معرفی 14 مورد از بهترین مانیتورهای PS4 (آپدیت 2023)

وقتی شما اتاق یا فضای نسبتاً کوچکی داشته باشید، خرید مانیتور برای PS4 به جای خرید تلویزیون انتخاب بسیار هوشمندانه‌تری خواهد بود. همچنین انتخاب بین مانیتورهای گیمینگ نیز به نسبت کار آسان‌تری ست و صرف خواندن همین مقاله کوتاه، شما خواهید توانست در اسرع وقت، مانیتور خود را سفارش دهید. بنابراین با بروزکالا همراه باشید تا نکاتی که باید قبل از خرید مانیتور Ps4 در نظر بگیرید را به شما گوشزد و انواع مدل‌هایی که می‌توانید از بینشان انتخاب کنید را معرفی کنیم. 

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

  • نکاتی که باید قبل از خرید مانیتور 4K برای PS4 در نظر بگیرید
  • معرفی بهترین مانیتورهای مخصوص PS4

مانیتور گیمینگ دلخواه خود را با تخفیف هزینه حمل و نقل سفارش دهید

نکاتی که باید قبل از خرید مانیتور 4K برای PS4 در نظر بگیرید

به طور کلی شما باید این نکته را قبل از خرید مانیتور برای PS4 در نظر بگیرید: صفحه نمایش، رنگ، زمان پاسخدهی، مراقبت از چشم، نرخ تازه سازی تصویر، تنظیمات ارگونومیک، سازگاری با کنسول. در ادامه به تشریح هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت:

صفحه نمایش IPS در مانیتور مخصوص بازی PS4

با بدانید که حتی انتخاب بهترین مانیتور گیمینگ 4K به قیمت به خطر انداختن دیگر ویژگی های صفحه نمایش، ایده کاملا بدی است. پس حتما صفحه نمایشی را انتخاب کنید که در آن رنگ ها دارای جنب و جوش و تحرک بالا باشند. در صفحه نمایش IPS با توجه به وضوح بالاتر و کنتراست رنگی بالا، بهترین تجربه بازی را خواهید داشت.

روان بودن و دقت رنگ

با نمایش دقیق رنگ ها و کیفیت تصویری واضح و روان، بیشتر با بازی ارتباط برقرار خواهید کرد. علاوه بر این، برای گیمرها، طراحان و افرادی که وقت خود را با گرافیک می گذرانند، پوشش 100٪ sRGB  ضروری است. برای ایجاد تجربه بصری عالی و تماشای رنگ های پر جنب و جوش در مناظر، مانیتوری را انتخاب کنید که دقت رنگ، طیف و دامنه رنگ وسیعی را ارائه دهد.

زمان پاسخدهی مانیتور مخصوص بازی PS4

مطمئناً زمان پاسخدهی برای بازی، درجه بندی رنگ و طراحی گرافیکی بسیار بیشتر از دیگر موضوعات اهمیت دارد. با دارا بودن عملکرد روان و سریع، کلیت تجربه گیمینگ فراموش نشدنی می شود. معمولاً 4 میلی ثانیه زمان پاسخدهی چیزی است که مانیتورها ارائه می دهند، اما برای گیمرها باید زمان پاسخدهی حتی کمتر از این میزان باشد. بنابراین، همیشه مانیتوری را خریداری کنید که کمترین زمان پاسخدهی را به شما ارائه دهد، تا هر بار تصویری روان و بدون لگ را تجربه کنید.

فناوری مراقبت از چشم

نکته بعدی ای که باید در هنگام خرید مانیتور به آن توجه کنید این است که چقدر برای قدرت بینایی خود ارزش قائل هستید! برای استفاده طولانی تر از صفحه نمایش، نمایشگر باید مطابق معیارهای مراقبت از چشم مهندسی و ساخته شود. وجود فناوری عدم لرزش، فیلتر نور آبی و ویژگی Eye Care در صفحه نمایش، چیزی است که به خصوص برای گیمرها به شدت توصیه می شود. و اگر مانیتوری فاقد این ویژگی ها را انتخاب می کنید، این می تواند به طور جدی برای بینایی شما مضر باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مانیتورها مناسب چشم

