نقد و بررسی پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020

آیا به دنبال خرید پرینتر سامسونگ هستید؟ پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020 یک چاپگر مناسب با قیمتی مقرون به صرفه است که دارای بسیاری از قابلیت های استاندارد است. در ادامه شما می توانید نقد و بررسی پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020 را مطالعه بفرمایید.

  • مزایا: دقت چاپ بالا، سرعت مناسب
  • معایب: تنوع اتصالات کم است، فاقد تغذیه خودکار ADF، فاقد چاپ دو رو، فاقد اتصال بی سیم

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020

ساسمونگ یکی از محبوبت ترین برندها در جاهان است که اقدام به ساخت لپ تاپ، مانیتور، پرینتر و غیره می کند. Xpress M2020W یک پرینتر لیزری است که توسط شرکت سامسونگ تولید شده است و از فناوری بیسیم یا NFC استفاده می کند و امکان چاپ و به اشتراک گذاری بی سیم را فراهم می آورد، این در حالی است که مدل بدون W آن (یعنی پرینتر Xpress M2020) از قابلیت وایرلس پشتیبانی نمی کند. این دستگاه برای کارهای چاپی کوچک و سبک ایده آل است.

  • ابعاد: ۳۳۰٫۵x215.9×177.8 میلی متر
  • وزن: ۳٫۹۹ کیلوگرم
  • فناوری چاپ: لیزری
  • تک کاره

پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2020 در واقع یک دستگاه تک کاره است که از فناوری لیزر برای کارهای چاپی شما استفاده می کند. شما می توانید این دستگاه را از طریق پورت USB به سیستم وصل کنید و از آن استفاده کنید، متاسفانه این تنها راه ارتباطی است که پیش رو دارید اما قابلیت هایی مانند چاپ دو رو، اتصال بی سیم یا شبکه، ظرفیت بالای چاپ و سایر قابلیت هایی که یک کاربر خانگی اداری و یا خانگی بدان نیاز دارد را فراهم نمی آورد.

  • ظرفیت سینی: ۱۵۰ برگ
  • سرعت چاپ: ۲۰ صفحه در دقیقه
  • رزولوشن چاپ: ۱۲۰۰x1200 dpi

با باز کردن درب جلوی دستگاه می توانید به سینی کاغذ ۱۵۰ برگی که کاغذهایی با اندازه A4 را در خود جای می دهد دسترسی پیدا کنید. خروجی کاغذ هم در بالای دستگاه قرار گرفته است و دو دکمه اصلی و چراغ LED در کنار آن قرار گرفته است. این دستگاه با پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. از نطر رنگ هم بدنه دارای رنگ سفید و قسمت بالای آن به رنگ قهوه ای تیره می باشد.

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020 دارای رزولوشن ۱۲۰۰x1200 dpi است و نسبت به دستگاه هایی که دارای رزولوشن ۶۰۰x600 dpi است کیفیت بهتری را ارائه می دهد. در صورتی که قصد چاپ حرفه ای عکس ها را دارید باید بدانید که این دستگاه سامسونگ تنها کیفیت مناسب را برای چاپ متون و ایمیل ارائه می دهد و برای دستیبابی به بهترین کیفیت باید یک پرینتر حرفه ای عکس را خریداری کنید.

از لحاظ سرعت باید بگوییم که پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020 در هر ۱ دقیقه می تواند ۲۰ برگ را چاپ کند و از کارتریج MLT-D111s پشتیبانی می کند، این کاتریج عملکرد ۱۰۰۰ برگی را ارائه می دهد.

نتیجه گیری

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020 دارای ابعاد جمع و جور و وزن تقریبا ۴ کیلوگرمی می باشد که محیط های کوچک اداری را مورد هدف قرار داده است. این دستگاه از پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده است و از مقاومت بالایی برخوردار است. علاوه بر قابلیت ها و امکانات یاد شده Xpress M2020 از امکانات مدیریتی Apple AirPrint پشتیبانی می کند و دارای یک پردازنده ۴۰۰ گیگاهرتزی و حافظه ۶۴ مگابایتی است.

برای خرید پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020 کلیک کنید.