فواید استفاده از اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی

وقتی صحبت از اسپیکر پرتابل و بلوتوثی به میان می‌آید، اولین ایده‌ای که ذهنتان می‌رسد چیست؟ همانگونه که از اسم اسپیکر پرتابل پیداست، تفاوت اصلی این اسپیکر و دیگر اسپیکرهای سنتی در این است که نیازی به اتصال سیمی ندارد. تا نقطه‌ای که بلوتوث شما آن را ساپورت کند، می‌توانید به صورت وایرلس از اسپیکر پرتابل استفاده کنید. این البته به معنای راحتی در استفاده، حمل و نیز قابلیت استفاده شدن در هر مکانی را به ما می‌دهد. 

البته با این همه بسیاری از افراد هنوز معتقدند که این نوع اسپیکرها چندان که باید کارآمد نیستند؛ زیرا در عصر موبایل به راحتی می‌توان همه زمان و همه جا به موسیقی گوش داد. به رغم این دلیل و نیز دیگر دلایل مشابه، استفاده از اسپیکر پرتابل و مزایای بسیاری می‌تواند داشته باشد که 10 تای آن را در زیر لیست خواهیم کرد:

آنچه در این مقاله خواهید خواهند:

  1. بهبود کیفیت صدای تبلت و گوشی
  2. دستان خود را آزاد نگه دارید
  3. محیط خانه را تزئین کنید
  4. پشتیبانی از پاسخ به تماس
  5. اسپیکر بلوتوثی از آموزش کودکان شما حمایت می کند
  6. پشتیبانی از کارت حافظه 
  7. اسپیکر بلوتوثی برای بزرگسالان گزینه ای مناسب است
  8.  یار و یاور ورزشکاران
  9. شارژ گوشی موبایل 
  10. از شر کابل های متعدد خلاص شوید
  11. معرفی محصولات اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی

بهبود کیفیت صدای تبلت و گوشی

اکثر افراد بیشتر اوقات خود را با گوشی هوشمند خود سر می کنند، مخصوصا وقتی که در خانه مشغول استراحت هستند. اما وقتی از گوشی برای پخش موسیقی یا فیلم استفاده می کنند متوجه می شوند که کیفیت صدای تبلت یا گوشی که دارند ضعیف است. یک راه حل خوب برای حل این مشکل استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی پرتابل است. یک اسپیکر بی سیم بلوتوثی می تواند کیفیت صدای گوشی را بهبود ببخشد و می توان از آن در هر مکانی که می خواهید استفاده کنید.

با اسپیکر پرتابل دستان خود را آزاد نگه دارید

معمولا هنگام خوابیدن روی تختخواب، مجبوریم گوشی یا تبلت خود را در دستانمان بگیریم که این امر باعث خستگی دست و بازو می شود. نگران نباشید امروزه اسپیکرهای بلوتوثی پرتابلی در بازار وجود دارند که انتخاب خوبی برای آزاد نگهداشتن دستان شما می باشد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی تفاوت اسپیکر با ساب ووفر و میدرنج

محیط خانه را تزئین کنید

امروزه انواع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل حتی زمان را پشت سر گذاشته اند و این به معنای طراحی آگاهانه سازندگان براساس مد روز است. اسپیکرهای بلوتوثی با ظاهر شیک و خاصی که دارند نه تنها برای گوش دادن به موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند بلکه زیبایی خاصی را به محیط زندگی یا کار شما می بخشند. شما می توانید اسپیکرهای قابل حمل را روی میزکار یا هر جای دیگری که می خواهید قرار دهید.

کاربرد اسپیکر بلوتوثی

پشتیبانی از پاسخ به تماس

اکثر اسپیکرهای بلوتوثی از قابلیت پاسخ به تماس پشتیبانی می کنند و این قابلیت می تواند دستان شما را آزاد نگه دارد و در برقراری تماس به شما کمک کند. اما اگر شخص دیگری در اطراف شما وجود دارد، پاسخگویی به تماس راحت نیست چونکه از حریم خصوصی شما محافظت نمی شود. بنابراین توصیه می شود از این قابلیت در خانه و یا در هنگام رانندگی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: نکات مهم قبل خرید اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی از آموزش کودکان شما حمایت می کند

اسپیکرهای قابل حمل می توانند به عنوان محصولی برای پشتیبانی از آموزش های ابتدایی به کودک مانند پخش آهنگ های کودکانه، شعر ها، داستان ها و غیره استفاده شود. به هر حال اسپیکر قابل حمل بلوتوثی نسبت به گوشی در مقابل خرابی مقاوم تر است و لازم نیست نگران شکسته شدن اسپیکر بلوتوثی خود توط فرزاندانتان باشید.

