نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12w

شرکت اچ پی پرینتر HP Laserjet Pro M12w را برای دفاتر کوچک طراحی کرده است تا دسترسی سریعی به اسناد چاپی خود داشته باشند. این چاپگر معمولا در سازمان هایی مانند مدارس استفاده می شود چونکه در عرض چند ثانیه برگه کلاسی را در اختیار کاربر قرار می دهد، این دستگاه اچ پی برای چاپ مکرر اسناد کوچک ایده آل است.

قابلیت های و اتصالات پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12w

HP Laserjet Pro M12w یک دستکاه تک کاره است و هیچگونه عملکرد اسکن یا کپی را ارائه نمی دهد، این پرینتر قابلیت های زیر را ارائه می دهد:

  • اتصال بی سیم
  • پشتسیبانی از AirPrint
  • اتصال اترنت
  • اتصال USB

و همین قابلیت هایی است که شما نیاز دارید. این پرینتر کوچک است و ابعاد آن 298 × 250 × 400 میلیمتر است در حالی که وزن آن حداقل 5.2 کیلوگرم می باشد. این دستگاه کوچک برای چاپ های سریع و بدون سر و صدا طراحی شده است.

سرعت چاپ و کیفیت

سرعت چاپ مزیت اصلی این چاپگر کوچک است. M12w می تواند با استفاده از فناوری Auto On/Off اچ پی اولین خروجی را در عرض چند ثانیه در اختیار شما قرار دهد و در زمان بیکاری چاپگر در انرژی مصرفی صرفه جویی می کند. واقعیت این است که زمان گرم شدن دستگاه قابل ملاحظه است و این چیزی است که باعث می شود در بین چاپگرهای لیزری کوچک اچ پی موفق ظاهر شود. اگر کار چاپی زیادی دارید باید بدانید که این چاپگر در عرض 1 دقیقه می تواند 14 صفحه را چاگ کند که این سرعت مناسب دفاتر کوچک و متوسط است.

کیفیت چاپ متنون واضح و دقیق است و برای چاپ انواع اسنادی که این چاپگر می تواند انجام دهد بیش از حد کافی است، واقعیت این است که چپگر سیاه و سفید است و در چاپ تصاویر گرافیکی نمی توان رنگی را شاهد باشید و گاهی اوقات پس زمینه عکس به حالت سیاه در می آید. همه گزینه های اتصال باعث پرینت گرفتن راحت می شود.

کارتریج و هزینه چاپ

با توجه به ابعاد و ماهیت بسیار ساده پرینتر HP Laserjet Pro M12w، این دستگاه از کارتریج HP 79A استفاده می کند که به شما اجازه می دهد 1000 صفحه چاپی را در اختیار داشته باشید. هزینه های اجرایی کمی بالا است اما این قیمت ها کاهش پیدا می کنند چونکه پرینتر محبوب تر می شود و تامین کنندگان کارتریج افزایش پیدا می کنند. M12w یک دستگاه کوچک و کارآمد است و این به معنای داشتن یک اسب بخار نیست بلکه به معنای یک دستگاه سریع است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

چه کسی باید این پرینتر را خریداری کند؟

هر کسی که دارای یک دفتر کاری کوچک در خانه یا محل کار خود است و به چاپ مکرر اسناد نیاز دارد و به چاپگری که هم سریع و هم ارزان باشد نیاز دارد می تواند HP Laserjet Pro M12w را خریداری کند، این دستگاه به خوبی از پس کارهای چاپی شما بر خواهد آمد.

برای خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12w کلیک کنید.