بهترین مدل ماوس لاجیتک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید یک محصول، فقط به دنبال یک برند خاص باشید. این موضوع در مورد برخی از قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر صدق می‌کند. بسیاری از افرادی که تجربه استفاده از موس لاجیتک را دارند و یا در این زمینه کارشناس می‌باشند، معتقد هستند که این برند یکی از برترین برندهای تولیدکننده موس است. لاجیتک موس‌های بسیار با کیفیتی را در قیمت‌های مختلف به کاربران کامپیوتر ارائه می‌دهد. در این مقاله از بروزکالا انواع مختلف بهترین مدل ماوس لاجیتک را به شما دوستان گرامی معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید موس لاجیتک، شناخت بیشتری نسبت به آن داشته باشید.
 
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

1. ویژگی‌های موس خوب
2. چرا موس لاجیتک بخریم؟
3. پیشنهاد بروزکالا
• موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G300s
• موس گیمینگ بی سیم لاجیتک G602
• موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury
• موس گیمینگ لاجیتک G403 
• موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G203 PRODIGY
4. نتیجه‌گیری

ویژگی‌های موس خوب

پیش از اینکه به بررسی چند مدل از انواع بهترین موس لاجیتک بپردازیم، بهتر است بدانید که در حالت کلی هنگام خرید موس خوب باید به چه نکاتی توجه نمایید. اگر مدت زمانی طولانی از روز را پشت سیستم می‌نشینید و با موس سر و کار دارید، حتماً به ارگونومی این دستگاه کوچک دقت کنید. در حقیقت موس وسیله‌ای است که استفاده از آن در دراز مدت، روی مچ دست شما تأثیرگذار خواهد بود. پس اگر کاربر حرفه‌ای کامپیوتر محسوب می‌شوید، باید خوش‌دست بودن آن را در نظر بگیرید تا با استفاده طولانی مچ دست شما دچار آسیب نشود. البته با خرید موس پد با کیفیت و طبی نیز می‌توانید تا حدی از بروز آسیب به مچ دست خود جلوگیری کنید.

نکته مهم دیگری که هنگام تهیه موس باید به آن دقت کنید، لیزری یا اپتیکال بودن محصول است. موس اپتیکال از ال ای دی‌های فروسرخ بهره می‌برد و می‌توان آن را روی سطح صاف استفاده کرد. اما موس لیزری متکی بر تابش لیزر است و روی سطوح متفاوتی کار می‌کند. اگر شما سیستم گیمینگ دارید و گیمر هستید، باید بدانید که معمولاً گیمرها خرید موس لیزری را ترجیح می‌دهند. اگر شما گیمر هستید، به غیر از موارد ذکر شده می‌توانید به نوع اتصال، وزن و اندازه، نرخ نمونه‌برداری، عملکرد RGB و... نیز توجه نمایید.
 
پیشنهاد مطالعه: بهترین موس‌های گیمینگ ارزان

چرا موس لاجیتک بخریم؟

ممکن است برای بسیاری از کاربران سوال پیش بیاید که میان این همه برند معتبر و خوب چرا موس لاجیتک بخریم؟

  • موس‌های لاجیتک از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. شما هنگام کار با محصولات این برند، احساس راحتی خواهید کرد.
  • لاجیتک محصولات خود را در انواع پایین‌رده، میان‌رده و بالارده تولید و عرضه می‌کند. یعنی این برند حتی محصولات گیمینگ با کیفیت بسیار بالا نیز تولید می‌کند.
  • موس گیمینگ لاجیتک دارای دکمه‌های میانبر مختلف است.
  • یکی از عوامل محبوبیت این برند در بین کاربران، خوش دست بودن محصولات آن است.
  • دقت حسگرهایی که در موس‌های لاجیتک به کار می‌رود، بسیار بالا است و همین موجب تمایل گیمرها به خرید موس لاجیتک است.

پیشنهاد بروزکالا

1. موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G300s

این موس از برند لاجیتک برای گیمینگ مناسب است. موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G300s دارای سیم است. این محصول قابل استفاده با هر دو دست است. رابط اتصال کابل آن USB Type A می‌باشد. سنسور این موس گیمینگ، اپتیکال است. این دستگاه کوچک قدرتمند دارای حداقل حساسیت 200 و حداکثر حساسیت 2500 می‌باشد. مدل G300s به عنوان بهترین موس logitech دارای قابلیت تنظیم حساسیت و نرخ نمونه برداری 1000 هرتز است و تأخیر آن 1 میلی‌ثانیه است. این دستگاه دارای 9 کلید قابل برنامه‌ریزی است. کلید پاور در این محصول مشاهد نمی‌شود. سوئیچ این محصول اپتیکال است و از غلتک اسکرول نرم بهره می‌برد. این محصول دارای نورپردازی با قابلیت تنظیم 7 رنگ برای پروفایل‌های مختلف است.

