نقد و بررسی مادربرد ام اس آی مدل H310M PRO-VHL

همانطور که از نام MSI H310M PRO-VHL پیداست، این مادربرد محصولی از شرکت ام اس آی می باشد. MSI (ام اس آی) یکی از شرکت های تولید کننده مادربرد می باشد که مانند دیگر شرکت های فعال در این حوزه هر سال سری هی جدیدی از محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

H310M PRO-VHL از چیپست H310 اینتل پشتیبان می کند و پردازنده های سوکت LGA 1151 اینتل در آن قابل نصب می باشد. H310M PRO-VHL برای پشتیبانی از پردازنده های 6 هسته ای Intel® Cafe Lake ساخته شده است و عملکرد کلاس عمومی را برای بازی ها ارائه می دهد.

در این مادربرد شرکت MSI دو اسلات حافظه رم را تعبیه کرده است و شما می توانید از حداکثر حافظه 32 گیگابایتی DDR4 استفاده کنید، البته توجه داشته باشید که فرکانس رم پشتیبانی شده در این محصول 2666 مگاهرتز بوده و این سرعت می تواند با سرعت مناسبی پردازش ها را انجام دهد. اگر برای استفاده های غیر حرفه ای دنبال مادربرد هستید می توانید مادربرد ام اس آی H310M PRO-VHL را انتخاب کنید. پورت PS/2 کومبو (برای کیبورد و ماوس)، یک پورت LAN (برای اتصال به شبکه)، یک پورت VGA و HDMI (برای نصب مانتیور) را می توانید در پنل پشت مادربرد پیدا کنید.

در کنار این پورت ها شما می توانید 2 پورت USB 3.1، 4 پورت USB 2.0 را پیدا کنید. پورت های USB 3.1 می تواند اطلاعات را با سرعت فوق العاده بالایی انتقال دهد. اگر به دنبال یک مادربرده متوسط هستید که از قیمت خوبی برخوردار باشد H310M PRO-VHL گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

نتیجه گیری

مادبردهای MSI از جدیدترین کانکتورهای صفحه نمایش برای پشتیبانی از فناوری های جدید OLED، HDR استفاده می کنند و به گونه ای طراحی شده اند تا کار را برای هر کاربری ساده کنند. مادربرد H310M PRO-VHL از جدیدترین استانداردهای ذخیره سازی پشتیبانی می کنند و به شما این امکان را می دهد تا هر دستگاه ذخیره سازی فوق العاده سریع را متصل کنید و از مزایای قابل توجهی برخوردار شوید به طور مثال شما می توانید برنامه ها را سریعتر راه اندازی کنید و داده ها را سریعتر بارگذاری کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. از دیگر قابلیت های این مادبرد ام اس آی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از پردازنده های نسل 9، نسل 8، سلرون، پنتیوم سازگار با سوکت LGA 1151
  • پشتیبانی از حافظه رم DDR4 با حداکثر سرعت 2666 مگاهرتز
  • پشتیبانی از فناوری DDR4 Boost Advanced برای ارائه بهترین عملکرد و ثبات در هنگام بازی
  • صدای تقویت شده برای ارائه صدای استریوی با کیفیت
  • مجهز به قابلیت EZ Debug LED برای عیب یابی ساده تر
  • X-Boost نرم افزاری که به صورت خودکار ردیابی ها را انجام می دهد و عملکرد هر دستگاه ذخیره سازی یا USB را تقویت می کند.
  • Core Boost طراحی کاملا دیجیتال را برای پشتیبانی از هسته های بیشتر و عملکرد بهتر ارائه می دهد.

خریداران مادربرد باید بدانند که در هنگام خرید مادبرد شما باید به نوع و سوکت پردازنده، تعداد اسلات رم، حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده، تعداد اسلات های PCI Express، تعداد پورت SATA، پورت M.2 و دیگر پورت ها توجه داشته باشید. اگر علاقمند به بازی های حرفه ای هستید قابلیت اورکلاک یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید باید بدان توجه داشته باشید.

برای خرید مادربرد ام اس آی مدل H310M PRO-VHL کلیک کنید.