیبا ثبت می شوند ، که نتیجه صفحه AMOLED است. با استفاده از گواهینامه Widevine L1 و هندزفری پشتیبانی از Dolby ATOMS ، باید بگوییم که هنگام استفاده از Netflix با این تلفن همه چیز عالی و لذت بخش بود. دوربین های دوگانه M30 شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f / 1.9 با سنسور عمق 5MP است به ما می دهد یک نمای 123 درجه می دهد. علاقه مندان به عکاسی می توانند در موقعیت های مختلف از یک دوربین با زاویه بالا استفاده کنند ، اما انتظار دوربین فوق العاده ای را ندارند. فقط باید بدانید که تلفن از سنسور میان برد استفاده می کند. هنگام استفاده از M30 ، دوباره همان مشکلاتی را که در M20 مشاهده کردیم ، خواهیم دید. تصاویر در زوایای بسیار وسیع بسیاری از صحنه ها را ضبط می کنند ، اما شما جزئیات خوبی در تصویر نخواهید داشت. به نظر می رسد عکس های معمولی خیلی اشباع شده اند ، اما از وضوح و کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

ظرفیت باتری مورد استفاده در گلکسی M30 حدود 5000 میلی آمپر ساعت است که به اندازه کافی قدرت مورد نیاز گوشی شما را فراهم می آورد. با استفاده از بهینه سازی باتری خوبی که انجام شده است گوشی M30 در استفاده های سبک می تواند دو روز عمر باتری شما را تامین کند. بعد از اتمام شارژ می توانید از شارژ سریع 15 واتی و از طریق پورت USB-C گوشی خود را خیلی سریع شارژ کنید.