نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل TUF X299 MARK 2

TUF X299 Mark 2 یک مادربرد ATX با دوام است که برای علاقمندان به بازی و افرادی که نیاز به عملکرد قابل اعتماد دارند ساخته شده است. این سیستم با کنترل های خنک سازی پیشرو در صنعت و نظارت بر دما مهندسی شده و شما را قادر می سازد سیستمی کاملا خنک و بسیار پایدار داشته باشید.

این مادربرد تحت تست های دقیق و معتبر آزمایشگاهی قرار گرفته است بنابراین می توانید به TUF X299 Mark 2 اعتماد کنید، این اعتماد به حدی است که ایسوس محصول خود را به مدت 5 سال گارانتی کرده است. TUF X299 Mark 2 دارای یک ژنراتور کلاک بیس اختصاصی (BCLK) است که به گسترش حاشیه های اورکلاک حافظه و پردازنده کمک می کند. این یک راه حل سفارشی است که در کنار TPU برای تقویت ولتاژ و کنترل اورکلاک BCLK کار می کند و انعطاف پذیری لازم را برای کار با پردازنده های سری Core X اینتل فراهم می سازد.

ASUS T-Topology فراکنس های حافظه بالاتر از هر وقت دیگر را فراهم می سازد (تا 4133 مگاهرتز و فراتر از آن). فناوری ASUS T-Topology  قابلیت اورکلاک حافظه را فراهم می سازد و با استفاده از حافظه DDR4 نویز کوپلینگ را به حداقل رسانده و سیگنال بازتابی را فراهم می سازد.

نرم افزار Thermal Radar 3 به شما این امکان را می دهد تا فن های متصل شده به شاسی، پمپ های آب، AIO ها و ختی فن های کارت های گرافیک ایسوس را کنترل کنید، همه اینها عملکرد خنک سازی فوق العاده را برای بازی ارائه می دهد. سنسورهای چندگانه پردازنده امکان کنترل حرارت قطعات مهم را در زمان واقعی فراهم می آورد، بنابراین می تواند بهره وری خنک کننده را ارزیابی و بهینه کند.

 مادربرد ایسوس مدل TUF X299 MARK 2

اگر شما خواستار قابلیت اطمینان 24 ساعته و 7 روز هفته هستید مادربردهای ایسوس مدل TUF این اطمینان را برای کارهای طولانی مدت در هر محیطی را به شما می دهند. در تست های صورت گرفته این مادبرد ها تحت حرارت شدید، سرمای زیاد قرار می گیرند و به آنها شوک وارد می شود تا از قابلیت های ارائه شده به کاربر اطمینان حاصل شود.

ESD Guards 2 از مادربرد TUF X299 Mark 2 در برابر تخلیه الکترواستاتیک محافظت می کند. ESD Guards 2 نسبت به استانداردها صنعتی سطح تست 2 برابر بیشتر را ارائه می دهد. همچنین در تست های سطح پین این مادربرد نسبت به استانداردهای TUF قبلی محافظت 30 درصد بیشتر را در برابر تخلیه الکترواستاتیک ارائه می دهد.

مادبرد TUF X299 Mark 2 با چیپست X299 اینتل سازگاری دارد و از 4 اسلات DIMM در سمت راست سوکت پردازنده و 4 اسلات دیگر در سمت چپ آن برخوردار است، با استفاده از این تعداد اسلات شما حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 را در اختیار خواهید داشت. در این مادربرد از قطعات و خازن های با کیفیت بالا استفاده شده ایت و مقاومت سطح نظامی را در اختیار شما قرار خواهد دارد. قابلیت Aura Sync ایسوس یک روشنایی RGB را با انواع تنظیمات از قبل انجام شده در اختیار شما قرار می دهد، چراغ های LED بر اساس این تنظیمان رنگ RGB زیبایی را به مادربرد شما اضافه می کند.

TUF X299 Mark 2 از یک کدک صوتی فوق العاده استفاده می کند و همچنین نسبت سیگنال به نویز 120 دسیبلی را ارائخه می دهد. یک مدار سنجش امپدانش وجود دارد که به طور خودکار آن را تنظیم می کند تا دامنه بهینه صدا برای هدفون شما فراهم آید.