نرخ تازه سازی مانیتور مخصوص بازی PS4

نرخ تازه سازی یکی دیگر از عوامل بسیار مهم برای داشتن بهترین تجربه بازی است. زمان تازه سازی صفحه که با واحد هرتز اندازه گیری می شود، زمانی است که لازم است تا صفحه به روز شود. علاوه بر این، وقتی نوبت به اجرای بازی های سه بعدی می رسد، عملکرد بدون تاخیر همان چیزی است که همه ما برای خروجی بهتر، از صفحه نمایش انتظار داریم. برای بازی های پیشرفته، تازه سازی یکنواخت صفحه نمایش با شیوه ای مناسب، همه چیز را هیجان انگیزتر و بهتر می کند.

به عنوان یک قاعده کلی، مانیتورهای بازی 4K باید عملکرد قابل اطمینان و درخشانی را در زمینه میزان تازه سازی صفحه نمایش به شما ارائه دهند. برای اطمینان از بهترین تجربه بصری PS4  خود، نرخ تازه سازی بالاتر از 100 هرتز مانند 144 هرتز را انتخاب کنید. این بدان معناست که نمایشگر می تواند 144 بار در یک ثانیه تازه سازی شود، که مطمئناً در صورت انتخاب مانیتوری با نرخ تازه سازی متفاوت، تفاوت را احساس خواهید کرد. شما را مطالعه مقاله تنظیم رفرش ریت مانیتور در انواع ویندوز دعوت می کنیم.

تنظیمات ارگونومیک

تنظیم ارگونومیک مانیتور باعث سازگاری و کاربرپسندتر بودن بیشتر آن می شود. زوایای مناسب و به خوبی تنظیم شده چیزی است که همیشه باید در اولویت قرار دهید. شیب و چرخش مناسب صفحه نمایش به شما کمک می کند تا بهترین زوایا را برای تنظیمات شخصی در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، مانیتوری با قابلیت نصب VESA، فضای اطراف را از سیم و کابل خالی می کند. برای انجام بازی های پیشرفته، تنظیم ارگونومیک صفحه نمایش، توسط متخصصان و گیمرهای حرفه ای توصیه می شود!

سازگاری با کنسول های بازی در مانیتور مخصوص بازی PS4

اگر می خواهید از مانیتوری واحد برای Xbox و ps4 استفاده کنید، خبر خوب این است که مطمئناً می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. هر دو کنسول بازی به گونه ای طراحی شده اند که با نرخ تازه سازی 60 هرتز مطابقت دارند، بنابراین اتصال مانیتور 4K به هر دو کنسول امکان پذیر است. بنابراین در صورتی که چنین مانیتوری را داشته باشید و قصد خرید کنسول بازی Xbox یا ps4 را دارید. بدانید که مناسب هر دو است.

 مانیتور مخصوص بازی PS4

بهترین مانیتور مخصوص بازی 4 PS

این شاید رایج ترین و نگران کننده ترین سوالی باشد که هر شخصی هنگام انتخاب مانیتور مناسب کنسول ps4 می پرسد! اگر گشتی در بازار زده باشید، مطمئناً با انواع مدل ها و گزینه های زیادی روبرو خواهید شد. با این حال، پس از توجه به کیفیت، BenQ  و LG از آن نام هایی هستند که به عنوان برندهای قابل توجه در این زمینه ظاهر شده اند. با این حال، بسته به انتخاب تان، می توانید برندهای دیگری را که امروز چند مورد از آن ها را در لیست زیر به شما معرفی می کنیم، انتخاب کنید.

آپدیت 2023:

1. مانیتور 43AM700 

بهترین مانیتور کامپیوتر گیمینگ سامسونگ دارای صفحه نمایش 43 اینچ، نوع پنل آن VA و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل است. همین رزولوشنِ عالی است که آن را برای کاربرد گیمینگ، اداری، طراحی و ادیت مناسب می‌کند. دارای حداکثر روشنایی 250 نیت می‌باشد. زاویه دید افقی و عمودی مانیتور سامسونگ LS43AM700U سایز 43 اینچ گیمینگ 178 درجه است. این محصول با حداکثر نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی، مجهز به WiFi 5 و بلوتوث 4.2 است.
حداقل زمان پاسخ‌گویی آن 8 میلی‌ثانیه می‌باشد. این مانیتور هوشمند دارای 3 درگاه Type A نسخه USB 2.0 و یک درگاه Type C است. رنگ‌ها در آن با دقت بالایی به نمایش در می‌آیند این یعنی طیف وسیعی از رنگ‌ها را به کاربر با دقت زیادی ارائه می‌دهد. این دستگاه نور را بازتاب نخواهد داد و صفحه نمایش آن مات است. این کالا دارای خروجی هدفون، خروجی صدای دیجیتال، پخش سه بعدی، ورودی 3.5 میلی‌متری و DisplayPort نیست.

