ذخیره سازی فیلم های اینستاگرام

InstantSave

توسط Gramblast یک ابزار برای دانلود رسانه Instagram در یک مرورگر است. همانطور که احتمالا انتظار دارید، این روند نسبتا ساده است. پیوند را به پست Instagram عمومی کپی کنید، روی دانلود گرام کلیک کنید وبعد از مدت کوتاهی دانلود یک فایل MP4 را خواهید داشت.


 IFTTT

تمام فرآیند بایگانی را به صورت خودکار انجام می دهد. با این حال، اول شما باید هر دو حساب  Dropbox و IFTTT  را تنظیم کنید. هنگامی که برای هر دو از آنها ثبت نام می کنید، فیلم های Instagram Save خود را به گزینه پوشه Dropbox در وب سایت IFTTT انتخاب کنید. پس از آن، شما باید مجوز IFTTT را برای دسترسی به حسابهای Instagram و Dropbox خود بگذارید.
شما می توانید انتخاب کنید که فیلم ها به حساب Dropbox مرتبط ذخیره شوند. شما می توانید محرک های خاصی برای ذخیره فیلم هایی که شما به طور خاص دوست داشتید یا فیلم هایی که به Instagram آپلود کرده اید ایجاد کنید. فیلم ها به Dropbox به عنوان فایل های MP4 پشتیبانی می شوند.


Savefromweb

نه تنها به شما اجازه می دهد فیلم ها را از Instagram دانلود کنید، بلکه آلبوم ها، عکس ها، تصاویر نمایه و داستان ها را نیز می توانید مشاهده کنید. همه شما نیاز به URL از Instagram است. نگران نباشید URL را به وب سایت کپی کرده و بارگذاری کنید و دانلود را فشار دهید. پس از آن به یک صفحه نمایش هدایت می شود که شما را به "دانلود" یا "بازگشت به خانه" هدایت می کند. پس از بارگیری، فایل به طور خودکار در پوشه ی دانلود شما در رایانه شما ذخیره می شود.