نقد و بررسی گوشی موبایل ردمی ۸ (Redmi 8) شیائومی

Redmi 8 یا همان ردمی ۸ یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی است. این گوشی جزو دستگاه های سری Redmi است که به دلیل ترکیب قیمت عالی و ارزش خوب در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. بعد از گوشی های Redmi 4, Redmi 5, Redmi 6  و  Redmi 7 حالا شیائومی ردمی ۸ را عرضه کرده است.

فرمول موفقیت Redmi 8 باتری بزرگ و سخت افزار توانمندی است که استفاده می کند. ردمی ۸ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند. ردمی ۸ در مقایسه با ردمی ۷ از نظر دوربین، صفحه نمایش و عملکرد بهبودهایی داشته است. تفاوت عمده گوشی Redmi 8 و Redmi 8A در حسگر اثر انگشت است. در رمی ۸ آ سنسور اثر انگشت وجود ندارد. هر دو گوشی از حالت قفل چهره AI برخوردار هستند و به اندازه کافی سریع هستند.

گوشی ردمی ۸ شیائومی چیست؟

ردمی ۸ در قسمت پشت خود دو دوربین، حسگر انگشت و لوگوی برند Redmi را دارد.سنسور اثر انگشت برای دسترسی ساده تر کمی پایین تر قرار گرفته است. بدنه براق گوشی مستعد جذب لکه های ناشی از اثر انگشت می باشد و شما مجبورید به طور مداوم گوشی خود را پاک کنید. کیفیت ساخت گوشی کلاس بالا است.

ردمی ۸ به کاربران اجازه می دهد فیلم ها، پیام ها و ایمیل های خود را به راحتی در هر شرایط روشنایی تماشا کنند. به طور کلی صفحه نمایش ردمی ۸ با توجه به قیمتی که دارد بسیار خوب است. علاوه بر صفحه نمایش دارای اندازه ۶٫۲۲ اینچی با کیفیت HD + IPS و رزولوشن ۱۵۲۰x720 پیکسل است و از همه مهمتر زاویه دید خوب است.

دوربین اول ۱۲ مگاپیکسل، سایز سنسور ۱/۲٫۵۵ اینچ (”Sensor Size 1/2.55)، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱٫۴ میکرومتر (۱٫۴µm Pixel Size) و فناوری فوکوس از نوع Dual Pixel PDAF، دوربین دوم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است و دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.0، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱٫۱۲ میکرومتر (۱٫۱۲µm Pixel Size) است. ردمی ۸ از همان پردازنده Redmi 8A و Redmi 7A برخوردار است.

Xiaomi Redmi 8

این دستگاه دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 439 است و از نظر عملکرد کلی نسبتا مناسب و معقول می باشد. این گوشی به خوبی بازی هایی مانند Temple Run و Subway Surfer را به خوبی اجرا می کند. ردمی ۸ یکی از سریعترین گوشی ها از نظر عملکرد نیست اما نسبت به قیمتی که دارد بسیار روان و هموار است و می تواند کارهای روزمره شما را به خوبی اجرا کند. ردمی ۸ برای برقراری تماس، ارسال پیام، مرور اینترنت و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره مناسب است. این دستگاه دارای ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی هوشمند Redmi 8 از سیستم عامل اندروید ۹ پای استفاده می کند و رابط کاربری آن MIUI 10 می باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن می تواند انرژی ۱٫۵ روزکاری شما را فراهم آورد. این دستگاه به پورت USB-C و شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز است و خریداران گرامی باید توجه داشته باشند که برای شارژ سریعتر باید شارژ ۱۸ واتی را به صورت جداگانه خریداری کنند. برای شارژ ۰ تا ۱۰۰ گوشی با استفاده از شارژر ۱۸ واتی تنها به ۱٫۵ ساعت زمان نیاز است.

برای خرید گوشی موبایل ردمی ۸ شیائومی کلیک کنید.