2. مانیتور 32G75 

مانیتور سامسونگ 32G75TQSMXZN با صفحه نمایش 32 اینچی با وزن 8.2 کیلوگرم یکی از بهترین انواع مانیتور برای کنسول ps4 با رزولوشن تصویر 2560 × 1440 پیکسل است و از زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه بهره می‌برد. نسبت تصویر در آن 16:9 و زاویه دید عمودی و افقی آن 178 درجه است. این محصول با حداکثر روشنایی 350 نیت و حداکثر نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز، دارای 1 پورت HDMI 2.0 و 2 درگاه  Type A USB 3.0 است.
خروجی هدفون و دو درگاه 1.2 DisplayPort نیز دارد. صفحه نمایش این کالا مات است و ضد بازتاب نور طراحی شده است. در این مانیتور سامسونگ تکنولوژی حذف پرش تصویر، Eco Saving Plus برای کاهش انرژی مصرفی، تصویر در کنار تصویر، تصویر در تصویر، نور آبی کم برای حفاظت از چشم و فناوری کوانتوم دات برای دقت بالای رنگ‌ها تعبیه شده است. 

3. مانیتور 32G55

مانیتور سامسونگ مدل LC32G55TQ-W، مخصوص بازی است و با صفحه نمایش 32 اینچی و پنل VA جایگاه خوبی را بین گیمرها از آنِ خود کرده است. رزولوشن تصویر آن 2560 × 1440 پیکسل است و دارای نسبت تصویر 16:9 می‌باشد. زمان پاسخ‌گویی آن 1 میلی‌ثانیه است. این محصولِ خمیده با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتزی، برای ادیت، طراحی، گیمینگ بسیار مناسب خواهد بود. پورت HDMI 2.0 و درگاه DisplayPort 1.2 دارد.
این کالا خروجی هدفون دارد اما از خروجی صدای دیجیتال، درگاه USB و پخش سه بعدی برخوردار نیست. این مانیتور سامسونگ، با حداکثر روشنایی 250 نیت دارای زاویه عمودی و افقی 178 درجه است. صفحه نمایش آن مات و البته ضد بازتاب نور است. حالت بازی، نور آبی کم برای حفاظت چشم و قابلیت تصویر کنار تصویر دارد. از تکنولوژی حذف پرش تصویر، کاهش انرژی مصرفی و قابلیت Off Timer برای زمان‌بندی خاموش شدن برخوردار است. از رابط کاربری Super Arena Gaming با ویژگی دسترسی راحت و تغییر سریع تنظیمات در زمان بازی نیز بهره می‌برد. 

4. مانیتور PA278QV 

این ماینتور گیمینگ از برند ایسوس، دارای صفحه نمایش 27 اینچی است و از پنل IPS بهره می‌برد. رزولوشن آن 2560 × 1440 پیکسل است. نسبت تصویر آن 16:9 می‌باشد. این محصول با زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه، حداکثر روشنایی 350 نیت دارد و حداقل زمان پاسخ‌گویی آن 5 میلی‌ثانیه است. از پخش سه بعدی پشتیبانی نمی‌کند اما از قابلیت‌های مناسبی مانند تکنولوژی Adaptive Sync برای رندر بهتر پیکسل‌ها، امکان تنظیم دقت رنگ و تنظیم گاما و نور آبی کم برای حفاظت از چشم بهره‌مند است.
ویژگی ASUS QuickFit برای ویرایش دقیق عکس، انتخاب رنگ پوست در سه مدل، تکنولوژی SPLENDID برای بهبود روشنایی و کیفیت ویدئو، تصویر در تصویر، تصویر کنار تصویر و تکنولوژی کاهش موشن بلر نیز در آن تعبیه شده‌اند. در این مانیتور ASUS، 4 پورت Type A نسخه USB 3.0، خروجی هدفون، ورودی 3.5 میلی‌متری، 2 درگاه DisplayPort و 1 درگاه HDMI 1.4 به چشم می‌خورد. 

