مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳: رویارویی دو برند

سامسونگ در مقابل اپل. این رقابت تکنولوژیک که با تلفن های همراه شروع شد، اکنون بین اسمارت واچ ها در جریان است. اپل واچ  همیشه در صدر قرار داشته، ولی گلکسی واچ سامسونگ نیز همیشه جزئی از بهترین اسمارت واچ ها بوده است. ما به بررسی و مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ پرداخته ایم. یعنی آخرین نسخه های مجموعه اسمارت واچ ها.

سوال این است که هنگام مقایسه اپل واچ سری6 و گلکسی واچ سامسونگ 3 ، واقعا کدام یک، اسمارت واچ بهتری است؟ کدام یک قابلیت هایی مثل نوتیفیکیشن ها و قابلیت های مرتبط با پیام ها، ایمیل ها و موزیک را بهتر ارائه کرده است؟ کدام یک در کمک به تندرستی و متناسب بودن فرد بهتر از دیگری است؟ همانطور که قبلا گفتیم، ما ساعاتی طولانی را به تست و  مقایسه اپل واچ سری6 و گلکسی واچ سامسونگ 3 اختصاص دادیم تا به شما بگوییم نقاط قوت و ضعف دو تا از بهترین اسمارت واچ هایی که همین الان می توانید بخرید، چه هستند.

ما در ادامه این مطلب، اپل واچ سری ۶ را با گلکسی واچ سامسونگ ۳ که هر دو به یک اندازه مهیج و چشمگیر هستند مقایسه می کنیم.

مقایسه اپل واچ سری ۶ با گلکسی واچ سامسونگ 3 از نظر قیمت

هر دو ساعت، با قیمت های مختلف عرضه می شوند، بنابراین در اینجا می خواهیم به مقایسه اپل واچ سری6 و گلکسی واچ سامسونگ 3 از لحاظ قیمت، می پردازیم.

قیمت اسمارت واچ هایی باکیفیت در بروز کالا

این اعداد و ارقام به ما می گویند که هنگام مقایسه اپل واچ سری6 و گلکسی واچ سامسونگ 3 ، این دو برند از نظر مقدار هزینه ای که برای شما دارند خیلی به هم نزدیک هستند. با این حال، ساعت هایی با قابلیت های بیشتر، اگر برند اپل باشند، نسبت به سامسونگ قیمت بالاتری دارند.

برای خرید ساعت هوشمند و حتی ساعت مچی ساده با کیفیت با قیمت واقعی بازار می توانید به فروشگاه آنلاین بروز کالا سر بزنید و بهترین خرید آنلاین یا حضوری خود را انجام دهید. با بروز کالا می توانید ثانیه ها را زندگی کنید.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر طراحی، اندازه و مدل

خب، حالا برویم سراغ بررسی یک ویژگی مهم. یک ساعت، مربعی شکل است و ساعت دیگر گرد. سامسونگ در سال های اول رونمایی از اسمارت واچ ها، ساعت های مربعی شکل تولید می کرد، اما در حال حاضر پس از بررسی گزینه های موجود، طراحی دایره ای شکل را انتخاب کرده است.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر طراحی

اما در هنگام مقایسه اپل واچ سری6 و گلکسی واچ سامسونگ 3 ، هر دوی این برندها، اسمارت واچ هایی هستند که با متریال بسیار با کیفیت ساخته می شوند و وقتی روشن هستند، کیفیت عملکرد آنها به خوبی احساس می شود. اما صرفا روی مچ خیلی با هم فرق دارند.

اپل واچ سری 6 دو سایز مختلف دارند که عبارت هستند از ۴۰ میلیمتری و ۴۴ میلیمتری. شما در اپل واچ یک صفحه نمایش لمسی، یک دکمه فیزیکی و یک تاج دیجیتالی دارید که ابزار شما برای هدایت سیستم عامل  watchOS اپل هستند.

گلکسی واچ سامسونگ ۳ در اندازه های ۴۵ میلیمتری و ۴۱ میلیمتری وجود دارند که اندازه آنها در مقایسه با هر دو مدل اپل واچ اندکی بزرگتر است. اسمارت واچ سامسونگ نیز دارای یک صفحه نمایش لمسی، دو دکمه فیزیکی و بزل چرخان است.

