بررسی انواع تلویزیون هوشمند ال جی از مدل ها تا قیمت

در مورد تلویزیون هوشمند ال جی چقدر اطلاعات دارید؟ به چه تلویزیونی هوشمند گفته می شود؟ ویژگی های یک تلویزیون خود چیست؟ برای خرید تلویزیون به چه مقدار هزینه نیاز داریم؟ کدام برند تلویزیون برای خرید مناسب است؟ برای خرید تلویزیون هوشمند ال جی به چه فاکتور هایی باید توجه کنیم؟ برای این که بتوانیم یک تلویزیون مناسب خریداری کنیم باید پاسخ همه این سؤالات را پیدا کنیم. داشتن اطلاعات کافی در رابطه با تلویزیون ها باعث می شود انتخاب بهتری داشته باشیم. ما در این قسمت به طور کامل به نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی می پردازیم.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تلویزیون های هوشمند مختلفی تولید و عرضه بازار می شوند. یکی از برند های معروف و پرفروش تلویزیون، ال جی است که می توان گفت یک گزینه مناسب برای خرید است. شرکت ال جی در هر سال تلویزیون هایی با ویژگی های منحصر فردی عرضه بازار می کند که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را از سراسر دنیا جذب خود می کنند. این تلویزیون ها علاوه بر این که ظاهری شیک و جذاب دارند کیفیت فوق العاده ای نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون های هوشمند ال جی بهتر است این قسمت را مطالعه کنید.


 نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی

نگاهی بر تاریخچه برند ال جی


تولید محصولات مختلف ال جی از سال 1958 زمانی که آقای Koo in-Hwoi دو Goldstar و Lucky با یکدیگر ادغام کرد شروع شد. شرمت ال جی در گذشته نوآورترین شرکت محسوب می شد به طوری که توانست اولین تلفن همراه ها، یخچال و حتی تلویزیون های قدیمی مانند سیاه و سفید را تولید کند. این زمانی که در تولید این محصولات پیشرفت کرد سعی کرد محصولات خود را به جهانیان بشناسد در راستای این کار اولین نمایندگی خود را در ایالات متحده تأسیس کرد که بعد از آن این محصولات در سراسر دنیا مشهور شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند. شعار شرکت ال جی زندگی خوب است از این رو سعی می کند تمامی محصولات خود را باکیفیت و با پیشرفته ترین متد ها تولید کند. ما در ادامه به بررسی یکی از پر فروش ترین محصولات ال جی یعنی تلویزیون آن می پردازیم که برای خرید تلویزیون ال جی داشتن این اطلاعات ضروری است.

نگاهی بر تاریخچه برند ال جی

برسی تلویزیون ال جی


همان طور که گفته شد یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت ال جی تلویزیون های آن است به طوری که در بیشتر خانه های ما این برند دیده می شود. رقبای سرسخت ال جی شرکت سامسونگ و سونی است که در بین آن ها شرکت ال جی توانسته است با تولید تلویزیون های خاص و باکیفیت سرتر از دیگر رقبای خود باشد. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ال جی را دارید بهتر است بدانید این مدل تلویزیون ها کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند و در کنار آن با داشتن رزولوشن بالا و امکانات زیاد از جمله کنترل تلویزیون با استفاده از حرکت بدن و صوت، می توانند پاسخ گوی تمامی نیاز های افراد باشند.

 با توجه به قابلیت اتصال این تلویزیون ها به وای فای شما می توانید نرم افزار های مورد نیاز خود را روی آن نصب کنید که از جمله آن ها می توان به نرم افزار اسکایپ اشاره کرد. با این نرم افزار شما می توانید از طریق تلویزیون خود به صورت مجازی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید و به صورت زنده و تصویری با آن ها مکالمه کنید. امروزه علم و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است به همین دلیل نیاز انسان نیز به آن ها زیاد می شود از این رو خرید تلویزیون هوشمند ال جی در هر خانه ای به یک نیاز تبدیل شده است.

ویژگی تلویزیون های هوشمند ال جی


تلویزیون های هوشمند ال جی با سایر مدل های این برند متفاوت تر است. برای خرید تلویزیون هوشمند ال جی باید این ویژگی ها را در نظر بگیرید و تلویزیون خریداری شده پاسخ گوی نیاز های شما باشد. در ادامه به برخی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون های هوشمند اشاره می کنیم.

•    تلویزیون های هوشمند ال جی صفحه نمایش نسبتاً بزرگی نسبت به سایر تلویزیون ها دارند.
•    دارای سیستم عامل می باشند به همین دلیل شما می توانید ازآن ها به عنوان رایانه در سایز بزرگ استفاده کنید.
•    قابلیت اتصال به وای فای دارند و شما به راحتی می توانید با تلویزیون خود به نت متصل شوید.
•    با توجه به این که این تلویزیون ها قابلیت اتصال به نت را دارند شما می توانید نرم افزار های مختلفی در آن نصب کنید همچنین می توانید وارد صفحات مختلف وب شوید.
•    شما می توانید از وب کم استفاده کنید.
•    با استفاده از تلویزیون هوشمند ال جی می توان وارد شبکه های مجازی مختلف شد و حتی ویدیو و عکس های زیادی دریافت و ارسال کرد.
•    امکان اجرای بازی های مختلف در تلویزیون های هوشمند وجود دارد.
 