بشتر بخوانید : معرفی بهترین مانیتور ایسوس برای گیمینگ

4. مانیتور PA328QV

این محصولِ تختِ 32 اینچی نیز از برند مطرح و معتبر ایسوس است. صفحه نمایش آن با پنل IPS دارای زاویه دید 178 درجه است. رزولوشن آن 2560 × 1440 پیکسلی می‌باشد. نسبت تصویر 16:9 و حداکثر روشنایی آن 400 نیت است. حداقل نرخ نوسازی تصویر این مانیتور 75 هرتز است و حداقل زمان پاسخ‌گویی ان 5 میلی‌ثانیه می‌باشد. پخش سه بعدی ندارد و دارای خروجی صدای دیجیتال نیز نیست. قابلیت تصویر در تصویر، فناوری Adaptive Sync برای جلوگیری از چند تکه شدن تصاویر و رندر بهتر پیکسل‌ها و تکنولوژی Quick Fit برای ادیت تصاویر از دیگر ویژگی‌های مانیتور 31.5 اینچ ایسوس ProArt PA328QV محسوب می‌شوند. اگر بخواهیم از درگاه‌های ارتباطی بگوییم، باید به 4 پورت Type A نسخه USB 3.2 Gen 1، خروجی هدفون، 1 درگاه DisplayPort و 2 درگاه HDMI 2.0 اشاره کنیم.

5. مانیتور XG27WQ

مانیتور ایسوس مدل XG27WQ با صفحه نمایش 27 اینچی، از پنل VA با زاویه دید 178 درجه بهره‌مند است. رزولوشن تصویر آن 2560 × 1440 و نسبت تصویر 16:9 می‌باشد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 450 نیت و حداکثر نرخ نوسازی آن 165 هرتز است. پوشش آن مات است و ضد بازتاب نور طراحی شده است. دارای پخش سه بعدی و خروجی صدای دیجیتال نیست. 2 درگاه Type A نسخه USB 3.0 و 1 پورت Type B در آن به چشم می‌خورد. این کالا دارای 1 درگاه HDMI 2.0 و 1 درگاه DisplayPort 1.2 است.
این مانیتور گیمینک با حداقل زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه دارای قابلیت‌هایی مانند تکنولوژی Adaptive Sync برای رندر بهتر پیکسل‌ها، انتخاب دمای رنگ، تکنولوژی حذف پرش تصویر، نور آبی کم برای حفاظت از چشم کاربر، حالت HDR، Game Visual برای مدیریت رنگ‌ها در بازی و Shadow Boost برای بهبود نمایش رنگ مشکی و البته سایه‌ها می‌باشد. 

6. ماینتور XL2411P ZOWIE 

این مانیتور گیمینگ با صفحه نمایش 24 اینچی دارای پنل TN با زاویه دید 170 درجه است. قیمت آن بسیار مناسب است و از حداکثر روشنایی 350 و حداکثر نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز بهره می‌برد. حداقل زمان پاسخ‌گویی آن 1 میلی‌ثانیه است و از پوشش مات و ضد بازتاب نور نیز برخوردار است.  تنظیم غلظت رنگ مشکی، تکنولوژی حذف پرش تصویر، نور آبی کم برای محافظت از چشم کاربر، Color Vibrance از قابلیت‌های مانیتور بنکیو مدل ZOWIE XL2411P هستند. 1 درگاه DisplayPort 1.2، 1 پورت HDMI 1.4 در آن به چشم می‌خورد اما خبری از ورودی 3.5 میلی‌متری نیست. اگر به دنبال کالای مخصوص بازی با قیمت خیلی مناسب هستید، این مدل بنکیو مناسب شما خواهد بود.
 