پشتیبانی از کارت حافظه در اسپیکر بلوتوثی پرتابل

اسپیکرهای بلوتوثی همچنین می توانند از کارت حافظه پشتیبانی کنند. حتی در صورت نداشتن می توانید کارت حافظه را در اسپیکر وارد کرده و مستقیما فایل صوتی را پخش کنید. این عملکرد و  می تواند به کاربران این امکان را بدهد که در هر زمانی که می خواهند به موسیقی گوش دهند و حتی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی یا سایر زبان ها اقدام کنند. با این قابلیت یادگیری و سرگرمی توام با هم خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت اسپیکر اکتیو و پسیو + 6 مورد از مزایا و معایب هر کدام

اسپیکر بلوتوثی برای بزرگسالان گزینه ای مناسب است

از آنجا که اکثر اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل عملکرد مناسبی برای افراد مسن دارد، آنها دوست دارند که در هنگام پیاده روی از این نوع دستگاه ها استفاده کنند. اسپیکرهایی که مجهز به رادیو FM هستند گزینه ای فوق العاده کناسب برای افراد مسن است. این نوع اسپیکرهای قابل حمل با طراحی جمع و جور و شیکی ساخته می شوند بنابراین جابجا کردن آنها بسیار راحت است. با یک دکمه دیجیتالی ساده می توان موج های پخش را به راحتی تغییر داد و کیفیت صدای بهتری نسبت به رادیوهای قدیمی داشت.

اسپیکر قابل حمل یار و یاور ورزشکاران

برای افرادی که علاقه به ورزش کردن در فضای باز دارند موسیقی می تواند به ورزش کردن آنها کمک کند. دیگر کاربرد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بودن در فضای باز است که می تواند نیاز افراد ورزشکار را برآورده کند و فرقی نمی کند که شما دوچرخه سواری انجام می دهید یا کوهنوردی، یک اسپیکر قابل حمل همیشه می تواند در کنارتان باشد. در بازار می توان اسپیکرهایی که در مقابل آب، گرد و غبار و سقوط از ارتفاع مقاوم هستند را پیدا کرد، بنابراین نگران شنا کردن بدون موسیقی خود نباشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

پیشنهاد مطالعه: درباره اسپیکر مانیتور کامپیوتر

شارژ گوشی موبایل با اسپیکر قابل حمل

اگر گوشی همراه شما فاقد شارژ است و در بیرون از منزل هستید چه کار می کنید؟ حتما جواب می دهید که از پاوربانک برای شارژ استفاده می کنید اما اگر به استفاده از پاوربانک علاقه نداشته باشیم چه؟ سعی کنید گوشی خود را با اسپیکر بلوتوثی پرتابل شارژ کنید. برخی از اسپیکرها در فضای باز عملکرد شارژ را به عنوان شارژر موبایل ارائه می دهند. به دلیل ظرفیت بالای باتری، این دستگاه ها می توانند گوشی شما را در هر لحظه شارژ کنند. بنابراین اگر در خارج از منزل از این نوع دستگاه استفاده می کنید می توانید از فکر تهیه شارژر همراه بیرون بیایید.

با اسپیکر پرتابل از شر کابل های متعدد خلاص شوید

پروتکل بلوتوث در حال حاضر به نسخه جدید خود بروزرسانی شده است و این بدان معناست که مصرف برق کمتری دارد، انتقال سیگنال به صورت پایدارتری شکل می گیرد و فاصله انتقال بیشتر شده است. بنابراین می توانید از شر کابل های خود خلاص شوید و موسیقی های مورد علاقه خود را به راحتی در داخل یا خارج از منزل گوش دهید. لازم به ذکر است که یادآوری کنم که هنگام خرید اسپیکر پرتابل بلوتوثی خود به نسخه بلوتوث توجه بیشتری داشته باشید شما نباید نسخه پایین تر را خریداری کنید چونکه ممکن است دستگاه نتواند از انتقال سیگنال پایدارتری را پشتیبانی کند.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت اسپیکر اکتیو و پسیو + 6 مورد از مزایا و معایب هر کدام