مزیت خرید تلویزیون هوشمند ال جی


تلویزیون های هوشمند ال جی یک گزینه بسیار مناسب برای خرید می باشند. با این تلویزیون ها اگر شما علاقه زیادی به فیلم دیدن دارید می توانید به صورت آنلاین فیلم ها و سریال مورد علاقه خود را ببینید همچنین این محصول گزینه مناسبی برای گیمیر ها است زیرا آن ها به راحتی می توانند بازی های مختلف را در تلویزیون خود اجرا و بازی کنند. بازی در یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت بسیار شگفت انگیز و راحت است. تلویزیون هوشمند ال جی با داشتن ظاهری فوق العاده شیک و طراحی منحصر به فرد جلوه ای زیبا به هر خانه ای می دهد.

علاوه بر این ویژگی ها سیستم سخت افزاری این تلویزیون ها بسیار باکیفیت و مقاوم است به طوری که اگر به شکل درست از تلویزیون هوشمند ال جی استفاده کنید می توانید مدت طولانی آن را در خانه خود داشته باشید که این مورد باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. قیمت تلویزیون با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارد می توان گفت بسیار مقرون به صرفه است و می تواند یک انتخاب درست برای تمامی خانواده ها باشد.

مزیت خرید تلویزیون هوشمند ال جی
 

نمایندگی تلویزیون های هوشمند ال جی در سراسر جهان


یکی از مزیت هایی که خرید تلویزیون هوشمند ال جی دارد داشتن نمایندگی در سراسر دنیا است. وقتی شما تلویزیون مورد نیاز خود را تهیه می کنید نمایندگی ال جی تمامی کار های نصب و راه اندازی آن را بر عهده می گیرد و در صورت بروز هرگونه مشکل شما کافی است با نمایندگی ال جی تماس بگیرید تا سریعاً مشکل شما را برطرف کنند. از دیگر مزیت های تلویزیون های هوشمند داشتن گارانتی است اگر در طول مدت گارانتی تلویزیون هوشمند شما دچار خرابی و مشکل شد نمایندگی تلویزیون هوشمند ال جی سریع مشکل را پیدا و برطرف می کنند بهتر است بدانید این کار کاملاً رایگان انجام می شود.

استفاده از نمایندگی ویژگی های مثبت زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به تعمیر در منزل اشاره کرد. زمانی که تلویزیون هوشمند شما دچار خرابی می شود شما باید آن را تا تعمیرگاه حمل کنید در حالی که تعمیرکاران مشغول در نمایندگی تعمیرات ال جی سریعاً در محل حاضر می شوند و مشکل به وجود آمده را حل می کنند و نیازی نیست شما زمان و هزینه زیادی برای انتقال تلویزیون هوشمند ال جی صرف کنید. همچنین در حین انتقال ممکن است ضربه های زیادی به دستگاه وارد شود که این عامل باعث کوتاه شدن عمر تلویزیون می شود.

در نمایندگی تعمیرات ال جی از تعمیرکاران آموزش دیده و زبده استفاده می شود که این عامل اهمیت زیادی دارد زیرا آن ها می توانند تلویزیون را سریع عیب یابی کرده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مناسب رفع عیب کنند. اگر برای تعمیر تلویزیون خود از افراد غیرحرفه ای کمک بگیرید ممکن است آسیب های دیگری به آن وارد شود. در حالت کلی می توان گفت استفاده از نمایندگی و کلیه خدمات آن باعث افزایش عمر تلویزیون هوشمند ال جی می شود. همه این موارد باعث می شود که شما اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ال جی را دارید با خیال راحت خرید کنید.

قیمت تلویزیون هوشمند ال جی


قیمت تلویزیون ها با یکدیگر متفاوت می باشند. میزان هزینه آن ها طبق امکانات و ویژگی هایی که دارند مشخص می شوند البته نوع برند نیز در قیمت ها بی تأثیر نیست. برای خرید تلویزیون ال جی به هزینه نسبتاً زیادی نیاز دارید زیرا این تلویزیون ها امکانات و کیفیت بسیار بالایی دارند که در مقابل این ویژگی ها قیمت آن ها مقرون به صرفه است. قیمت تلویزیون هوشمند ال جی در مقایسه با سایر مدل های تلویزیون ال جی کمی گران تر است زیرا امکانات بسیار زیادی نسبت به سایر مدل ها دارد. توجه داشته باشید که کارایی که تلویزیون هوشمند ال جی برای شما خواهد داشت در مقابل قیمت آن بسیار زیاد است.
 