مصحولات قدیمی معرفی شده قبل از 2023: 

1. مانیتور LG 27UK850-W- بهترین مانیتور مخصوص بازی 4 PS ارزان قیمت و اقتصادی

این مانیتور از نظر کیفیت و سبک ساخت کاربر پسند، در جایگاه اول لیست قرار گرفته است. علاوه بر این، هر زمان که در مورد بازی و سطح پیشرفته Ps4 صحبت می کنید، این صفحه نمایش با دارا بودن نمایشگر شفاف کریستالی این تجربه را بسیار هیجان انگیزتر می کند.

صفحه نمایش 27 اینچی ال جی با وضوح فوق العاده 4K و رزولوشن 3840 × 2160 هر فریم را واضح تر و جذاب تر به نمایش می گذارد. علاوه بر آن، فناوری صفحه نمایش IPS موضوع دیگری است که ویژگی های جذابی را برای گیمرها به ارمغان می آورد. ویژگی های زیادی در رابطه با مانیتور ال جی Monitor IPS LG 27UL850-W وجود دارد که انتخاب شما را بسیار جذاب می کند. با تنظیم ارگونومیک صفحه نمایش توسط شیب و محور چرخشی، می توانید ارتفاع را مطابق میل و نیاز خود، تنظیم کنید. سطح پیشرفته ویژگی های گیمینگ مانند تثبیت کننده رنگ سیاه که در قسمت های تاریک بازی فریم را تنظیم می کند تا جزئیات بیشتری را با سهولت مشاهده کنید و ویژگی Dynamic Action Sync برای خروجی بدون تأخیر، قابل احترام و ارزشمند هستند. همراه با سازگاری HDR 10 و نرخ پاسخ دهی سریع 5 میلی ثانیه، این مانیتور ثابت می کند که در زمینه پاسخ دهی بسیار پیشرو است. طراحی مناسب آن با یک پایه درجه یک به شما امکان داشتن یک LCD با ارزش برای بازی را می دهد. علاوه بر این، با وجود درگاه اتصال USB Type-C  و sRGB  با دامنه رنگی %99 همراه با با فناوری AMD frecync و طراحی مشاهده 3 طرفه، مطمئناً این محصول جذاب خواهد بود.

مزایا

  • سازگاری با HDR10
  • نمایشگر بدون حاشیه
  • Screen Split 2.0  و Dual Controller را به شما ارائه می دهد
  • زاویه ها و صفحه نمایش قابل تنظیم
  • همگام سازی  AMD
  • دارای زاویه دید سه بعدی

معایب

  • نشت بیش از حد نور
  • با گذشت زمان، رنگ قرمز در گوشه ها ظاهر می شود

2. مانیتور سامسونگ UJ59 - مانیتور UHD Freesync برای PS4

این LCD با صفحه نمایش مشکی رنگ و طراحی مناسب، بهترین مانیتور برای Ps4 است. ظاهر آن در نوع خود بسیار شیک به نظر می رسد. صفحه نمایش 32 اینچی با نمایشگر 4K و ساختاری عالی، آن را به انتخابی مناسب برای بازی های رده بالا تبدیل می کند. گرافیک خیره کننده با وضوح UHD کاربران را شگفت زده می کند. با وجود عملکرد چشمگیر و رنگ بندی روشن و شفاف، مانیتور در پیش چشم کاربر به شدت خود نمایی می کند. مطمئناً این ویژگی ها به شما کمک می کند تا جزئیات بیشتری را در فریم دقیق و پیچیده بازی مشاهده کنید. علاوه بر این، ویژگی تصویر در تصویر(PBP) مانیتور چیزی است که بلافاصله آن را برجسته می کند! با استفاده از عملکرد تقسیم صفحه می توانید دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. صفحه عریض این مانیتور برای این کار بسیار مناسب است.  

برای نگاه مداوم به مانیتور، حالت نور آبی یک افزونه جذاب دیگر است. علاوه بر این، AMD freesync  و فرکانس 60 هرتز آن را جذاب تر می کند. حالت بازی آن به طور خاص برای راحتی گیمرها طراحی شده است. این ویژگی کنتراست را بهینه می کند و بنابراین می توانید جزئیات را در هر فریم به خوبی مشاهده کنید. قیمت مانیتور کامپیوتر سامسونگ نسبت به برند ال جی کمی گران تر است.