معرفی محصولات اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی

1. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS2309

این اسپیکر، محصول بسیار خاصی است که شامل یک میکروفون نیز می‌شود که به کارایی‌های آن می‌افزاید. ابعاد آن 150 × 106 × 284 میلی‌متر است و وزن آن 850 گرم می‌باشد. با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت USB، شیار کارت حافظه و بلوتوث می‌توان از اتصال این اسپیکر بهره‌مند شد. ورودی‌های آن شامل هدفون و ورودی صدا و میکروفون می‌شود و از تمامی فرمت‌های پروفایل پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این بلندگوی باکیفیت، باتری است و دارای دفترچه راهنما نیز می‌باشد. با استفاده از این اسپیکر خواهید توانست به رادیو نیز گوش دهید. شارژ آن خواهد توانست تا 4 ساعت دوام بیاورد و طی 20 ساعت در حالت استندبای، باتری خود را حفظ کند. برد بلوتوث آن نیز تا حدود 10 متر می‌رسد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2309

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS2309

2. اسپیکر بلوتوثی Harman Kardon مدل Aura Studio 3

اگر به دنبال محصولی با صدای بسیار پرقدرت و دوامی مثال‌زدنی هستید، این اسپیکر منتظر شماست. ابعاد این بلندگو ۲۳۲ × ۲۳۲ × ۲۸۳٫۶ میلی‌متر و وزن آن برابر 3.6 کیلوگرم می‌باشد. راه اصلی اتصال این اسپیکر، بلوتوث است اما از طریق جک 3.5 میلی‌متری نیز می‌توان به آن وصل شد. این محصول منحصربه‌فرد دارای نورپردازی و امکان تغییر نورپردازی از طریق دکمه‌ اختصاصی روی اسپیکر است. توان خروجی صدای آن 130 وات است و این یعنی صدای بسیار قوی و فراگیری را از آن خواهید شنید.

اسپیکر بلوتوثی Harman Kardon مدل Aura Studio 3

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی Harman Kardon مدل Aura Studio 3

3. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Charge 5

این اسپیکر یکی از مقاوم‌ترین و بادوام‌ترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود و ضدآب بودن بدنه سیلیکونی آن، به قوت این ویژگی می‌افزاید. باتری 7500 میلی‌آمپر آن 4 ساعت در حال کار کردن و 20 ساعت در حالت آماده به کار دوام می‌آورد. وزن این اسپیکر 960 گرم و ابعاد آن معادل 223، 96.5 و 94 میلی‌متر است. توان خروجی این محصول 40 وات است و کانال آن از نوع استریو می‌باشد. کابل شارژر و دفترچه راهنما همراه با محصول عرضه می‌گردند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Charge 5

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Charge 5

4. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل JBL Flip 6 Speaker Bluetooth

4. این اسپیکر پرتابل بلوتوثی با صدای بلند و بلندگوهای دوگانه خود، بهترین انتخاب برای پخش موسیقی در جشن‌ها و مهمانی‌ها خواهد بود. گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از مزایای بزرگ این محصول است. با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی، می‌توانید به راحتی از دور ابزار خود را کنترل نمایید. این محصول می‌تواند باتری خود را تا 12 ساعت نگه‌دارد و همزمان با یک اسپیکر دیگر، به یک دستگاه متصل شود. این بلندگو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و باتری بزرگ آن به وسیله رابط یو اس بی، در مدت زمان 2.5 ساعت شارژ می‌شود. طراحی استوانه‌ای این محصول کمک می‌کند تا بسیار راحت آن را حمل نماییم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل JBL Flip 6 Speaker Blutooth

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل JBL Flip 6 Speaker Bluetooth

5. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میفا مدل Wild Box

در هنگام جستجو برای خرید اسپیکر، این محصول از چشم‌گیرترین و شکیل‌ترین گزینه‌ها خواهد بود. نورپردازی خاص آن، جلوه زیبایی دارد و دسته بالای آن، حمل و جابه‌جایی را بسیار آسان می‌کند. توان خروجی این محصول معادل 60 وات است که یعنی صدای بسیار پرقدرتی را از آن دریافت خواهیم نمود. این بلندگو همچنین از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید مستقل از دستگاه‌های دیگر، فایل صوتی خود را از آن پخش کنید. وزن آن 1550 گرم و ابعاد آن 121.8 × 165.8 × 293 میلی‌متر می‌باشد. این دستگاه دارای پورت میکروفون است و باتری لیتیوم یونی آن ظرفیتی معادل 5000 میلی‌آمپر دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میفا مدل Wild Box

