ساعت مچی

 کریستال کوارتز در اکثر ساعت های جهان استفاده می شود، زیرا می تواند پالس هایی تولید کند که دقیقا یک ثانیه طول دارند. طرح های ساعت پنتول را می توان در آثار لئوناردو داوینچی پیدا کرد. اولین ساعتها برای تنظیم نمازهای مذهبی ایجاد شد، اما استاندارد سازی زمان نگهداری و تولید ساعت با ورود شبکه های قطار در قرن 18 و 19 آغاز شد.

ساعت های تاریخ

دستگاه هایی که پیگیری زمان همیشه برایشان مورد توجه بود عبارتند از دولت ها، کسب و کارها و مذاهب ، اما ظاهر ساعت های جیبی و مینی کیفی و ساعت مچی، همه ی چیزی را که می شناختیم تغییر داد و باعث ایجاد جامعه مدرن شد که امروز بخشی از آن هستیم.


شرکت ساعت ساز Girard-Perregaux اولین نمونه هایی از نیروی امپریال آلمانی در سال 1880 را عرضه کرد، که گفته می شد یک افسر شکایت کرده بود که هنگام بمباران ساعت جیبی، دشوار است. او گفته بود که سرانجام راه حلش را پیدا خواهد کرد که ایده او یک ساعت جیبی بود که بتوان آن را به مچ دست بست. براساس درخواست ارتش، یک شرکت ساعت ساز را از  La Chaux-de-Fonds، Switzerland، به برلین فرستاد تا تولید ساعت های کوچک متصل به دستبند را آغاز کند.

ساعت مچی کاسیو کارتیه، که در سال 1917 توسط بنیانگذار این شرکت ایجاد شده بود، لوئیس کارتیه، توسط تانک های رنو الهام گرفته شده است. پس از تفسیر چندگانه در دهه های مختلف، در حال حاضر 41 مدل با ترکیبی از طلا زرد، طلای سفید، طلای صورتی و فولاد موجود است که قیمت آن در حدود 1900 دلار است.

در حال حاضر چندین برند مشهور عرضه ساعت های مچی را در بازار به عهده دارند که عبارتند از :

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رومانسون

ساعت مچی سیکو

ساعت مچی رولکس

ساعت مچی دنیل ولینگتون

ساعت مچی کارتیه

ساعت مچی پنرای

ساعت مچی هابلوت

ساعت مچی برایتلینگ

ساعت مچی پت فیلیپ