اگر متریال استفاده شده در اسمارت واچ برای شما مهم است، نیز باید گفت که در مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ ، جنس اپل واچ سری ۶ از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم است. اسمارت واچ های سامسونگ نیز از جنس فولاد ضد زنگ و تیتانیوم هستند، اما فقط اسمارت واچ های ۴۵ میلیمتری از جنس تیتانیوم هستند. در نهایت اینکه، هر دو برند از نوعی متریال ساخته می شوند که از آنها بهترین و شیک ترین ساعت ها را می توان بست.

کامل کننده ظاهر این ساعت ها، بند آنها است. هم سامسونگ و هم اپل بندهای قابل تعویضی ارائه می کنند که تعویض این بندها در هر دو برند، کار آسانی است.

این بندها نقش واقعا مهمی در ارتقای ظاهر این ساعت ها دارند و باعث می شوند ظاهر آنها بیشتر از اینکه حس تکنولوژیک به فرد بدهد شبیه ساعت باشد. نظر ما بیشتر این است که هنگام مقایسه اپل واچ سری6 و گلکسی واچ سامسونگ 3 ، عملکرد اپل نسبت به سامسونگ در این مورد نسبتا بهتر است.

کلکسیون ساعت های اسمارت واچ، چشمگیر و جذاب هستند و بندهای شخص ثالث (متعلق به یک شرکت دیگر) این ساعت ها نیز به همان اندازه زیبا هستند. هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ ، مدل های سامسونگ قطعا نسبت به اپل کمی شیک تر هستند و همین موضوع در مورد بندهای شخص ثالث آن هم صادق است.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر صفحه نمایش

جایی که به احتمال زیاد اصلا در مورد آن کوتاه نخواهید آمد، کیفیت صفحه نمایش است. اپل و سامسونگ، بهترین صفحه نمایش اسمارت واچ ها را تولید می کنند. صفحه نمایش رتینای اپل، تیزی استثنایی را ارائه می کند و مدل امتداد پیدا کردن صفحه تا لبه ها به آن ظاهر زیبا و شیکی می دهد.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر صفحه نمایش

صفحه نمایش آمولد سامسونگ به طرز خاصی روشن، واضح، رنگی و تیز است. به همین ترتیب، صفحه نمایش های سامسونگ، قدرت دید را در نور خیلی روشن به شدت افزایش می دهند، همچنین صفحه نمایش های سامسونگ دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن هستند که این قابلیت ها ضرورتا روی میزان عمر باتری تاثیر می گذارند. مورد دیگری که باید در مورد آن صحبت کنیم عبارت است از نسخه های مختلفی که این اسمارت واچ ها در قالب آنها موجود هستند. در درجه اول، در هر دو اسمارت واچ آپشن هایی مثل بلوتوث و LTE  وجود دارد که قاعدتا این قابلیت های اضافه، هزینه بیشتری را نیز روی دست خریدار خواهد گذاشت.

علاوه بر اپل واچ های استاندارد سری ۶، نسخه های سری ۶ نوکیا و هرمس هم وجود دارند که واچ فیس ها و بندهای مختلفی را عرضه می کنند. سامسونگ دو نسخه از گلکسی واچ اکتیو ۲ که نسبتا ارزان تر هستند را رونمایی کرده است، نسخه گلف و نسخه آندر آرمر، اما تاکنون این کار را برای گلکسی واچ اکتیو ۳ انجام نداده است. البته، ما آن نسخه هایی که هنوز نیامده اند و شاید بعدها در آینده رونمایی شوند را در نظر نمی گیریم.