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میفا مدل Wild Box

6. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TSCO TS 1902

نورپردازی بی‌نظیر این اسپیکر محبوب، اولین آیتمی است که در مهمانی‌ها و جشن‌های شما به چشم خواهد آمد. وزن این بلندگوی قدرتمند 5.5 کیلوگرم و ابعاد آن برابر با ۳۶۰ x ۳۲۵ x ۶۰۰ میلی‌متر می‌باشد. این دستگاه از اتصال بی‌سیم و باسیم پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه برای کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری و رابط یو اس بی است. با استفاده از میکروفون بی‌سیم و ریموت کنترل، می‌توانید به آسانی اسپیکر خود را از راه دور کنترل کنید. برد بلوتوث آن تا 10 متر می‌رسد و باتری 7200 میلی‌آمپر آن تا 3.5 ساعت دوام می‌آورد. در پشت این محصول چرخ‌هایی تعبیه شده است که حمل آن را بسیار آسان کرده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TSCO TS 1902

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TSCO TS 1902

7. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل CLIP 4

می‌توان گفت که این بلندگوی قابل حمل با کیفیت و دوام بالایی که دارد، یک گزینه مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود. وزن آن معادل 239 گرم و ابعاد آن 86 × 134.5 × 46 میلی‌متر است که آن را تبدیل به بهترین محصول برای حمل و جابه‌جایی می‌کند. دسته‌ای که در بالای آن تعبیه شده است، در دست گرفتن یا آویزان کردن اسپیکر را تسهیل می‌کند. توان خروجی محصول 5 وات است و عمر باتری آن به 10 ساعت می‌رسد. به علت ضدآب بودن، مقاومت و نوع طراحی، می‌توانید از آن در هر مکان دلخواه، استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال CLIP 4

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل CLIP 4

8. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23020-W

این محصول زیبا و فانتزی را می‌توانید در منزل، تفریح و به عنوان هدیه استفاده کنید. اقتصادی بودن و اندازه کوچک، از مزایای برجسته این اسپیکر باکیفیت هستند. حداکثر برد این بلندگو تا 10 متر است و 2 ساعت طول می‌کشد تا باتری آن شارژ شود. وزن این دستگاه 155 گرم و ابعاد آن معادل ۸۴ x ۷۲ x ۹۰ میلی‌متر است. طراحی خرگوشی آن مورد علاقه کودکان خواهد بود و باتری لیتیوم پلیمری آن 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این محصول دارای نشان‌گر LED است که هم به زیبایی آن می‌افزاید و هم کار با ان را راحت‌تر می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23020-W

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23020-W

9. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل Zealot S32D

این محصول استریویی اقتصادی را در صورتی می‌توانید تهیه کنید که بخواهید با یک تیر، دو نشان بزنید؛ چرا که با خرید آن دارای یک اسپیکر و یک میکروفون خواهید شد. وزن این دستگاه 350 گرم و ابعاد آن تقریبا معادل ۷۴ x ۷۴ x ۱۲۳ میلی‌متراست. از هر دو نوع اتصال بی‌سیم و باسیم می‌توان در آن استفاده کرد؛ چون این بلندگو از جک 3.5 میلی‌متری و کابل یو اس بی هم پشتیبانی می‌کند. توان خروجی این اسپیکر 5 وات است و برد آن 10 متر می‌باشد. باتری 2200 میلی‌آمپر آن حداکثر 10 ساعت در حالت پخش دوام می‌آورد.

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل Zealot S32D

لینک مشاهده محصول: اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل Zealot S32D

نتیجه گیری

در این مقاله از بروزکالا به طور خلاصه به معرفی اسپیکر پرتابل پرداختیم و 10 مزیت استفاده از آن را نوشتیم. به طور کلی اگر بخواهیم برایندی از این 10 مورد در پایان مقاله داشته باشم، باید اینگونه بنویسیم که اسپیکر پرتابل این البته استفاده راحت‌تری دارد وبا قابلیت حمل و نقل آسانی که دارد، می‌تواند کاربری گسترده‌ای در همه جا داشته باشد. در نتیجه شاید در در مواردی که کاربری تخصصی مد نظر نیست، یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید باشد.

برای اطلاعات بیشتر با بروزکالا تماس بگیرید.