5 عادت مرسوم در ادارات برای ترک کردن در سال 2019

اکنون که شما (مثل بقیه افراد) از انجام مسائلی که با خود عهد کرده اید در سال جدید رعایت نمایید نامید شده‌اید، بعضی از عادات متداولی که در محیط کار وجود دارد و ترک آن راحت است در ادامه ذکر می‌شود، و ترک این رفتارها ممکن است تاثیر بزرگی روی زندگی و شغل شما بگذارد.
 
1-تلاش برای خواندن همه ایمیل‌ها
معنای کلی پیام‌های صفر در دریافتی این است که ایمیل اولین اولویت شماست و بنابراین باید کوشش کنید تا آن را به بهترین نحو انجام دهید. این مفهوم کاملا نادرستی است. تقریبا هر عملی که در محیط کار انجام می‌دهید دارای اهمیت بیشتری از مرتب کردن ایمیل‌هایتان است.
به ایمیل به صورت رودخانه‌ای از لجن نگاه کنید که الماس‌هایی در میان آن پخش شده‌اند. به جای تلف کردن وقت و انرژی (و لجن مال کردن خود) برای پاک کردن لجن، بگذارید رودخانه جریان داشته باشد و الماس‌هایی که در آن میان میابید را بردارید.
 
2-جنگ با ساعت درونی خود
اخیرا، من تبلیغات «افراد موفقی که در ساعت چهار و نیم صبح بیدار می‌شوند» را با حق مسلم بیدار ماندن تا 2 بامداد مورد انتقاد و دستمایه طنز قرار داده‌ام. با این حال جدای از شوخی، بعضی افراد مثل جغد شب هستند بعضی به صورت طبیعی پرندگان سحرخیز.
ساعت‌های داخلی، یا به صورت دقیقتر ریتم‌های شبانه‌روزی، ممکن است ژنتیکی باشند. بنا به مقاله اخیری در علوم، الگوهای متفاوت خواب نکته مثبتی برای انسان‌های باستان بوده است. در حالی که ممکن است شما همیشه حق انتخاب نداشته باشید (پرندگان سحرخیز بر خروس حکمرانی می‌کنند)، بهتر است که هم جهت با ژنتیک خود رفتار کنید تا خلاف جهت آن.
 
3-گوش دادن به صحبت‌های بی‌ربط
هر محیط کاری یک جامعه است، در حالت ایده‌ال جامعه‌ای متشکل از دوستان. با این حال، اگر کار به نحوی نباشد که همواره پرسنل را درگیر کند، افراد براحتی مشغول به پشت سر هم حرف زدن و پخش شایعات منفی می‌شوند. این مساله باعث افت روحیه، و کاهش لذت کار برای نیروها می‌شود.
گوش دادن به صحبت‌های مزخرف، حتی اگر در مورد دیگران باشد، در شما عادت به تفکر منفی را ایجاد نموده و باعث ایجاد عادات فکری در شما می‌شود که مانع از موفقیت شخصیتان می‌گردد. زمانی که همکارتان چنین بحثی را شروع کرد، موضوع بحث را به موارد مرتبط با کار تغییر دهید.
 
 
4-قطع کردن صحبت خانم‌ها در جلسات
ممکن است فکر کنید این جمله توصیه‌ای برای آقایان باشد، اما بنا به مطالعه‌ای در سال 2014، مردان و زنان به یک اندازه صحبت خانم‌ها را قطع کرده و این میزان هنگام صحبت آقایان کمتر است. طبق سابقه فرهنگی، بیشتر مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که به مردان با دقت بیشتری نسبت به زنان گوش کنند.
مسلما، دلیلی اخلاقی برای حل این مشکل وجود دارد، اما بهتر است بدانید در عمل هم دلایلی هست. هر ساله میلیون‌ها ایده بزرگ از بین می‌روند چون شخصی وسط صحبت خانمی در یک جلسه پریده است. زمان مساوی به معنای حضور قدرت فکر بیشتری در جلسه است. به همین سادگی.
 
 
5-شکر یا خامه در قهوه
شکر کالری خالی است در حالی که خامه پر از مواد شیمیایی می‌باشد. همچنین اضافه کردن آنها به قهوه، که بصورت طبیعی نوشیدنی مقوی و شیرین است، برای لذت بردن از آن بی‌دلیل است. (اگر قهوه مزه تلخی بدهد، یا دانه‌های آن مانده هستند یا بدرستی آن را دم نمی‌کنید)
در ابتدا هنگامی که شروع به نوشیدن قهوه کردم، در هر فنجان 7 قاشق شکر و دو قاشق خامه می‌ریختم. برای ترک این عادت، در طول یک ماه در هر نوبت از میزان شکر و خامه موجود در آن کاستم تا در نهایت با نوشیدن قهوه تلخ مشکلی نداشتم، و از آن موقع تا بحال قهوه را همینطور می‌خورم. با این حال، استفاده از دانه‌های تازه و برشته در این راه کمک کننده است.