نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26nw

در این مطلب شما نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26nw را مطالعه خواهید کرد. همه ما نام پرینترهای شرکت کانن را شنیده ام و می‌دانیم که اگر شرکتی بخواد با کمپانی کانن در زمینه تولید و ساخت پرینتر به رقابت بپردازد باید تلاش های بسیاری را انجام دهد. زیرا کمپانی کانن توانسته است که بیشترین سهم بازار را از صنعت پرینتر و اسکنر به خود بگیرد.

کمپانی ها باید جوانبی را برای تولید پرینترها در نظر بگیرند تا بتوانند در این بازار بزرگ سهمی را از آن خود کنند. سرعت و علمکرد زیاد یکی از این موارد به حساب می آید که البته تمام نیاز کاربران به این دو موضوع ختم نمی شود زیرا آن ها به دنبال پرینتری که با قدرت بالا و ابعاد کوچک، به صورت چندکاره برای آن ها کار کند را نیاز دارند. اگر بخواهیم همچین مجموعه ای را خریداری کنیم نیاز است که هزینه های زیادی را برای آن انجام دهیم از این رو شرکت ها به رقابت با یکدیگر می پردازند تا بتوانند محصولاتی را تولید کنند که آن را با یک قیمت معقول و رقابتی به بازار عرضه دهند.

یکی از شرکت هایی که توانسته به خوبی این بازار رقابتی را کنترل کند کمپانی HP می باشد که طرفداران زیادی را نیاز برای خود دارد. این کمپانی با ساخت پرینتر LaserJet Pro MFP M26nw توانسته است به خوبی قابلیت بالا بودن سرعت، عملکرد و قیمت رقابتی را به مشتریان خود نشان دهد زیرا می توان این پرینتر را یک پرینتر کامل با ویژگی های بی نظیر از نظر قیمتی که دارد دانست.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26nw

پرینتر LaserJet Pro MFP M26nw کاملا برای مصارف خانگی و اداری کوچک مناسب می باشد و می تواند عملیات های کپی و اسکن را به خوبی انجام دهد. در ضمن به دلیل این که شرکت HP این پرینتر را به کارت شبکه وای فای نیز تجهیز کرده است از این رو دستگاه های مختلفی در جهان می توانند به آن وصل شده و عملیات های چاپ را بر روی آن انجام دهند.

این دستگاه یکی از محصولات سه کاره (کپی، فکس و پرینتر) شرکت اچ پی می باشد که توانسته با ابعاد کوچک و مناسب یک مکان کوچک ساخته شود. شما می توانید آن را در گوشه اتاق یا میز کامپیوتر خود بدون هیچ مزاحمتی قرار دهید و همین موضوع می تواند نعمت بزرگی برای کسانی که مشکل کوچک بودن مکان را دارد باشد؛ پرینترهای چندکاره اصولا حجم بزرگی را دارند ولی این پرینتر توانسته در این مورد به شدت رقابتی عمل کند.

LaserJet Pro MFP M26nw

پرینتر MFP M26nw در ابعاد ۴۲۰x266x254 و وزن ۸ کیلوگرم ساخته شده است و همین امر حمل کردن آن را برای مشتریان بسیار آسان می کند زیرا این وزن و ابعاد برای یک پرینتر چندکاره واقعا بی نظیر است. در این پرینتر طراحی بسیار زیبا به همراه یک عملکرد بسیار خوب ادغام شده است، سینی این پرینتر ظرفیت ۱۵۰ برگه را پشتیبانی می کند و برای یک محیط کاری و خانگی کوچک بسیار مناسب است. سرعت نیز در این دستگاه بسیار مناسب می باشد و می تواند در هر دقیقه ۱۸ برگه با رزولوشون ۶۰۰*۶۰۰ را پرینت بگیرد.

یکی از ویژگی های جذاب دیگر این پرینتر نیز حالت خاموش و روشن اتوماتیک آن است و اگر چند دقیقه را با آن کار نکنید خاموش می شود و در صورتی که درخواستی را به آن ارسال کنید به صورت خودکار روشن شده و عملیات مورد نظر را انجام می دهد. به صورت کلی سرعت پرینتر بسیار مناسب می باشد و با ابعادی که دارد کاملا مناسب یک محیط کوچک است.

برای خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26nw کلیک کنید.