3راه آسان برای آرشیو همه فیلم های نمایش داده شده مورد علاقه خود در اینستاگرام


دانلود ویدئو برای نمایش مشخصات عمومی (آندروید)

این برنامه آندروید اجازه می دهد تا شما به دانلود تصاویر و فیلم ها بپردازید، به علاوه به شما اجازه می دهد تا برچسب ها را از Instagram کپی کنید. برای استفاده از برنامه،  URL ویدیو را در برنامه Instagram کپی کنید و سپس آن را در برنامه دانلود ویدیو قرار دهید. شما می توانید ویدیو را به اشتراک بگذارید یا آن را بفروشید.


InstaSave  آندروید و  iOS instasave


InstaSave
 یک گزینه عالی برای کاربران اندرویدی است. هنگام مرور اینستاگرم، سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ویدیو مورد نظرتان را بزنید تا ذخیره شود. سپس URL Copy Share را از منوی نتیجه انتخاب کنید و InstaSave  را باز کنید. سپس این ویدیو در فید شما لیست شده است. پیکان پایین زیر آخرین ویدیو را ضربه بزنید و   Save را انتخاب کنید - تمام فیلم ها و عکس های ذخیره شده شما در این خوراک InstaSave ظاهر می شود.

 Instagram سریع (برای  (iOS

چگونه برای ذخیره فیلم های نمایش مشخصات عمومی به سرعت برای repost forFormerly Insta Save ، این برنامه برای مدت زمان طولانی بوده است. همانطور که نام جدید می گوید، به شما اجازه می دهد تا سریعا عکس ها و فیلم ها را دانلود کنید و سپس آنها را در Instagram بازپرداخت کنید. با تایپ کردن یک نام کاربری، می توانید محتوای آن را در برنامه جستجو کنید.