بیشتر بخوانید: کاربردهای ساعت هوشمند

اگر هرگز نخواهید اسمارت واچ را از دست خود باز کنید یا بخواهید با آن به شنا بروید، باید بگوییم که هر دوی این اسمارت واچ ها تا عمق ۵۰ متری ضد آب هستند. که باعث می شود در هنگام شنا و دوش گرفتن آسیب نبینند. هر دوی این برندها نیز قابلیت ردیابی شنا را در استخر و آب های آزاد ارائه می کنند.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر مشخصات اسمارت واچ

وقتی در مورد ویژگی ها و مشخصات اسمارت واچ ها صحبت می کنیم؛ یعنی در مورد چیزهایی صحبت می کنیم مثل پشتیبانی نوتیفیکیشن، دستیارهای هوشمند، اپ ها، پرداخت ها و تغییر فیس واچ و موزیک.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر مشخصات اسمارت واچ

خبر خوب این است که هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ هر دوی این ساعت ها کار خود را در این حیطه خیلی خوب انجام می دهند. سیستم عامل watchOS اپل برنامه نرم افزار را اجرا می کند و این کار را خیلی خوب انجام می دهد، نوتیفیکیشن ها به خوبی مدیریت می شوند و watchOS نسبت به سیستم عامل سامسونگ، ماهیت غنی تری دارد و در کل، تجربه کابران با این ساعت بسیار خوب و عالی است.

سامسونگ به سیستم عامل تایزن متکی است که بسیاری از ویژگی های مشابه اپل واچ را برای کاربران این اسمارت واچ به ارمغان می آورد. گلکسی واچ ۳ دارای یک بزل چرخان است که تایزن استفاده از آن را به تجربه ای عالی برای کاربران تبدیل می کند. تایزن کامل و بی نقص است، دارای رابط کاربری بسیار سهل و آسانی است و همچنین چندین ویژگی مطلوب دارد که اپل فاقد آن است. مثلا پشتیبانی پلی لیست آفلاین اسپاتیفای و مجموعه ای بسیار عالی از واچ فیس ها.

از نظر پشتیبانی پرداخت ها هر دو برند در یک سطح هستند و هر دو، روش های ساده و سر راستی را برای پرداخت ارائه می کنند تا دیگر نیاز نباشد به خاطر پرداخت، دست خود را داخل جیب یا کیف خود کنید. اما در مورد دستیارهای هوشمند، خب باید بگوییم که در کل خیلی مجابمان نکرده اند. ولی در هر حال، دستیار Siri اپل قطعا نسبت به Bixby سامسونگ مفیدتر بوده است و این نشان می دهد که باید روی  Bixby اصلاحاتی صورت بگیرد.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر ورزشی و ردیابی فیتنس

اگر برای متناسب ماندن و فیت شدن یا فقط ایجاد یک الزام برای پاسخگو بودن در قبال فعالیت بدنی خود به دنبال خرید اسمارت واچ و مقایسهمقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ هستید، بدانید که این دو برند، قابلیت های زیادی در موارد ذکر شده ارائه می دهند.

فرقی نمی کند که ردیابی فعالیت های ورزشی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته باشد یا ثبت دو و شنای شما یا هر چیز دیگری از این قبیل.

اگر به دنبال خرید اسمارت واچ هستید تا به صورت یک ردیاب فیتنس کارآمد برای شما کار کند، این دو برندٰ از بهترین اسمارت واچ ها در این زمینه هستند. هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ ، هیچکدام کامل و بی نقص نیستند، اما در کل یک تجربه همه جانبه خیلی خوب را به کابران عرضه می کنند. برنامه  Activity Rings  اپل توسط بیشتر تولید کنندگان ساعت های هوشمند کپی شده است و دلیل این امر این است که این برنامه، روش واقعا خوبی برای ردیابی پیشرفت شما در طول روز می باشد.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر ورزشی و ردیابی فیتنس

درخواست ها برای اپل مبنی برای افزودن ردیاب خواب به مجموعه قابلیت های این اسمارت واچ، خیلی زیاد بوده است و بالاخره اپل در سری ۶، ردیاب خواب اختصاصی خودش را در ساعت هایش عرضه کرد. هر چند به نظر می رسد که هنوز باید کار بیشتری روی آن انجام شود.

