رونمایی ریزر از دو هدست گیمینگ جدید Blackshark V2

شرکت ریزر از خوش نام های صنعت تولید لوازم جانبی گیمینگ بوده که در این بین به تولید لپ تاپ و برخی سیستم های رایانه ای گیمینگ هم می پردازد. به تازگی این شرکت از هدست های گیمینگ حرفه‌ای جدید خود به نام Blackshark V2 رونمایی کرد.

نخستین مدل Blackshark V2 و دیگری Blackshark V2 X نام دارد. دو مدل جانشینان هدست اصلی Blackshark سال 2012 هستند. Blackshark V2 از ویژگی قابل توجهی چون درایو کاملا جدید 50 میلیمتری TriForce Titanium ریزر برخوردار است. به لطف این درایور کاربر صدا شفاف و پروضوح را در جریان بازی خواهد شنید. این هدست همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از THX Spatial Audio را دارد. البته این فناوری ریزر پیشتر از طریق یک برنامه اختصاصی دردسترس تمامی هدست ها قرار گرفت. در 6 آگوست ریزر در نظر دارد برنامه THX Game Profiles را در دسترس توسعه دهندگان بازی قرار دهد تا صدایی شفاف تر را برای هدست های جدید توسعه دهند.

نکته جالب دیگر اینجاست که هدست از میکروفرون  HyperClear Cardioid بهره می برد و این میکروفون به جای ضبط صدا محیط تنها صدا کاربر را ضبط می کند. در نتیجه کیفیت صدا بیشتر خواهد شد. علاوه بر این یک کارت صدا USB هم تدارک دیده شده که امکاناتی چون افزایش کیفیت میکروفون، نرمال سازی صدا، کاهش نویز و غیره را دربرمی گیرد. به گفته Razer طراحی گوشی های این هدست به صورتی بوده که موجب لغو صدا محیط می شود.

گفتنیست که Blackshark V2 از کانکتور 3.5 میلیمتری برخوردار است و از هر دستگاهی پشتیبانی می کند. البته کارت صدا USB آن تنها با دستگاه های ویندوز 10 سازگاری دارد. این هدست از امروز با قیمت 99 دلار قابل تهیه است.

در سوی دیگر یک مدل ارزان قیمت تر به نام Blacksark V2 X هم معرفی شد. این مدل از درایور 50 میلیمتری ریزر اما نسخه غیرتیتانیومی را به کار می گیرد. این هدست فاقد کارت صدا بوده و تنها میکروفون  HyperClear Cardioid و قابلیت لغو سر و صدا دارد. Blackshark V2 X را می توان با قیمت 59.99 دلار کمی ارزان تر از نسخه رده بالاتر خریداری کرد و هم اکنون در دسترس است.