گوشی های موتورولا سری اج 20 رونمایی شدند

گوشی های موتورلا سری اج برای مدتی اولین لاین گوشی های پرچمدار این شرکت بودند و تصور ما این بود که اج پلاس در بین پرچمداران، گوشی نسبتا قدرتمندی است. وقت آن است که در ادامه تولیدات جدید این شرکت با سری اج ۲۰ موتورلا آشنا شوید.

در واقع در این سری از گوشی های موتورلا ۳ دیوایس داریم (در مقایسه با سری قبل که از دو گوشی رونمایی شد). این گوشی ها عبارت هستند از اج ۲۰ که نفر آخر صف معرفی بود، اج ۲۰ استاندارد و گوشی بالا رده اج ۲۰ پرو. هر سه این دیوایس ها دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی با فناوری nona - binning (احتمالا سنسور ایزوسل HM2 سامسونگ) هستند، همچنین یک دوربین سلفی ۳۲ مگا پیکسلی تعبیه شده در یک شکاف پانچ هول دار، G5 ، صفحه نمایش اولد با نرخ نوسازی بالا و شارژ ۳۰ واتی از طریق شارژری که داخل پک موجود است.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز انواع موبایل کلیک کنید

موتورلا سری اج ۲۰ پرو

در مدل اج ۲۰ پرو به جای چیپست بالا رده اسنپدراگون ۸۸۸ از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است. این موضوع از این نظر جالب است که سال گذشته اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد، که در آن زمان مقام پرچمدار کوالکام محسوب می گردید.

در همین زمینه یکی از مقامات ارشد موتورلا در پاسخ به پرسشی از Android Authority گفت: ما متوجه شدیم که اسنپدراگون ۸۷۰ هم می تواند پاسخگوی نیازمان باشد و می توانیم با استفاده از این چیپست به اهداف خود برسیم. همچنین آنها افزودند که قیمت نیز دلیل دیگری در انتخاب اسنپدراگون ۸۷۰ به جای ۸۸۸ بوده است. این گوشی از اج پلاس ۹۹۹ دلاری (بر اساس قیمت گذاری در انگلستان و اروپا در زمان رونمایی) ارزان تر است. 

بیشتر بدانید: گوشی گلکسی z فولد 3 سامسونگ

همچنین این مدل پروی موتورلا دارای یک پنل اولد ۱۴۴ هرتزی و 7/6 اینچی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. در مورد دوربین های این مدل می توان گفت که مدل اج ۲۰ پرو دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۱۶ مگا پیکسلی دارای حالت ماکرو و یک لنز پریسکوپ ۸ مگا پیکسلی ۵ برابری می باشد (با قابلیت زوم دیجیتال تا ۵۰ برابر).

رونمایی از سری اج ۲۰ موتورلا

اج ۲۰

مدل استاندارد سری اج ۲۰ بعضی از ویژگی های مدل پرو را حفظ می کند. بعضی از این ویژگی ها عبارت هستند از دوربین های اصلی و اولترا واید و صفحه نمایش اولد ۱۴۴ هرتزی. اما موتورلا طراحی نازک تر 99/6 میلی متری را برای مدل استاندارد در نظر گرفته است و در نتیجه برای رسیدن به این ضخامت، در این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

دیگر تفاوت های قابل توجه عبارت هستند از استفاده از چیپست میان رده و در عین حال قدرتمند اسنپدراگون ۷۷۸ به جای اسنپدراگون ۸۷۰ و استفاده از لنزهای تله فوتوی ۸ مگا پیکسلی ۳ برابری به جای دوربین پریسکوپ ۵ برابری. انتظار می رود که اج ۲۰ دارای ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگا بایتی و دو گزینه ۶ گیگ و ۸ گیگ برای حافظه رم باشد. 

اج ۲۰ لایت

آیا ایده و طرز کار سری اج ۲۰ را می پسندید ولی نمی خواهید کلی پول بابت خرید آن هزینه کنید؟ اینجا همان جایی است که اج ۲۰ لایت وارد عمل می شود. ارزان ترین دیوایس خانواده اج ۲۰ با چیپست اقتصادی محور دایمنسیتی ۷۲۰، رم ۶ گیگ و حافظه ۱۲۸ گیگ ارایه می شود.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید گوشی هواوی P50 و P50 pro : هر آنچه باید بدانید

همچنین این گوشی دارای یک صفحه نمایش اولد ۹۰ هرتزی 7/6 اینچی است، با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (و شارژر ۳۰ واتی که قبلا ذکر شده است) و یک سیستم دوربین عقب سه گانه. این سیستم سه گانه شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگا پیکسلی برخوردار از حالت ماکرو و یک سنسور عمق ۲ مگا پیکسلی می باشد.

قیمت گذاری مدل های سری اج ۲۰ موتورلا

قیمت گذاری مدل های سری اج ۲۰ موتورلا

آنهایی که مایل به خرید بهترین گوشی موتورلای سری اج ۲۰ یعنی اج ۲۰ پرو هستند باید ۶۴۹.۹۹ پوند یا ۶۹۹.۹۹ دلار برای این مدل ۱۲ گیگ رم / ۲۵۶ گیگ حافظه بپردازند. این گوشی در رنگ های آبی چرم گیاهی، آبی نیمه شب و سفید رنگین کمانی موجود است. اگر به جای آن اج ۲۰ وانیلا را بخواهید، باید ۴۲۹.۹۹ پوند یا ۴۹۹.۹۹ دلار بابت آن بپردازید. این گوشی دارای رنگ آپشن هایی شامل زمردی، خاکستری و سفید است. ضمنا، قیمت موتورلا سری اج ۲۰ لایت با ۲۹۹.۹۹ پوند یا ۳۴۹.۹۹ دلار شروع می شود. این گوشی در دو رنگ Electric Graphite (نوعی رنگ خاکستری مایل به مشکی) و سبز لاگون وجود دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از موتورلا این سه گوشی در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین موجود خواهد بود. ضمنا، در خاورمیانه، اج ۲۰ لایت و اج ۲۰ پرو در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز حرفی در مورد موجود بودن این گوشی ها در ایالات متحده زده نشده، با این وجود موتورلا قویا به این نکته اشاره کرد که اواخر همین امسال می خواهد یک گوشی سری اج را در ایالات متحده رونمایی کند. این مطلب با این جمله بیان شد که: موتورلا هیجان زده است که تعهدش را پاییز امسال برای تحویل یک دیوایس از خانواده جدید اج G5 در آمریکای شمالی به انجام برساند.

برای بررسی جدیدترین مدل گوشی و لیست قیمت موبایل و تبلت به فروشگاه بروز کالا مراجعه کنید.