نقد و بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a

پرینتر HP LaserJet Pro MFP M26a که محصولی با کیفیت از شرکت اچ پی می باشد دارای قیمت فوق العاده مناسب برای کاربران خانگی و دفاتر کاری کوچک می باشد. به عنوان یک پرینتر چندکاره این دستگاه کمترین قیمت را ارائه می دهد. به عنوان یک دستگاه با طراحی جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه LaserJet Pro MFP M26a همان نتایچ چاپ با کیفیت بالا و حرفه ای را که انتظار دارید از هر محصول HP دریافت کنید را ارائه می دهد.

پرینتر HP LaserJet Pro MFP M26a و اتصال فوق العاده

چاپگر چند کاره (پرینت، اسکن و کپی) اچ پی می تواند به چندین روش ( از جمله از طریق شبکه محلی و از طریق سروری وای فای منزل یا محل کارتان) متصل شود و اسناد خود را از طریق حافظه یا سایر دستگاه های ذخیره ساز سازگار با USB انتقال دهید. همراه با پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a یک کاتریج تک رنگ (سیاه و سفید) وجود دارد که از قبل نصب شده است و یک پنل عملیاتی LED هم برای مشاهده عملیات دستگاه وجود دارد. فناوری چاپ لیزری دقیق و کاتریج تونر HP تضمین می کنند که تصاویر و متن های چاپ شده شما واضح و بدون تاری و محو شدگی است و این کاتریج قابلیت چاپ حداکثر ۵۰۰۰ صفحه را فراهم می آورد. این امر در مورد دستگاه کپی هم صادق است و عملکرد اسکن دستگاه هم به همین اندازه عالی است.

سرعت چاپ قابل ملاحظه

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a با هزینه ای کم، سرعت چاپ حداکثر سرعت ۱۸ صفحه در دقیقه  را فراهم می آورد و در یک محیط کاری شلوغ باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، علاوه بر این گزینه های چاپ از طریق گوشی همراه به این معناست که شما حتی برای چاپ کردن نیازی به حضور در دفتر ندارید. شما می توانید به صورت از راه دور و از طریق اینترنت اسناد خود را به چاپ برسانید. ابعاد جمع و جور این دستگاه بدان معناست که فضای کمتری را در دفتر کاری شما اشغال می کند و باعث صرفه جویی در اتاق کار شلوغ شما می شود. علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ها، پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a از فناوری Auto-on/Auto-off اچ پی استفاده می کند که این بدان معناست که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و انتشار کرن را کاهش می دهد.

مشخصات پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a

پرینتر:

  • دارای رزولوشن چاپ ۶۰۰x600dpi
  • دریافت اولین خروجی در ۹٫۸ ثانیه
  • حداکثر اندازه کاغذ A4
  • سرعت چاپ در حالت سیاه و سفید ۱۸ برق در دقیقه

اسکن:

  • رزولوشن اپتیکال ۱۲۰۰x1200 dpi
  • سرعت اسکن ۱۸ برق در دقیقه
  • نوع اسکن تخت

کپی:

  • حداکثر تعداد کپی ۹۹ برگ
  • رزولوشن کپی ۶۰۰x600dpi
  • سرعت کپی حدااکثر ۱۸ برگ در دقیقه

رابط USB

دارای پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی

حداکثر حافظه رم ۱۲۸ مگابایتی

سازگار با سیستم عامل ویندوز و مک

دارای سینی ورودی ۱۵۰ برگی

حداکثر مقدار پرینت توصیه شده ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برگ در ماه

برای خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a کلیک کنید.