کمپین شب یلدای بروزکالا

یک دقیقه...
بله فقط یک دقیقه است که یک شب را معروف ترین شب سال می کند.
شاید وقت بسیار کوتاهی برای انجام کاری که می خواهیم انجام دهیم باشد...
یا شاید یک دقیقه بتواند اتفاق های زیادی را در خود بگنجاید...
ولی همان یک دقیقه است که 30 آذر را شب یلدا می کند. بله درست شنیدید، شب یلدا
طولانی ترین شب سال است که فرق آن با دیگر شب ها فقط یک دقیقه است.

"ماه دلداده مهر است و این هر دو سر بر کار خود دارند که زمان کار ماه شب است و مهر روزها بر می آید. ماه بر آن است که سحرگاه، راه بر مهر ببندد و با او در آمیزد، اما همیشه در خواب می ماند و روز فرا می رسد که ماه را در آن راهی نیست. سرانجام ماه تدبیری می اندیشد و ستاره ای را اجیر می کند، ستاره ای که اگر به آسمان نگاه کنی همیشه کنار ماه قرار دارد و عاقبت نیمه شبی ستاره، ماه را بیدار می کند و خبر نزدیک شدن خورشید را به او می دهد. ماه به استقبال مهر می رود و راز دل می گوید و دلبری می کند و مهر را از رفتن باز می دارد. در چنین زمانی است که خورشید و ماه کار خود را فراموش می کنند و عاشقی پیشه می کنند و مهر دیر بر می آید و این شب، «یلدا» نام می گیرد. از آن زمان هر سال مهر و ماه تنها یک شب به دیدار یکدیگر می رسند و هر سال را فقط یک شب بلند و سیاه وطولانی است که همانا شب یلداست."


جشن یلدا امروزه توسط ایرانیان با شب نشینی اقوام و خانواده در کنار یکدیگر برگزار می شود. بدین گونه که اعضای خانواده در این شب مهم گردهم آمده و افراد مسن خانواده شروع به تعریف کردن قصه های کهن می کند که خوردن هندوانه ، آجیل ، پشمک ، انار و شیرینی و میوه های مختلف از جنبه های نمادین این شب عزیز می باشد.
اغلب این میوه ها دانه های زیادی دارند و به نوعی جادوی سرایتی به شمار می روند که انسان ها با توسل به برکت پردانه بودن آن ها نیروی باروری را در خود نیز افزایش می دهند و هندوانه و انار را به خاطر سرخی رنگ شان نمایندگی از خورشید در شب تصور می کنند.


خانوادۀ بروزکالا در این شب مهم، مردم ایران را همراهی می کنند تا شب به یاد ماندنی را در بین تمام شب های سال تجربه کنند. 
در این شب تیم بروزکالا با محصولات و تخفیفات ویژه با کمپین #یلدواره از 27 آذر الی 2 دی، همراه شما خواهد بود.
با خریدن کادویی برای عزیزانتان در این شب از بروزکالا با قیمت های مناسب و تخفیف های مخصوص شب یلدا، می توانید آنها را خوشحال کرده و دل آنها را در اولین شب زمستانی گرم نگه دارید.
ما به عنوان تیم بروزکالا در مناسبت های قبل و در روز بلک فرایدی، ثابت کردیم که تخفیفاتی که ما در این مناسبت ها بر روی  محصولاتمان محسوب می کنیم، کاملا واقعی بوده و حتی باعث محبوبیت ما در این زمینه شده است.
محصولها و کالاهای این هفته به  مناسبت شب یلدا از 30 الی 70 درصد تخفیف، عرضه خواهد شد.
برای اطلاع بیشتر از کمپین ها و تخفیفات بروزکالا شما میتوانید عضو کانال تلگرام ما شده و یا میتوانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
با عضو شدن در کانال تلگرام یا دنبال کردن ما در اینستاگرام شما میتوانید از آخرین اخبارهای تکنولوژی و یا از جدیدترین گجت های دنیای تکنولوژی مطلع شوید.
ما به عنوان تیم بروزکالا مفتخریم که در این شب تاریخی، همراه شما و خانوادتان بوده و دلها و خانه هایتان را گرم کنیم.