نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل PRIME B250-PRO

با نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل PRIME B250-PRO با ما همراه باشید … اکنون زمان Prime بودن کامپیوترهای ما است؛ پایداری و انعطاف پذیری بالا و بهترین تجربه از اسمبل کردن یک کامپیوتر حرفه‌ای را می‌توان با سری Prime مادربوردهای کمپانی Asus تجربه کرد. Asus Prime تحول جدیدی در مادربوردهای ایسوس را به نمایش می‌گذارد که تاریخچه آن برمیگردد به سال ۱۹۸۹، زمانی که شرکت Asus برای اولین بار سری Prime مادربوردهای خود را روانه بازار کرد. کنترل آسان و تنظیمات بسیار حرفه‌ای مادربوردهای Prime نیروی محرکه آن‌ها برای علاقه مندان به یک کامپیوتر حرفه‌ای به شمار می‌آید.

مادربرد ایسوس مدل PRIME B250-PRO

یکی از بی نظرین مادربوردهایی که می‌توان از این سری نام برد مادربرد ایسوس ASUS PRIME B250-PRO است که به غیر از کیفیت بالایی که برای هر کامپیوتر به ارمغان می‌آورد؛ می‌تواند زیبایی بی نظیری را به کامپیوتر شما القا دهد. آیا یک کامپیوتر گیمینگ بسیار پیشرفته برای خود می‌خواهید؟ می‌توانید با PRIME B250-PRO هرطور که دوست دارید بازی کنید و تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای خفن شوید.

راستی چه قدر به فن‌ها و خنک کننده‌های سیستم خود اهمیت می‌دهید؟ اگر یک گیمر حرفه‌ای که شب و روزش را با بازی‌های سنگین می‌گذارند هستید یا یک متخصص نرم افزارهای طراحی گرافیکی سنگین باشید حتما علاقه شدیدی به این دارید که بتوانید سیستم خنک کننده حرفه‌ای را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. بهترین خنک کننده‌ها را می‌توانید با سیستم شخصی سازی سرعت فن این مادربورد بر روی کامپیوتر خود داشته باشید، می‌توانید سرعت فن کامپیوتر را در حدی که هیچ صدایی از خود نداشته باشد پایین بیاورید و یا سرعت آن را در حدی بالا ببرید که هیچ گرمایی را بر روی سخت افزارهای سوار شده بر روی ASUS PRIME B250-PRO احساس نکنید.

همه ما میدانیم که هر گیمر حرفه‌ای علاقه زیادی بر روی ظاهر و استایل سیستم خود دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از چراغ‌های LED بسیار زیبایی که بر روی مادربورد تعبیه شده است این زیبایی را به کامپیوتر خود اهدا کنید. رنگ قرمزی که می‌توانید در روز آن را به بالاترین حد روشنایی برسانید و در شب نیز برای اذیت نشدن چشم خود روشنایی آن را کم کنید.بر خوب اینجاست که مادربرد ASUS PRIME B250-PRO نگرانی شما را بابت اسلات‌های رم کاملا برطرف نموده است؛ توسط اسلات‌های DDR4 که بر روی این مادربورد جاسازی شده است شما می‌توانید فرکانس حافظه را تا سطح بسیار شگفت انگیز ۲۴۰۰ مگاهرتز افزایش دهید، شرکت ASUS نیز تقریبا با تمامی تولید کنندگان RAM کار می‌کند و دیگر نیازی به نگرانی بابت سازگاری بهترین RAM ها بر روی سیستم خود را نیست.

ممکن است زمان زیادی کامپیوتر خود را روشن نگه دارید و با آن مشغول بازی و کار شوید، پس حتما برای شما خیلی مهم است که مادربورد کامپیوترتان به خوبی بتواند در برابر نوسانات برق مقاومت نشان دهد تا مشکلی بابت خراب شدن سخت افزارهای درونی کامپیوتر خود نداشته باشید؛ مادربورد ASUS PRIME B250-PRO می‌تواند در برابر افزایش جریانات برق مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد و یک جورایی میشه گفت توانسته برترین حفاظت را نسبت به افزایش جریان و ولتاژ داشته باشد.

پنل استیل درگاه‌های پشت، حفاظت در برابر افزایش و کاهش جریان‌های رم، کنترل دقیق تامین پایداری سیستم و حفاظت کامل در برابر تخلیه الکتروستاتیک؛ مواردی دیگر از امنیت بالای این مادربورد به شمار می‌آیند که تضمین کننده امنیت سخت افزاری سیستم شما هستند. فرم مادربورد PRIME B250-PRO نیز ATX است که در بازار ایران بیشتر از این نوع فرم استفاده می‌شود، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم هم تعداد پورت‌ها هستند که بر روی این مادربورد یک USB 3.0 و USB 2.1 در پنل جلویی مادربورد قرار داده شده است و همچنین دو پورت USB 3.0 و USB 2.0 در کنار دو پورت USB 3.1 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است.

برای خرید مادربرد ایسوس ASUS PRIME B250-PRO کلیک کنید.