بتا تلگرام 7.0 با قابلیت تماس تصویری برای اندروید منتشر شد

تلگرام را بی شک باید از پیام رسان های محبوب دانست که در حال حاضر میلیون ها کاربر دارد. یک پیام رسان امن با رابط کاربری قابل سفارشی و جذاب که سریع هم است.

 

با استفاده از خدمات مشاوره با تماس تصویری در نسخه iOS طبق گزارش گزارش شده ، به طور واضح و واضح نشان داده شده است. با استفاده از این ویژگی ، می توانید از این ویژگی ویژه کردستان استفاده کنید. اگر این وضعیت فعلی وجود داشته باشد ، هیچ نظری در اختیار شما قرار نمی دهد.


برای آزمایش کیفیت چت تصویری ، آخرین نسخه جدید بتای تلگرام 7.0 از طریق سایت بارگیری برنامه مایکروسافت بارگیری کنید. این نسخه در نسخه واقعی و پایدار تلگرام از طریق اینترنت خود نصب کرده و می توانید از این طریق ، با استفاده از سطح زیر ، بتوانید احراز هویت را بخرید و به حساب کاربری خود بروید. به محض ورود به نسخه بتا ، حقیقت چت های به صورت خودکار همگامات بهبود یافته و همچنین می توانید از طریق تلگرام استفاده کنید. به وب سایت وب سایت پلیس آندروید ، ویژگی تصویر در تصویر هم در این نسخه کاربری ؛ اگر می توانید به طور کامل تصریح کنید و اجازه دهید باگ تصمیم گیری کنید.

تلگرام در حال حاضر مشاهده می کنید و از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوید. با این حال ، مجازاتهای است که می توانید با استفاده از این پیشنهاد ، مجازات کنید و تصویری را ارائه دهید که بتواند به عنوان یک سرویس دهنده ، به عنوان نماینده ویژه در این زمینه شروع شود.

اگر هیچ اشارتی در اختیار شما قرار ندهید ، می توانید از بین بردن تصویری به نسخه پایدار و حضوردر تلگرام و برگزاری این فروشگاه در فروشگاه گوگل پلی استوری خود ، با دیدن این موارد ، هر چه سریعتر بتوانید خود را پیدا کنید.

بنابراین باید منتظر ماند تا نسخه نهایی تلگرام 7 منتشر شده تا افراد بتوانند کاملا به این قابلیت دسترسی یابند.