Asus ZenBook Pro Duo یک لپ تاپ عجیب و غریب با دو صفحه نمایش 4 K

 ZenBook Pro Duo دارای یک صفحه نمایش 4 Kاست. پانل 15 اینچ 16: 9 OLED وجود دارد که به طور معمول صفحه نمایش آن را بر روی یک لپ تاپ پیدا می کنید، سپس یک صفحه نمایش 32 پین اییو "ScreenPad Plus" به طور مستقیم بالای صفحه کلید است همان عرض و نیم ارتفاع.

با ZenBook Pro Duo بیشتر آشناشویم...

با این حال، بر خلاف نوار لمسی، ScreenPad Plus  هیچ کاری را از ZenBook Pro Duo دور نمی کند، به جز احتمالا عمر باتری .Asus شامل یک صفحه کلید کامل با ردیف تابع، از جمله یک کلید فرار است و صفحه لمسی به طور مستقیم به سمت راست قرار گرفته است. طراحی بسیار شبیه به لپ تاپ های بازی Asphalt Droid Asus را دارد، هنوز هم لنز نور به شما اجازه می دهد که از صفحه لمسی به عنوان یک عدد پد استفاده کنید. HP اخیرا سعی کرد چیزی مشابه را نیز داشته باشد، اما صفحه دوم آن بسیار کوچکتر بود.

متن درون تصویر


 Asus برخی از نرم افزارهای ScreenPad Plus را ساخته است که باعث می شود تا آن ها بیشتر از یک پنل کنترل ثانویه باشند، اما شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک مانیتور کامل یا حتی دو مانیتور استفاده کنید اگر می خواهید آن را به دو مانیتور کوچکتر 16: 9 1080 p تقسیم کنید. شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک برنامه افزودنی از صفحه اصلی تنظیم کنید، بنابراین وب سایت ها از بالای صفحه کلید به سمت بالا حرکت می کنند، که بسیار ناخوشایند است.
 ZenBook Pro Duo پردازشگر هشت هسته ای اینتل Core i9 با پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2060 است. چهار میکروفون دوربینی طراحی شده است برای استفاده با Alexa و یک نور آبی Echo- style در لبه پایین وجود دارد که با دستورات صوتی فعال می شود. این پورت  Thunderbolt 3، دو پورت USB-A، یک هدفون جک و یک پورت HDMI کامل است.

بررسی عملکرد ZenBook Pro Duo


عملکردی که در زمان کوتاه با استفاده از ZenBook Pro Duo به دست می آید، بدون هیچ گونه سکته حتی در هنگام نسخه ی نمایشی نرم افزار ویرایش ویدئو بوده است. این لپ تاپ نسبتا خوب با وزن 2.5 کیلوگرمی (حدود 5.5 پوند) است. همچنین انتظار می رود که عمر باتری خود را در جایی نزدیک به آن دسته از محصولات قرار دهد.

 Asus همچنین مدل ارزانتر و کوچکتر 14 اینچی را ZenBook Duo نامیده است. طراحی و مفهوم اساسا یکسان است، اما هر دو صفحه نمایش کامل HD به جای 4K  است، گزینه Core i9 وجود دارد، و GPU گسسته شده به شدت به MX250 کاهش یافته است.

قیمت ایسوس ZenBook Pro Duo

 قیمت لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro Duo یا ZenBook Duo را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود که در سه ماهه سوم سال جاری به اطلاع برسد.