مزایا

  • فناوری تصویر در تصویر برای اتصال دو دستگاه به طور همزمان
  • صفحه نمایش عریض با نمایشگر 4K Ultra HD
  • تنظیمات کنتراست حالت بازی نمایشگر
  • ظاهر مشکی باریک و مات ظاهر زیبایی به محصول بخشیده است

معایب

  • تشخیص خودکار ورودی ویدئو ممکن است گاهی کار نکند
  • ممکن است در گوشه ها رنگ ها روشن تر نمایش داده شود.

3. مانتیور LG 32UL500-W- مانیتور 4K HDR برای PS4

جستجو برای انتخاب بهترین مانیتور برای اتصال به Ps4 با این مانیتور یعنی LG 32UL500-W به پایان می رسد. با نمایشگر بزرگ و شفاف 32 اینچی و کیفیت فوق العاده بالا(UHD)، این مانیتور موقعیت قابل توجهی را در لیست امروز ما کسب کرده است. رزولوشن 3840 در 2160 آن با طیف رنگیDCI-P3 95٪ ، هر فریم و به طور کلی گیم پلی را با جزئیات بیشتر نمایش می دهد. صفحه نمایش VA و free sync AMD  با عملکرد بالا طراحی شده است. اگر به دنبال جایگزینی برای صفحه نمایش قدیمی خود هستید، این مانیتور با ویژگی های مناسب و استثنایی از شما استقبال می کند.

علاوه بر این، این صفحه LCD با سازگاری HDR10 و کنترل روی صفحه با تقسیم صفحه نمایش تقریباً تمام ویژگی های مفید را داراست. اگر می خواهید زاویه را ثابت نگه دارید و از فضا نهایت استفاده را ببرید، نصب این مانیتور بر روی دیوار بهترین کار ممکن است. اگر می خواهید بازی های سه بعدی را با نهایت لذت انجام دهید، این مانیتور انتخاب خوبی است.

مزایا

  • تصویر4K UHD 2160p  را به شما ارائه می دهد
  • همگام سازی Dynamic Action
  • فناوری همگام سازی AMD
  • 95٪ پوشش رنگ RGB
  • کنترل روی صفحه
  • طراحی قابل نصب بر روی دیوار

معایب

  • درخشش بیش از حد
  • رنگ های مشکی، خاکستری به نظر می رسند

4. مانیتور Asus VP28UQG - مانیتور اقتصادی 4k برای PS4

این مانیتور به دلیل طراحی ایده آل و راحتی بالا مورد توجه قرار گرفته است. نمایشگر 28 اینچی و K 4 با رزولوشن3840 x 2160  و ساختار مناسب اولین چیزی است که هر فردی در ابتدا متوجه آن می شود. این یک مانیتور کاربر پسند است که راحتی کاربر را در اولویت قرار می دهد. همچنین ویژگی همگام سازی سازگار و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه، تجربه ای روان و بدون تأخیر را برای شما مهیا می کند. جوی استیک 5 طرفه OSD این اطمینان را می دهد که بهترین تجربه گیمینگ را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این، قابلیت اتصال DisplayPort و دو پورتHDMI باعث ارگونومیک تر شدن آن می شود. برای بازی، پورت ها نقش مهمی ایفا می کنند. ویژگی مراقبت از چشم و نمایش بدون لرزش این نمایشگر چیزی است که نقش اصلی را در کاهش آسیب به بینایی ایفا می کند. با دقت رنگ نمایشگر M 1073.7 10bit و حداکثر نسبت کنتراست 1000: 1، تجربه بصری شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد. طراحی باریک و بادوام آن یک ویژگی مثبت است که ارزش خرید مانیتور ایسوس مدل VP28UQG 4K اولترا HD را بالا می برد.