سامسونگ بسیاری از ویژگی های ردیاب فیتنس اپل را در محصولات خود به کار برده و از خیلی جهات نیز از آن بهتر عمل کرد است. شما می توانید با استفاده از آن، گام های خود، فاصله پیموده شده و دیگر آیتم  ها را ردیابی کنید. این ساعت همچنین می تواند به طور اتوماتیک تشخیص دهد که شما در حال قدم زدن هستید که از نظر ما این یک قابلیت خیلی خوب است. همچنین شما یک شبیه ساز ویجت مشابه  Activity Rings در اختیار دارید که می توانید در حین حرکت به سرعت به آن نگاه کنید.

چیزی که اینجا دوست داریم، این است که کار سامسونگ از نظر ایجاد انگیزه برای ورزش و فعالیت منظم بهتر است. این برنامه، ورزش هایی را پیشنهاد می دهد که برای انجام دادن آنها لزوما نباید از جا بلند شد. سامسونگ شیوه کنترل خواب را در ردیابش خیلی آرام و به تدریج به صورت فعلی در آورده است، با این حال ممکن است داده های آن گاهی شک برانگیز و قابل بحث باشند.

خیلی مایلیم بگوییم که برای انجام تمرین های ورزشی، این سری ۶ و اپل واچ است که به عنوان یک ساعت ورزشی، هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ ، عملکرد بهتری دارد. اپل واچ، یک همراه قابل اعتماد برای شنا و دویدن است، با دقت بالایی ضربان قلب را اندازه می گیرد و بهترین های هر اسمارت واچی را در خود جمع کرده است. همچنین اگر به داده های آن اعتماد نمی کنید، این آپشن را دارد که با یک سنسور خارجی جفت شود. و اگر نخواستید از اپ اپل استفاده کنید، نیز مجموعه پر باری از اپ های شخص ثالث را در اختیار دارید که می توانید از آنها استفاده کنید.

سری ۶ بیشتر قابلیت های سری ۵ را ارائه می دهد، که این یک نکته خیلی خوب است. برای کسانی که می خواهند ارتفاع خود را کنترل کنند یا افرادی که طرفدار بیرون رفتن و کوهنوردی هستند نیز اپل یک ارتفاع سنج همیشه روشن به قابلیت های اسمارت واچ خود اضافه کرده است.

پشتوانه و اعتبار برنامه  های ردیابی ورزشی سامسونگ نیز قابل اعتماد و عالی هستند. با این حال، ممکن است فاقد آن شسته رفتگی و عملکرد سریع سری ۶ باشند. این برنامه ردیاب، نتایج معتبری برای شنا و تمرین های پیش بار گذاری شده ارائه می دهد. در مورد دویدن، طبق تحقیقات ما برای دویدن کوتاه مدت مناسب است، اما در فواصل خیلی طولانی تر ممکن است دقت نتایج آن کمی کاهش بیابد.

می توان گفت که همین موضوع در مورد عملکرد ضربان قلب نیز وجود دارد و این در حالی است که شما نمی توانید برای حل این مشکل، یک مانیتور تسمه ای قفسه سینه را با اسمارت واچ خود جفت کنید.

داشتن استانداردهای پیشرفته دویدن که توسط Myotest پشتیبانی می شود، نیز از جمله امکانات خوب موجود است. Myotest روی ارائه این نوع اطلاعات کار می کند، بدون اینکه به پوشیدن سنسورهای اضافی نیاز داشته باشد. اگرچه که این اطلاعات به دیگر معیارهای معتبر متکی است و البته طبق تجربه ما همیشه هم درست نیست.

بیشتر بخوانید: بررسی ساعت هوشمند اپل واچ ۳

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر ویژگی های کنترل کننده سلامت

چیزی که در مورد تمام اسمارت واچ ها و نه تنها اپل و سامسونگ کاملا روشن است این است که این ساعت ها بیش از پیش در حال تبدیل شدن به ابزاهای ارزشمندی برای کنترل بیماری های جدی می باشند و واضح است که راه خوبی برای دسترسی به داده هایی هستند که به طور بالقوه به مشکلات زمینه ای که ممکن است ناشناخته مانده باشند، اشاره می کند. این قابلیت ها برای اینکه بتوانند فعال شوند، همگی نیازمند تاییدیه نظارتی اختصاصی هستند، و این چیزی است که هم سامسونگ و هم اپل باید انجام دهند.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر ویژگی های کنترل کننده سلامت

اپل قابلیت های مربوط به سلامت را روی دو نسخه آخر تولیدی این شرکت ارتقا داده است، مشابه این داستان برای سامسونگ نیز وجود دارد.

هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ ، در ساعت های سر ۶ اپل، شما یک سنسور ECG  در اختیار خواهید داشت که قادر است علایم مرتبط با فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد. گلکسی واچ ۳ سامسونگ نیز دارای سنسور ECG  است و طبق وعده هایی که در تحقیقات خود مطرح کرده، این قابلیت را عملی نموده است.

سنسور ECG  شرکت اپل از زمانی که در اپل واچ سری ۴ معرفی شد، رفع ابهام شده و در بیشتر کشورها مورد تایید قرار گرفته است.     ECG  سامسونگ نیز در ایالات متحده آمریکا و کره مورد تایید قرار گرفته است، بنابراین سامسونگ از نظر دسترسی دادن گسترده تر برای استفاده از این سنسور کمی از اپل عقب است.

چیزی که در حال حاضر، سامسونگ در جایگاه خودش دارد ولی اپل نه، قابلیت کنترل فشار خون است. این قابلیت باید قبل از خواندن نتیجه، با یک مانیتور اختصاصی فشار خون کالیبره (تنظیم) شود. این قابلیت در حال حاضر هنوز فقط در کره موجود است.

اپل برای ضمائم شخص ثالثی مثل مانیتور فشار خون پشتیبانی ارائه می کند، بنابراین شما بهتر می توانید آن نوع خاص اطلاعات را در اپ Apple Health  مدیریت کنید.

سنسور  spo2 یک سنسور کاملا جدید است که اسمارت واچ ها آن را به کار می گیرند و هم اپل و هم سامسونگٰ با استفاده از این سنسور توانایی اندازه گیری سطح فشار خون را برای اسمارت واچ خود فراهم می کنند. در حال حاضر، حرف هر دو برند این است که این سنسورها و اندازه گیری ها برای ارائه اطلاعات در مورد مشکلات و بیماری های جدی به کار نمی روند. اما از آنجایی که از فیتبیت و دیگر شرکت ها دیده شده که از این داده ها برای کشف اختلالات خواب استفاده می کنند، تصور ما بر این است که با گذشت زمان ممکن است این ماجرا تغییر کند.

همچنین باید کمی وقت گذاشته و در مورد این واقعیت هم صحبت کنیم که هم اپل و هم سامسونگ بالاخره تصمیم گرفته اند که ردیاب سلامتی زنان و قابلیت های مرتبطی را از طریق پلتفرم اسمارت واچ آنها ارائه کنند. اکنون کاربران می توانند سیکل های قاعدگی خود را ردیابی کنند و اپل از نوتیفیکیشن هایی پشتیبانی می کند که زمان پریود بعدی و زمان تخمک گذاری را اعلام می کنند. سامسونگ هم قابلیت های مشابهی را روی ساعت خود ارائه می کند.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر عمر باتری

خب اجازه دهید در موردى مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از لحاظ عمر باتری حرف بزنیم و اینکه چه مدت این اسمارت واچ ها شما را از شارژ مجدد راحت می کنند.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر عمر باتری

عمر باتری اپل واچ سری ۶  به اندازه عمر باتری اولین اپل واچ است که برابر با ۱۸ ساعت  است. با گذشت چندین سال، اپل در زمینه نحوه حفظ شارژ باتری خوب عمل کرده است، اما با وجود عملکرد فیتبیت و دیگر شرکت ها در این زمینه، می بینیم که عمر باتری اپل واچ باز هم کوتاه است.

به نظر می رسد که سامسونگ برای میزان عمر باتری که باید از گلکسی واچ ۳ انتظار داشت صحبتی نمی کند.

ما این مطلب را فهمیدیم که ظرفیت باتری هر دو سایز گلکسی واچ ۳ با ظرفیت باتری گلکسی واچ اکتیو ۲ برابر است و دریافتیم که اگر استفاده از حالت نمایشگر همیشه روشن و دیگر قابلیت هایی که شارژ باتری را می خورند مثل GPS  را به حساب بیاوریم می توانیم دو روز و یا شاید 5/1 روز شارژ داشته باشیم.

