نقد و بررسی اجمالی مادربرد ایسوس مدل ASUS X99-A II

با نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل X99-A II با ما همراه باشید … دیگر وقت آن رسیده که تجربه‌های جدیدی را از کامیپیوتر به دست آوریم و یک سیستم پرقدرت را برای خود دست و پا کنیم. همانطور که میدانید مادربورد یکی از قطعات اصلی سیستم است که تمامی سخت افزارهای کامپیوتر بر روی آن سوار می‌شوند و یک کامپیوتر بدون مادربورد خود هیچ معنی و مفهومی ندارد. مادربوردهای قدیمی به هیچ عنوان کیفیت خوبی را نمی‌توانند از خود نشان دهند و در حال حاظر زمان آن رسیده که از مادربوردهایی مانند X99-A-II استفاده کنیم و آن را درسیستم خود استفاده کنیم تا تازگی و معنی جدیدی را به آن ببخشیم.

سوکت پردازنده مادربرد ASUS X99-A-II

شرکت ASUS یکی از قوی‌ترین کمپانی‌ها برای تولید و ساخت قطعات کامپیوتر به حساب می‌آید و نام آن زبان زد همه افرادی است که مشغول کار در  دنیای تکنولوژی هستند. این مادربورد از نهایت قدرت آخرین فناوری اینتل بهره می‌برد و شما می‌توانید با انداختن آخرین نسل CPU های اینتل بر روی این مادربورد همیشه یک قدم از بقیه افراد جلوتر باشید. کمپانی ASUS از سوکت LGA 2011-v3 بر روی مادربورد ASUS X99-A-II استفاده کرده است که پشتیبانی از ۲۸ و ۴۰ مسیر ارتباطی را نیز برای کاربر فراهم می‌کند و شما می‌توانید قدرت پردازنده خود را تا ۱۰ هسته آزاد کنید.

پورت‌هایی با سریع‌ترین سرعت

شما می‌توانید با پورت USB 3.1 از نوع A و پورت USB 3.1 از نوع C تجربه جدیدی را از سرعت انتقال داده که مساوی است با ۱۰ گیگابایت بر ثانیه را برای خود فراهم کنید؛ سرعتی که این پورت‌ها دارند دقیقا دو برابر USB 3.0 است و از آن‌جایی که این پورت‌ها از نسل‌های پیشین خود نیز پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند خیال شما را بابت اتصال انواع USB و انتقال داده با سرعت بالا را برطرف کنند؛ در ضمن شرکت ASUS از فناوری تقویت شده‌ای برای USB 3.1 این مادربورد استفاده کرده است که به صورت خودکار می‌تواند عملکرد این نوع از USBها را برای شما تقویت کند.

کانتورهای مادربورد ASUS X99-A-II از نوع U.2 هستند که می‌توانید توسط آن به انقلاب تازه‌ NVMe بپیوندید و از سرعت انتقال داده تا ۳۲ گیگابایت بر ثانیه را تجربه کنید. در ضمن با اتصال درایو خود به کانکتور داخلی U.2 یکی از اسلات‌های PCIe مادربورد شما خالی می‌شود و می‌توانید از آن برای اضافه کردن یک کارت توسعه دیگر استفاده کنید.

اتصال در مادربرد ایسوس X99-A II

شما می‌توانید به راحتی توسط امکانات پیشرفته‌ای که ASUS X99-A-II در اختیار شما قرار داده است از راه دور به کامپیوتر خود متصل شوید و آن را به صورت کامل کنترل کنید. فقط کافیست از Remote Go استفاده کنید و زمانی که بیرون از خانه یا محل کار هستید به تمامی فایل‌های خود دسترسی داشته باشید.

به راحتی می‌توان اطلاعات را بین دستگاه‌های هوشمند و رایانه خود همگام سازی کنید، آن هم فقط با یک کلیک به طور مثال وقتی که در یک کافی شاپ در کنار دوستان خود هستید توسط گوشی به رایانه خود متصل شوید و همانطور که درحال نوشیدن قهوه هستید فایل‌های صوتی خود را از کامپیوتر لود کرده و در گوشی خود پخش کنید؛ یا زمان‌هایی که در مهمانی هستید تلویزیون هوشمند را به کامپیوتر وصل کنید و فیلم‌های جذابی که دارید را تماشا کنید. همه این‌ها می‌توانید توسط این مادربورد انجام دهید.

زیبایی خیره کننده توسط سیستم کنترل نور ASUS X99-A-II

زیبا بودن هر سیستم کامپیوتری باید با میزان قدرت و عملکردی که دارد نیز یکی باشد، با فناوری جدید Aura که شرکت ASUS آن را ساخته است می‌توانید کنترل کاملی را بر روی نورهای RGB مادربورد داشته باشید.

برای خرید مادربرد ایسوس مدل X99-A II کلیک کنید.