مزایا

  • صفحه نمایش بدون لرزش
  • نرخ تازه سازی 60 هرتز
  • فناوری مراقبت از چشم
  • پورت HDMI  دوگانه برای اتصال لوازم جانبی
  • تصاویر واضح با فریم روان
  • تصویر واقعی با صفحه نمایش 4K 

معایب

  • حالت فیلتر نور آبی ناامید کننده است
  • فاقد دوام بالا در مقایسه با رقبا

 مانیتور اقتصادی 4k برای PS4

5. مانیتور LG 27UD68-P - مانیتور IPS با  FreeSync

این مانیتور باریک و عریض، در لیست برترین های ما قرار دارد. صفحه نمایش IPS آن با وضوح 3840 در 2160 جزئیات را با وضوح بسیار بالا به نمایش می گذارد. همچنین صفحه نمایش 4K بسیار شفاف طراحی شده است. علاوه بر این، 99٪ sRGB  پوشش دقیق رنگ ها را بدون ادغام رنگ های مشابه به ارمغان می آورد. مطمئناً این مانیتور 4K با حداکثر وضوحی که دارد، شما را از کیفیت بالای خود خاطر جمع می کند. ویژگی صفحه نمایشSplit 2.0  به شما این امکان را می دهد تا چند کار را با یکدیگر انجام دهید و می توانید همزمان روی چندین پنجره کار کنید.

کنترل های یک صفحه ای با قابلیت تقسیم صفحه نمایش باعث می شود که مانیتور دیگری برای انجام کارها مورد نیاز نباشد. ویژگی همگام سازی نیز برای کمک به عملکرد روان و بدون تأخیر در در این نمایشگر گنجانده شده است. به دلیل وجود حالت بازی و قابلیت تثبیت کننده رنگ سیاه برای انجام بازی هایی با فریم تیره، این مانیتور به انتخاب بسیاری از گیمرها تبدیل شده است.

مزایا

  • دارای طراحی ارگونومیک بسیار جذاب
  • رنگ های شفاف و درخشان
  • قابلیت تقسیم صفحه نمایش
  • دسترسی سریع به صفحه نمایش
  • طراحی شیک و درجه یک
  • Free sync و حالت بازی

معایب

  • ساختار بدنه کاملا پایدار نیست
  • پایه آن قابل تنظیم نیست

6. مانیتور BenQ EW3270U - با فناوری مراقبت از چشم

این صفحه LCD روی میز بسیار زیبا به نظر می رسد و از نظر ساختار و طراحی جلوه خوبی به اتاق کار شما می بخشد. BenQ در حال حاضر یک نام موفق در ساخت گجت مخصوص بازی و مانیتورهای با کیفیت است.علاوه بر این، در زمینه کیفیت نمایشگر می توانید روی کیفیت BenQ شرط بندی کنید. این بار این شرکت در این مدل، صفحه نمایش 31.5 اینچی با نمایشگر LED 4K UHD را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، رزولوشن 3840 در 2160 با نمایش جزئیات دقیق این اطمینان را به شما می دهد که هنگام بازی احساس واقع بینانه ای را تجربه کنید!

آنچه مانیتور بنکیو مدل EW3270U را برای اتصال به Ps4 به انتخاب مناسبی تبدیل می کند، مجهز بودن آن به درگاه های HDMI از جملهHDMI 2.0، DP1 و USB-C  است. همچنین این مانیتور از HDR پشتیبانی می کند که باعث می شود درک بهتری از رنگ و تفاوت بین رنگ های تیره و روشن داشته باشید. با استفاده از فناوریBrightness Intelligence Plus ، صفحه نمایش به طور خودکار روشنایی و درجه گرمای تصویر را تنظیم می کند، که بسیار هوشمند است.

مزایا

  • دارای نور آبی و فناوری ضد لرزش
  • صفحه نمایش عریض
  • صفحه نمایش LED 4K UHD
  • مجهز به درگاه های HDMI
  • تنظیم خودکار روشنایی صفحه

معایب

  • وضوح صفحه نمایش بد است
  • تنظیم مجدد کارخانه عجیب است

بیشتر بخوانید: بهترین انواع مانیتور خمیده

7. مانیتور ViewSonic VX4380

و اکنون، اجازه دهید نگاهی به مانیتور ViewSonic با تمام ویژگی های کیفی و عملکردی آن بیندازیم. این مانیتور به دلیل دارا بودن مشخصات رده بالا و قوی یک هدیه کامل برای گیمرها است. صفحه نمایش 4K UHD و رزولوشن 3840 x 2160 این نمایشگر، باعث نمایش بی نظیر جزئیات می شود. علاوه بر این، عملکرد باور نکردنی این مانیتور به واسطه صفحه نمایش با کیفیت عالی وIPS، آن را به انتخاب خوبی برای گیمرها تبدیل می کند. معمولاً مانیتورها و صفحه نمایش ها به دلیل نور زیاد برای بینایی مضر هستند. با این حال، این صفحه نمایش با فناوری مراقبت از چشم در حد ممکن از آسیب رسیدن به چشمان شما محافظت می کند.