بررسی برخی از مدل های تلویزیون هوشمند ال جی


تنوع محصولات ال جی بسیار بالا است و شما طبق سلیقه و نیاز خود می توانید محصول مورد نظر را به راحتی پیدا و خریداری نمایید. مدل های تلویزیون هوشمند ال جی نیز از این قاعده مستثنا نیست و تنوع آن ها بسیار بالا است. با این که شرکت ال جی مدت زمان کوتاهی است تلویزیون های هوشمند تولید می کند ولی در دنیا طرفدار زیادی را جذب خود کرده است. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ال جی را دارید بهتر است ابتدا با مدل های مختلف و ویژگی های آن ها آشنا شوید سپس طبق نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. ما در ادامه به برخی از مدل های تلویزیون هوشمند ال جی و ویژگی های آن ها اشاره می کنیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 43LJ55000GI


اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ال جی برای خانه ای با متراژ نسبتاً کوچک دارید این مدل می تواند بهترین گزینه باشد زیرا سایز آن ۴۳ است و نسبت به مدل های دیگر کوچک تر است. کیفیت تصویر در این مدل Full HD است و دارای رزولوشن مناسبی است. دارای درگاه USB است. همچنین دارای دو بلندگوی 10 واتی میباشد که صدای باکیفیت و واضحی تولید می کنند. از مزیت هایی که این تلویزیون دارد داشتن گیرنده دیجیتال در خود دستگاه است. قیمت مدل 43LJ55000GI نسبت به مدل های دیگر پایین تر است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI


یکی دیگر از مدل های تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI است. سایز این مدل 55 اینچ است و خرید تلویزیون هوشمند ال جی مدل SK79000GI برای خانه هایی توصیه می شود که متراژ نسبتاً بزرگی دارند. برخی از ویژگی های این مدل عبارت است از:
سایز آن 55 اینچ است.

  • دارای بلوتوث و درگاه هوشمند است.
  • دو عدد درگاه USB است.
  • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K است.
  • حالت 3D ندارد.
  • دارای دو عدد بلندگوی 20 واتی است.

این مدل تلویزیون کیفیت بسیار بالایی در نمایش و صدا دارد و بیشتر برای افراد که علاقه زیادی به دیدن فیلم های پرهیجان و سینمایی دارد مناسب است. قیمت این محصول نسبت به مدل های دیگر بیشتر است ولی قیمت آن در مقابل ظاهر زیبا و کیفیت و امکانات زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی 55UJ66000GI-TD


یکی دیگر از مدل های تلویزیون هوشمند ال جی مدل UJ66000GI-TD است که تقریباً امکانات شبیه مدل قبلی را دارد. سایز این مدل 55 اینچ است و برای محیط هایی با متراژ نسبتاً بزرگ مناسب است. اگر قصد خرید این مدل را دارید حتماً قسمت زیر را مطالعه فرمایید.

  • سایز این مدل 55 اینچ است.
  • دارای دو عدد درگاه USB است.
  • می توان این مدل تلویزیون را به دیوار متصل کرد.
  • سه عدد درگاه HDMI دارد.
  • بلوتوث و خروجی صدای دیجیتال دارد.

شما می توانید با خرید تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55UJ66000GI-TD همیشه تصاویری با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید همچنین این مدل با داشتن ظاهری باریک و جذاب جلوه ای زیبا و شیک به خانه شما می دهد. قیمت این مدل حدوداً بین ۲۵ الی ۳۰ میلیون است که این رقم با توجه به وضعیت بازار روز به زور در حال تغییر است.

قیمت تلویزیون هوشمند ال جی

معایب تلویزیون های هوشمند ال جی


این تلویزیون ها به قدی باکیفیت و پر از امکانات مختلف می باشند که نمی توان برای آن ها ویژگی منفی تعیین کرد تنها ایرادی که تمامی تلویزیون های هوشمند دارند آلوده شدن به ویروس ها است. همه تلویزیون های هوشمند به دلیل این که به اینترنت و سایت های مختلف وصل می شوند همچنین قابلیت نصب نرم افزار های مختلف را دارند در این میان ممکن است ویروس های مختلفی نیز وارد دستگاه شوند که این مورد نیز راه حل دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

سخن آخر


شرکت ال جی محصولات مختلفی با ویژگی های گوناگونی تولید می کند که با توجه به این که این محصولات تنوع زیادی دارند پاسخ گوی تمامی سلایق و نیاز ها است. تلویزیون های هوشمند ال جی نیز در سایز ها و امکانات مختلفی تولید و عرضه بازار می شوند برای این که شما بتوانید انتخاب درستی داشته باشید باید تمامی نقد و بررسی ها در این باره را مطالعه کنید. ما در این مقاله به بررسی تلویزیون های هوشمند ال جی و تمام ویژگی های مثبت و منفی آن ها و همچنین قیمت تلویزیون های مختلف پرداختیم. امیدواریم اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند ال جی را دارید با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.