ماوس مخصوص گیمینگ لاجیتک مدل G300s

2. موس گیمینگ بی سیم لاجیتک G602

بهترین ماوس لاجیتک با ابعاد 44 × 83 × 139 سانتی‌متر، موس گیمینگ بی سیم لاجیتک G602 با دانگل USB کار می‌کند. و دارای حسگر اپتیکال است. فرکانس آن 2.4GHz و مدت زمان پاسخ‌دهی آن 2 میلی‌ثانیه می‌باشد. اگر بخواهید در مورد محدود دقت دستگاه بدانید، باید به 2500 DPI اشاره کنیم. روی این محصول 11 کلید قرار دارد. یک نمونه کم‌نظیر در عنوان بهترین موس گیمینگ می‌باشد که دارای عمر باتری قدرتمند 250 ساعت در حالت بازی می‌باشد. برای راه‌اندازی این دستگاه به 2 باتری قلمی AA نیاز خواهید داشت. لاجیتک G602 دارای نورپردازی است و کلید خاموش / روشن نیز در آن تعبیه شده است.

موس گیمینگ بی سیم لاجیتک G602

3. موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

اگر یک گیمر حرفه‌ای به دنبال موس ایده‌آل هستید، بهترین موس گیمینگ لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این دستگاه دارای ابعاد 41 × 72 × 136 میلی‌متر است و از نوع ماوس های با سیم می‌باشد. رابط اتصال کابل آن USB Type A است. این محصول از برند لاجیتک، از سنسور اپتیکال بهره‌مند است. در مورد سنسور آن باید به ترکیبی از حسگر اپتیکال با تکنولوژی Logitech Delta Zero و حسگر هیبریدی Fusion Engine برای افزایش سرعت ردیابی اشاره کرد.

حداقل حساسیت این محصول 240 و حداکثر حساسیت آن 4000 است. این دستگاه قابلیت تنظیم حساسیت دارد. نرخ نمونه برداری این دستگاه 1000 هرتز است و تأخیر 1 میلی‌ثانیه دارد. 8 کلید در لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury تعبیه شده است اما این مدل دارای کلید پاور نیست. نوع سوئیچ این موس اپتیکال و نوع غلتک آن اسکرول نرم است. این محصول دارای نورپردازی نیست. این موس 144 گرم وزن دارد و در رنگ مشکی تولید می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل‌های موس و کیبورد بی‌سیم

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

4. موس گیمینگ لاجیتک G403 

موس گیمینگ لاجیتک G403 با اتصال با سیم کار می‌کند. رابط اتصال کابل این دستگاه USB Type A است. این محصول از سنسور اپتیکال بهره می‌برد. حداقل حساسیت آن 200 و حداکثر حساسیت آن 12000 است. علت اینکه میتوان مدل G403 را بهترین موس لاجیتک معرفی کرد، قابلیت تنظیم حساسیت و نرخ نمونه برداری 1000 هرتز است. البته در این موس 6 کلید قابل برنامه‌ریزی نیز تعبیه شده است. نوع سوئیچ این دستگاه مکانیکال است. و دارای کلید پاور نیست. نورپردازی RGB در آن به کار رفته است. این موس در رنگ مشکی تولید می‌شود.  

موس گیمینگ لاجیتک G403

5. موس مخصوص بازی لاجیتک مدل G203 PRODIGY

نوع کاربری موس لاجیتک مدل G203 PRODIGY، گیمینگ است. این محصول قابل استفاده با هر دو دست است. موس G203 لاجیتک دارای سیم و کابل USB Type A می‌باشد. نوع سنسور بهترین ماوس لاجیتک اپتیکال و دارای حداقل حساسیت 200 و حداکثر حساسیت 8000 می‌باشد. این محصول قابلیت تنظیم حساسیت را دارد. 6 کلید در این دستگاه تعبیه شده است. موس G203 دارای کلید پاور نیست و قابلیت اسکرول افقی غلتک ندارد.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G203 PRODIGY

نتیجه‌گیری

لاجیتک یکی از برندهای مطرح و معتبری است که موس‌های بسیار حرفه‌ای، خوش دست و با کیفیتی تولید می‌کند. با هم مروری کوتاه بر ویژگی‌ها و مشخصات موس خوب داشتیم و متوجه شدیم که چرا لاجیتک می‌تواند برند مناسبی برای انتخاب و خرید موس باشد. 5 مورد از انواع بهترین مدل ماوس لاجیتک برای گیمینگ را به شما دوستان گرامی معرفی کردیم. به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید و از انواع موس‌ لاجیتک دیدن کنید. کارشناسان مجرب بروزکالا همواره پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز خواهند بود و شما می‌توانید با آنها مشاوره پیش از خرید داشته باشید. 

سوالات متداول

1. چه برندهای دیگری موس با کیفیت تولید می‌کنند؟

ایسوس، تسکو، ریزر، ردراگون، گیگابایت، تی دگر و... برندهایی هستند که محصولات خوب و با کیفیت تولید و عرضه می‌کنند.

2. قیمت موس به چه چیزی بستگی دارد؟

در حالت کلی قیمت این دستگاه بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع، برند، مشخصات و ویژگی‌ها، کیفیت و عملکرد موس دارد.