نقد و بررسی مادربرد ام اس آی مدل MSI B360M PRO-VDH

مادربرد MSI B360M PRO-VDH به منظور استفاده از پردازنده های 6 هسته ای Intel® Coffee Lake ساخته شده است و آماده ارائه عملکرد کلاس عمومی در هنگام بازی می باشد. این مادربرد با ترکیب کیفیتی که ارائه می دهد می تواند عملکردی عالی و راه حل های هوشمندانه را برای کسب و کرا شما به ارمغان می آورد.این ماربرد خنک سازی عالی را برای کامپیوتر شخصی شما به ارمغان می آورد و عملکردی قابل اعتماد را ارائه می دهد، کنترل کامل هدرهای فن را در اختیار داشته باشید تا بتوانید سیستم خود را به حداکثر خنک سازی برسانید.

مادبردهای MSI از جدیدترین کانکتورهای صفحه نمایش برای پشتیبانی از فناوری های جدید OLED، HDR استفاده می کنند و به گونه ای طراحی شده اند تا کار را برای هر کاربری ساده کنند. مادربرد MSI B360M PRO-VDH از جدیدترین استانداردهای ذخیره سازی پشتیبانی می کنند و به شما این امکان را می دهد تا هر دستگاه ذخیره سازی فوق العاده سریع را متصل کنید و از مزایای قابل توجهی برخوردار شوید به طور مثال شما می توانید برنامه ها را سریعتر راه اندازی کنید و داده ها را سریعتر بارگذاری کنید و بهره وری خود را افزایش دهید.

مادربرد B360M PRO VDH دارای فرم فکتور microATX است و از سوکت پردازنده LGA 1151 اینتل استفاده می کند. پردازنده های نسل 8 اینتل از جمله سری های سلرون، پنیتوم، Core i3، core i5 و core i7 در این مادربرد پشتیبانی می شود. 4 اسلات DIMM که روی مادبرد وجود دارد از حافظه های رم DDR4 با سرعت 2133 مگاهرتز تا 2666 مگاهرتز پشتیبانی می کند. در این مادربرد شما می توانید حداکثر 64 گیگابایت حافظه را در اختیار داشته باشید.

 

برای استفاده از کارت گرافیک شما یک اسلات PCIe 3.0 x16 را در اختیار دارید، علاوه بر این دو اسلات توسعه PCIe 3.0 x1، شش اسلات SATA 3 را در اختیار دارید، در قسمت پشت مادربرد هم پورت های DVI-D، HDMI، USB 2.0، USB 3.1 و USB Type-C وجود دارد.

در مادربرد B360M PRO VDH تجربه فراگیر صدا را می توانید تجربه کنید. MSI Audio Boost با استفاده از قطعات صدای با کیفیت عالی، بالاترین کیفیت صدا را ارائه می دهد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا در حین بازی های نفس گیر خود از کیفیت صدای عالی لذت ببرید.

مادربرد B360M PRO VDH برای استفاده جرفه ای و چند رسانه ای بهینه سازی شده است این نسل از مادربرد به راه حل های سبکه ای با کیفیت بالا مجهز شده اند و آماده ارائه سرویس به صوت 24 ساعته و 7 روز هفته هستند. مادربردهای MSI به قابلیت های مهمی تجهیز شده است تا حافظه سیستمی سرعت بالا، اورکلاک ساده و ثبات و پایدارای را تقویت کند. شما می توانید مقدار زیادی از اطلاعات، موسیقی و فیلم های خود را از طریق رابط USB، سریعتر از همیشه انتقال دهید. ام اس آی گزینه های مختلفی را برای اتصال و تقویت دستگاه های USB 3.1  به شما ارائه می دهد و سرعت انتقال فوق العاده بالا را به شما تحویل می دهد.

ویژگی های MSI B360M PRO-VDH

  • سازگاری با ویندوز ۱۰
  • پشتیبانی از رزولوشن ۴K
  • پشتیبانی از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل
  • پشتیبانی از مجموع ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4
  • پشتیبانی از نسل سوم رابط PCI Express با دو برابر سرعت بیشتر نسبت به نسل قبلی
  • امکان شارژ مطمئن و سریع دستگاههای پرتابل با استفاده از پورتهای MSI Super Charger
  • یک اسلات پرسرعت M.2 با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل برای SSD پرسرعت
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • ویژگی‌های خاص DDR4 Boost, EZ Debug, LED Twin, Turbo M.2 X-Boost و Audio Boost و X-Boost و Core Boost

برای خرید مادربرد ام اس آی مدل MSI B360M PRO-VDH کلیک کنید.