در نهایت، هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ از نظر عملکرد باتری، احتمالا چیزی مشابه با این را خواهید خرید. خب، ممکن است سامسونگ در این مورد کمی بهتر باشد اما نه خیلی بهتر.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ : کدام یک بهتر است؟

اگر گوشی آیفون دارید و قابلیت هایی مثل نوتیفیکیشن، پشتیبانی اپ و قابلیت های فیتنس و سلامتی برای شما مهم هستند، اپل واچ سری ۶ را انتخاب کنید. به طور کلی هنگام مقایسه اپل واچ سری ۶ و گلکسی واچ سامسونگ ۳ ، تجربه کلی نرم افزار روی اپل واچ نسبت به اسمارت واچ سامسونگ، کمی دشوارتر و البته کامل تر است.

اگر صاحب یک گوشی اندروید هستید و خواهان قابلیت های اسمارت واچی با هسته یکپارچه می باشید، یا اگر خواهان عمر باتری بهتری نسبت به عمر باتری اسمارت واچ های اپل هستید و دوست دارید اسمارت واچی با ظاهر گرد و زیبا داشته باشید تا بتوانید خود را با آن خوش تیپ کرده یا تیپ ورزشی بزنید، گلکسی واچ ۳ سامسونگ را بخرید.

گلکسی واچ 3 سامسونگ

اپل واچ سری 6

 

41 میلیمتری:1.2 اینچ

45 میلیمتری:1.4 اینچ

40 میلیمتری:1.57 اینچ

44 میلیمتری:1.78 اینچ

اندازه نمایشگر

41 میلیمتری:42.5×41×11.3 میلیمتر یا 1.67×1.61×0.44اینچ

45 میلیمتری:46.2×45×11.1 میلیمتر یا 1.82×1.77×0.44 اینچ

40 میلیمتری:40×34×10.7 میلیمتر یا 1.57×1.34×0.41اینچ

44 میلیمتری:44×38×10.7 میلیمتر یا 1.73×1.5×0.41 اینچ

اندازه بدنه

41 میلیمتری:360×360 پیکسل (364پیکسل در هر اینچ)

45 میلیمتری:360×360 پیکسل (364پیکسل در هر اینچ)

40 میلیمتری:324×394 پیکسل (326پیکسل در هر اینچ)

44 میلیمتری:368×448 پیکسل (326پیکسل در هر اینچ)

رزولوشن

41 میلیمتری:صفحه لمسی خازنی سوپر آمولد 1.2 اینچی

 

45 میلیمتری: صفحه لمسی خازنی سوپر آمولد 1.4 اینچی

40 میلیمتری:صفحه نمایش رتینای LTPO اولد 1.5 اینچی W/Force

Touch

44میلیمتری:صفحه نمایش رتینای  LTPO  اولد 1.78اینچی W/Force Touch

صفحه لمسی

8 گیگابایت

32 گیگابایت

حافظه

بلوتوث 5، وای فای b/g/n 802.11، NFC ، LTE

بلوتوث 5، وای فای b/g/n 802.11، NFC ، LTE

رابط وایرلس

41 میلیمتر: 11.3 میلیمتر

45 میلیمتر: 11.1 میلیمتر

10.7 میلی متر

عمق

بله

بله

سنسور فشار خون

بله

بله

شتاب سنج

بله

بله

چرخش سنج

بله

بله

سنسور نور محیط

بله

بله

سنسور ضربان قلب

بله

بله

بارومتر

بله

بله

GPS

نه

بله

قطب نما

بله

بله

ضد آب

تا 120 ساعت (در صورت استفاده کم)

تا 18 ساعت

عمر باتری

بررسی در بروز کالا

بررسی در بروز کالا

قیمت ساعت مچی هوشمند

سامسونگ

اپل

برند

4 ستاره از 5 ستاره

4.5 ستاره از 5 ستاره

امتیاز دهی کاربران