بررسی Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G

Samsung Galaxy Note 20 Ultra 

Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G یک گوشی برتر اندروید با قیمت 1،179 پوند است. این احتمالاً آخرین گوشی بزرگ سامسونگ در سال 2020 نیز هست. انتظارات ، در یک کلام ، زیاد است.
این گوشی از یک دوربین عالی ، یک صفحه نمایش عالی XL و یک S-Pen جدید برخوردار است ، تا احساس صفحه نمایش شبیه به Apple Pencil باشد. هر چند یک مشکل وجود دارد. باتری به ندرت در طول روز موفق می شود. ممکن است با استفاده سبک خوب باقی بماند ، اما اگر Galaxy Note را فقط برای WhatsApp می خرید ، باید دلیل آن را بپرسیم.
Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G یک تلفن برای جمع کردن نیرو است ، به هر معنی. با وجود تمام نقاط قوت ، عمر کوتاه باتری ناامید می کند و توسط پردازندۀ Exynos نسخه انگلستان بدتر می شود. Galaxy Note های ایالات متحده که دارای پردازندۀ مرکزی Snapdragon هستند ، احتمالاً دوام بیشتری خواهند داشت.
نوت 20 اولترا یک موبایل بسیار بزرگ و بسیار مجهز با صفحه نمایش بزرگ است. برای پخش فیلم ، بازی ها و خواندن مقالات بدون احساس فشار روی صفحه نمایش بسیار مناسب است.

 

  • مشکل اگزینوس

سامسونگ از سال 2013 Galaxy Note 3 خط Note خود را به دو جریان تقسیم کرده است. خریداران آمریکایی Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G را با Qualcomm Snapdragon 865+  دریافت می کنند. اما بقیه Samsung Exynos 990 را دریافت می کند.
پردازنده های Exynos در مقایسه با گزینه های Snapdragon از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند. با قضاوت در
Galaxy Note 20 Ultra ، این تغییر نکرده است.

 

  • دوربین عالی

آرایۀ دوربین Galaxy Note 20 Ultra بسیار لذت بخش است. پس از یک سال تولید کنندگان تلفن های خود را با دوربین های سوم کاملاً بی فایده پر کردند ، رویکرد صفر و چربی سامسونگ تازه کننده است.
در پشت یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده عریض 12 مگاپیکسلی و یک زوم 5 برابر 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است.
هر سه عالی هستند. محفظۀ بزرگنمایی دوربین بطور ناخوشایندی بیرون زده است ، اما اگر از کیس استفاده کنید احتمالاً کم و زیاد می شود.
دوربین بزرگنمایی 5 برابر Galaxy Note 20 Ultra’s قابلیت مورد علاقه همه است ، حتی اگر از لحاظ فنی ضعیف تر باشد.

 

  • جعبه ابزار ویدئو 8k 

این تلفن همچنین دارای ویژگی های ویدئویی فوق العاده ای است که در واقع چندین مورد بر نحوه عکسبرداری از اجسام تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، Galaxy Note 20 Ultra به شما امکان می دهد در هنگام پرواز ، بین سه فاصله کانونی جابجا شوید ، و یک انتقال نسبتاً نرم بین آن وجود دارد.

 

  • صفحه OLED

یک صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED عالی تجربه ای جدید را بهبود می بخشد ، زیرا همیشه می توانید یک پیش نمایش تصویر واضح را ببینید. سامسونگ می گوید که گلکسی نوت 20 اولترا G5 می تواند به 1500 نیت برسد ، حتی روشن تر از 1300 عجیب و غریب گلکسی اس 20 اولترا. 
Galaxy Note 20 Ultra ممکن است بهترین صفحه نمایشی را که در بین تلفن های مختلف دیده ایم ،  داشته باشد.