ویژگی اختصاصی فیلتر نور آبی برای پشتیبانی از بینایی و حفاظت از چشمانتان در بهترین شرایط ممکن ایجاد شده است. این صفحه نمایش به شما کمک می کند تا رنگ واقعی، زنده و غنی تری را در هر فریم مشاهده کنید. به این ترتیب این مانیتور هیچ راهی جز اینکه یکبار طراحی و عملکرد آن را امتحان کنید، برای شما باقی نمی گذارد.

مزایا

  • بدون لرزش و فیلتر نور آبی
  • زاویه دید وسیع و راحت
  • پشتیبانی از چند تصویر
  • بلندگوهای استریو یکپارچه
  • نرم افزار مشاهده  Splitبرای تقسیم صفحه نمایش
  • صفحه نمایش UHD مخصوص گیمرهای حرفه ای

معایب

  • کنترل ها کمی پیچیده هستند

 8. مانیتور LG 43UN700- USB-C  با 4 ورودی HDMI

بزرگترین مانیتور کامپیوتر

این مانیتور از نظر ظاهری بسیار محکم و بادوام به نظر می رسد. همچنین، از نظر عملکرد، همه ویژگی های سرگرم کننده و هیجان انگیز نیز در آن یافت می شود. صفحه نمایش شفاف با خروجی روان، دارای اندازه 43 اینچ است. زاویه دید وسیع و بزرگ این مانیتور، حسی وصف ناپذیر را به شما منتقل می کند. این نمایشگر، رزولوشن 3840 در 2160 را همراه با صفحه نمایش IPS با کیفیت به شما ارائه می دهد! ساختار ایده آل و پشتیبانی از 10HDR، 4 ورودیHDMI ، اتصال USB Type C و بلندگوهای داخلی 10وات، این LCD را به بهترین گزینه برای بازی و کارهای حرفه ای تبدیل می کند. همچنین عملکرد صفحه نمایش در زمینه تقسیم به چهار صفحه - تصویر در تصویر- با اولویت راحتی کاربر طراحی شده است. مطمئناً هنگام استفاده از آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد. صفحه نمایش ضد بازتاب با درگاه های متعدد آن را به یک نمایشگر شگفت انگیز تبدیل می کند. علاوه بر این، طراحی باریک و شیک آن همراه با قابلیت تنظیم شیب در بهترین زاویه استفاده از آن را راحت می کند.

حالت تثبیت کننده رنگ مشکی آن یک افزونه با کیفیت و کاربردی است که به طور مخصوص برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. علاوه بر این، Dynamic Action Sync  ویژگی ای است که بازی در زمان واقعی را ممکن می سازد. با داشتن این LCD که پر از ویژگی های شگفت انگیز و جذاب است، دیگر هیچ یک از جزئیات را از دست نخواهید داد.

مزایا

  • همگام سازی  Dynamic Action
  • تثبیت کننده رنگ مشکی برای خروجی بهتر
  • بزرگترین صفحه نمایش عریض دارای بلندگو
  • خروجی شفاف و صفحه فاقد لرزش
  • عملکرد چند وظیفه ای و جریان کار سریع

معایب

  • کنترل بخش تنظیمات دشوار است
  • برای برخی، کیفیت تصویر از نزدیک چندان مناسب نیست

پایان بندی

در این مقاله از بروزکالا سعی کردیم شما را با مهمترین نکاتی که پیش از خرید مانیتور PS4 نیاز دارید آشنا کنیم. 8 محصولی که در ادامه معرفی شد نیز تماماً بر مبنای همین نکات انتخاب شده بود. امیدواریم که از این مقاله بهره برده باشید. چنانچه راجع به هر کدام از مانیتورهاف امکان خرید قسطی، یا هر نوع مشاوره دیگری به کمک نیاز داشتید، با ما در بروزکالا تماس بگیرید. 

محصولات مرتبط: