نقد و بررسی گوشی Honor 7S ، یک گوشی اندرویدی فوق العاده ارزان قیمت

در نگاه اول، گوشی Honor 7S به لطف صفحه نمایش ۵٫۴۵ اینچی و نسبت تصویر ۱۸:۹ و روشنایی ۴۱۵ نیت را ارائه می دهد که اکثر جلوی بدنه را به خود اختصاص داده است و زوایای دید تقریبا کاملی را فراهم می آورد (حتی دقت و پوشش رنگی sRGB قابل قبولی را ارائه می دهد).

با رزولوشن ۷۲۰x1440 پیکسل این صفحه نمایش شارپ نیست اما کاملا قابل استفاده است و در پشت دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در قسمت جلو هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. گوشی آنر ۷ اس سیستم عامل اوریو ۸٫۱ را اجرا می کند و در داخل بدنه خود دارای یک پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی است اما متاسفانه تنها ۲ گیگابایت رم دارد که این مقدار رم به اندازه ای نیست که بتواند تمام کارهای شما را (مخصوصا بازی های سنگین) را صاف و روان اجرا کند.

نزدیکترین رقیب Honor 7S گوشی Vodafone Smart N9 است مشخصات داخلی دو دستگاه اکثرا یکسان هستند اما شما یک اسکنر اثر انگشت را در اختیار دارید که Honor 7S فاقد آن است. اگر واقعا مشکل هزینه دارید Smart N8 نیز ارزش فکر کردن را دارد. این دستگاهاکثر قابلیت های مشابه N9 را دارد اما فاقد نسبت تصویر ۱۸:۹ است. باز هم از گوشی ها ارزان می توان به Alcatel Pixi 4 اشاره کرد اما صفحه نمایش دارای رزولوشن پایین ۱۶:۹ است و سیستم عامل منسوخ اندروید ۶٫۰ را اجرا می کند.

قابلیت های گوشی Honor 7S

Honor 7S در دو رنگ مشکی و آبی وجود دارد، این گوشی بسیار زیبا ساخته شده است و پنل پشتی لکه های اثر انگشت را به خود جذب نمی کند. تنها یک دوربین همراه با فلش در پشت دستگاه وجود دارد. در کنار گوشی دکمه ولوم صدا و دکمه پاور وجود دارد در حالی که پورت شارژ microUSB در پایین دستگاه دیده می شود و جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری در قسمت بالا قرار دارد. اسپیکر در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است و یک صدای عالی را ارائه می دهد.

یکی از قابلیت های خوب سینی ۳ در ۱ است که در لبه سمت چپ دستگاه واقع شده است که به شما این امکان را می دهد که به صورت همزمان از دو سیمکارت ۴G و یک کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کنید چونکه دستگاه فقط ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همانطور که اشاره کردیم هیچ اسکنر اثر انگشتی وجود ندارد که این فاجعه آمیز نیست و تنها به این معناست که برای قفل دستگاه باید به صورتی دستی پین، رمز عبور یا الگویی را وارد کنید.

حداقل عمر باتری گوشی بسیار خوب است در تست های انجام شده این دستگاه توانست به امتیاز ۱۰ ساعت و ۳۳ دقیقه دست پیدا کند و این بدان معناست که حداقل انرژی مورد نیاز یک روز شما را تامین می کند. برای مقایسه باید بدانید که گوشی های Vodafone Smart N9 و N8 به ترتیب عمر باتری ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه و ۸ ساعت و ۴۴ دقیقه را ارائه می دهند.

نتیجه گیری

شاید قیمت پایین Honor 7S شما را برای خرید وسوسه کند اما باید بدانید که اگر به عملکرد سریع و دوربین های با کیفیت نیاز دارید این دستگاه مناسب شما نمی باشد. آنر ۷ اس تنها برای کاربرانی که به یک گوشی ارزان قیمت اندرویدی نیاز دارند ایده آل می باشد. شما می توانید این دستگاه را با سیستم عامل اندروید اورویو ۸٫۰، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خریداری کنید.

برای خرید گوشی آنر Honor 7S کلیک کنید.