بررسی لپ تاپ 15 اینچی ASUS VivoBook X540NA

لپ تاپ های 15 اینچی ASUS VivoBook X540NA جزو لپ تاپ های سری X محسوب می شوند و برای بهره وری و سرگرمی طراحی شده است. لپ تاپ های سری ASUS X540 از پردازنده های اینتل پشتیبانی می کنند تا عملکرد محاسباتی پاسخ پذیر و صاف و همواری را در اختیار شما قرار دهند. با کارت های گرافیک Intel HD Graphics ، یک کنترلر حافظه آنبرد، حداکثر 12 گیگابایت رم، ویندوز 10، X540 به یک پلت فرم محاسباتی ایده آل تبدیل شده است.

البته لازم است توجه داشته باشید که این لپ تاپ هم مانند سایر رقبای خود از گزینه های پیکربندی مختلفی استفاده می کند و شما می توانید مقدار رم، هارد، پردازنده، کارت گرافیک متفاوتی را در جدول مشخصات مشاهده بفرمایید. این سری از لپ تاپ ها به دلیل قیمت مناسبی که ارائه می دهند نیاز کاربرانی که به دنبال لپ تاپ های مقرون به صرفه هستند را برآورده می کند.

 

عملکرد فوق العاده با هارد SSD

هنگامی از لپ تاپ های سری ASUS VivoBook X540NA که دارای هارد SSD است شما می توانید سرعت خواندن / نوشتن اطلاعات بسیار سریعی را شاهد باشد و بوت شدن سریع و محافظت از اطلاعات فیزیکی خود را تجربه کنید. علاوه بر این برای کاربرانی که در سطح مبتدی قرار دارند پیکربندی هایی با هارد HDD وجود دارد که در ظرفیت های متنوع ارائه می شود.

 

صدای گسترده در ASUS VivoBook X540NA

SonicMaster ترکیبی از تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری را ارائه می دهد و هدف اصلی آن ارائه بهترین کیفیت صدا برای لپ تاپ شما است. کدک های حرفه ای عملکرد صدای دقیق را تضمین می کند. در حالی که آمپی فایر بهینه شده، اسپیکرهای بزرگ و قدرت خروجی بسیار قدرتمند و باس عمیق تر را ارائه می دهند. پردازش سیگنال به تنظیمات دقیق سخت افزار، فیلتر نویز و بهبود وضوح صدا کمک می کند تا بتوانید از کیفیت صدای بی نظیر خود لذت ببرید. ASUS VivoBook X540NA از اسپیکرهای گرد برخوردار است که هر میلی متر مکعب فضای شاسی موجود را به حداکثر می رساند تا عملکرد فرکانس پایین و کاهش نویز بهتری را به شما ارائه بدهد. محفظه فوق العاده بزرگ 19.4cc باس عالی و وضوح صدای خوبی را ارائه می دهد.

 

تنظیمات بهینه AudioWizard

برای سفارشی کردن تنظیمات صوتی متناسب با تنظیمات دلخواه خود، ASUS AudioWizard پنج مد قابل انتخاب را در اختیار شما قرار می کند. مد Music موسیقی های مورد علاقه شما را به صورت زنده پخش می کند در حالی که مد Movie یک تجربه فیلم واقعی را فراهم می آورد. مد Recording به شما امکان ضبط کردن پویا و واضح را ارائه می دهد و مد Gaming بعد جدیدی را به بازی های مورد علاقه شما اضافه می کند و در نهایت مد Speech صدای واضح و قدرتمندی را ارائه می دهد.

