رزیدنت اویل 2 شکار زامبی در راه موفقیت بزرگ

رزیدنت اویل خوب عمل کرد، نه؟
هفته پیش نسخه بازسازی شده ی رزیدنت اویل 2 بیرون آمد. و از آن موقع در حال فروش است، به نقل از هالیوود تا الآن 3 میلیون نسخه فروش جهانی آن بوده است. این ها اعداد بسیار بسیار خوبی هستند. حتی بهتر از آخرین نسخه منتشر شده از این سری، رزیدنت اویل 7. واقعیت این است که، نوستالژی می فروشد و رزیدنت اویل الآن بسیار محبوب تر از قبل شده است.
 
بالاخره، این سری با کاهش محبوبیت قابل توجهی روبه رو شده بود با بازی های خوبی که تنها به ریشه ترسناک بازی پرداخته می شد، اما طرفدار های قدیمی همچنان وجود دارند که نوید این را می دهد رزیدنت اویل بیشتر و بازسازی های بیشتری از این سری ببینیم.
 
استودیو اپیک گیمز با بازی اختصاصی مترو : خروج، توجهات زیادی رو به خود جلب کرد.
 
بازی های اختصاصی برای کنسول ها مرسوم می باشد، اما نه برای فروشگاه های پلتفرم کامپیوتر. در برخی موارد، یک بازی می تواند، تنها محدود به فروشگاه های سازنده آن شود، مثل EA، یا فروشگاه استودیو Bethesda اما بازی های سوم شخص همیشه در فروشگاه های اصلی مانند استیم، GOG، و اپیک گیمز وجود داشته اند. اما نه مترو : خروج. بازی مورد انتظار که اول شخص سبک تیراندازی است، تنها در فروشگاه اپیک گیمز قابل دسترس است و بعد از شش ماه انتظار دیگر در استیم وجود نخواهد داشت. (هرچند کسانی که بازی را از استیم پیش خرید کردند همچنان می توانند آن را دریافت کنند.)
 
این یک اتفاق بزرگ در صنعت بازی سازی برای پلتفرم کامپیوتر می باشد. ما این رقابت نابرابر استیم با اپیک گیمز را در ماه های گذشته دنبال می کردیم اما این بسیار فراتر از رقابت است. این یک تیر مستقیم در قلب بازی های اختصاصی استیم است. اگر بازی های سوم شخص به راحتی از قفسه ها ناپدید شوند، یک مشکل بزرگ برای استیم خواهد بود. و بسیار بعید است که این اتفاق دوباره تکرار نشود. سال پر حاشیه ای در انتظار است.
 پیشنهاد این هفته : بازی آنریال گلد (طلای غیر واقعی)/PC
 
اگر تا حالا اوریجینال آنریل را بازی نکردید. نصف عمرتان بر فنا است. یکی از اولین بازی های اول شخص سبک تیر اندازی است که بسیار نادیده گرفته شد. در حالی که مسابقات آنریل موفقیت آمیز بود، و تبدیل به پایه ی بازی های رقابتی شد، اما در مورد اوریجینال خیلی صحبت نشد که خجالت آور است. این بازی بسیار خلاقانه، کمی عجیب، و پر از محیط های بیگانه جالب است. چشم انداز بزرگ بازی هنگام شروع هنوز یکی از بهترین مرحله هایی است که در بازی ها دیده ام. این و بازی کنید.