 

طراحی زیبا و سبک لپ تاپ ASUS VivoBook X540NA

ASUS VivoBook X540NA دارای یک شاسی محکم و سبک وزن است، این لپ تاپ تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد و برای حمل کردن در فضای های خارج از منزل یا دفتر کاری ایده آل است. دلیل وزن سبک این سری از لپ تاپ ها استفاده از مواد پلاستیکی با کبفبت بالا به جای فلز است. گنل پشت صفحه نمایش و فضای اطراف کیبورد با روکش مات و الگوی فلز برق ساخته شده است که باعث می شود شما فکر کنید که این بدنه از فلز ساخته شده است. برخلاف برخی از لپ تاپ های مقرون به صرفه، با فشار آوردن به بدنه لپ تاپ X540NA شما شاهد خمیدگی نخواهید بود و لکه های ناشی از اثر انگشت به راحتی جذب بدنه نمی شوند.  یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، درایو نوری، کارت خوان، پورت شبکه اترنت، خروجی HDMI از پورت های تعبیه شده در این لپ تاپ هستند.

با استفاده از فناوری ASUS Splendid از دنیایی از رنگ ها لذت ببرید

برای اطمینان از دریافت بهترین تصاویر، فناوری ASUS Splendid تصحیح دمای رنگ را برای تولید رنگ های عمیق تر و طبیعی تر ارائه می دهد. این قابلیت چهار مد بصری را ارائه می دهد که تنها با یک کلیک می توان به آنها دسترسی پیدا کرد. مد Vivid کنتراست را برای مرور کردن عکس ها و تماشای فیلم ها و سریال ها بهینه می کند، مد Eye Care سطح نور آبی را کاهش می دهد و برای زمانی که شما ساعت های طولانی مطالعه می کنید ایده آل است. مد Normal برای انجام کارهای روزانه کاربردی است و مد Manual برای تنظیم رنگ های پیشرفته به کار برده می شود.

محافظت از چشم ها با فناوری ASUS Eye Care

اکثر پنل های LED نور آبی از خود متساعد می کنند که یکی از دلایل اصلی خستگی چشم و مشکلات شبکیه چشم می شود. مد ASUS Eye Care به طور موثری سطح نور آبی را تا حداکثر 33 درصد کاهش می دهد و مطالعه راحت را برای شما فراهم می آورد و از خستگی احتمالی چشم و سایر بیماری های چشمی شما را محافظت می کند.

طراحی صفحه کلید ارگونومی لپ تاپ ASUS VivoBook X540NA

با صفحه کلید کوچک و یک تکه لپ تاپ های سری X شما در حال می تواند تایپ کردن راحت تر از همیشه را دریافت کنید. عمق کلیدهای صفحه کلید 1.8 میلی متر است و حدال شناور ماندن کلیدها را فراهم می آورد، بنابراین احساس تایپ پایدار تری را فراهم می آورد.

ورودی Intuitive ASUS Smart Gesture

فناوری ASUS Smart Gesture یک ترکیب هوشمندانه از سخت افزار و بهینه سازی نرم افزار را ارائه می دهد و به شما امکان ورود دقیق اطلاعاتتان را می دهد. روش های تولید تاچ اسکرین گوشی های خوشمند پیشرفته منجر به تاچ پدهای بسیار حساس می شود که به شما امکان بزرگنمایی و کوچکنمایی را می دهد و می توانید صفحات وب و تصاویر را به راحتی اسکرول کنید.

حتی پس از ساعت ها کار خنک می ماند

فناوری ASUS IceCool در لپ تاپ های سری X به طور منحصر به فردی از ایجاد گرما در قسمت استراحتنگاه دست جلوگیری می کند و مشکلات گرمایشی ناخوشایند را بر طرف می کند. سطح استراحتگه دست تنها دارای دمای بین 28 تا 35 درجه سانتیگراد است که به طور قابل توجهی پایین تر از دمای بدن است. طرح بندی داخلی منحصر به فرد است و گرما را از قطعات داخلی شما دور نگه می دارد و هنگامی که از خنک کننده های استثنایی لوله های حرارتی و دریچه های گرمایی به صورت ترکسیب شده استفاده می شود، لپ تاپ به شما این اطمینان را می دهد که حتی بعد از ساعتها کار طولانی خنک بماند.