بررسی گوشی مقرون به صرفه نوکیا 3.2 (Nokia 3.2) به طور کامل

بررسی بررسی تخصصی گوشی نوکیا 3.2 را به طور دقیق و تخصصی در پادکست زیر می توانید بشنوید:

این بررسی را گوش گنید

 

نوکیا 3.2 (Nokia 3.2) از میان رده های خوش قیمت و ایده آل HMD به حساب می آید که ویژگی های برجسته برای آن در نظر گرفته شد. شرکت HMD یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند شناخته شده که هر سال با معرفی محصول جدید سعی دارد تا نظر مخاطبان و طرفداران را جلب کند. در اوایل سال 2019 این شرکت چینی از گوشی هوشمند میان رده خود به نام نوکیا 3.2 رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که طراحی نسل جدیدی را دربرگرفته و به عنوان عضوی از خانواده آنر کیفیت ساخت قابل توجهی دارد. در این مطلب می خواهیم شما را با نوکیا 3.2 آشنا کنیم تا در صورت تمایل به تهیه آن بپردازید. در فرایند بررسی گوشی نوکیا 3.2 به نکات مختلفی توجه می شود که آن ها را می توانید در ادامه دنبال کنید.

بررسی تخصصی nokia 3.2

طراحی گوشی نوکیا 3.2

HMDیکی از شرکای نوکیا بوده که همیشه سعی دارد مشخصات و طراحی مناسب برای گوشی های هوشمند خود در نظر گیرد. از این رو نوکیا 3.2 دارای نسل جدید طراحی بوده و از بدنه شیشه و پلاستیکی برخوردار است. باتوجه به اینکه نوکیا 3.2 یک میان رده اقتصادی به حساب می آید، عجیب نیست چنین کیفیت بدنه را شاهد باشیم. بنابراین قیمت محصول در بررسی تخصصی nokia 3.2 اهمیت بالایی دارد. 

همچنین بخوانید: نقد و بررسی گوشی نوکیا 6.2

گزینه بعدی در نقد نوکیا 3.2 اندازه آن است. ابعاد دستگاه 159*76*8 میلیمتر بوده و وزن آن به 181 گرم می رسد. بنابراین یک مدل با ابعاد مناسب است و وزن بالایی ندارد. از این رو باید نوکیا 3.2 را یک گزینه جذاب و خوش قیمت به حساب آورد.

صفحه نمایش Nokia 3.2

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.26 اینچی 720x1520 پیکسلی IPS LCD تجهیز شده که نسبت تصویر 19:9 دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز 80 درصد است. همچنین تراکم صفحه نمایش آن 269 ppiبوده که وضوح مطلوبی را به نمایش می گذارد. با چنین مشخصاتی نوکیا 3.2 از نمایشگر باکیفیت و ایده آل بهره می برد که ضعیف نیست و وضوح خوبی را پخش می کند

در نقد و بررسی گوشی نوکیا 3.2 دقیقا مشابه با بررسی گوشی دیگری به مهم ترین فاکتور ها می پردازیم که برای خریداران اهمیت بالای دارد مانند اندازه صفحه نمایش که در این قسمت به آن اشاره شد.

سخت افزار نوکیا 3.2

در فرایند نقد و بررسی nokia 3.2 در این مرحله به ذکر ویژگی ها و خصویات سخت افزاری این گوشی می رسیم. Nokia 3.2 به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 429 مجهز بوده که از چیپ های قدرتمند اما میان رده HMD است. این دیوایس دارای حافظه رم 3 گیگابایتی بوده و با حافظه داخلی 32/16 گیگابایت عرضه می شود. پیکربندی که هوآوی برای نوکیا 3.2 در نظر گرفته متنوع بوده و هر یک قیمت خاص خود را دارند. بنابراین می توان این گوشی هوشمند را در مشخصات مطلوب و ویژگی های برجسته عرضه کرد. گذشته از آن باتری که نوکیا 3.2 دارد مدل 4000 میلی آمپری لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که عمر باتری طولانی را ارائه می دهد. اگر از دسته افرادی هستید که طولانی مدت به استفاده از گوشی هوشمند می پردازید، نوکیا 3.2 می تواند عملکرد قابل توجهی ارائه داده و عمر باتری بزرگی داشته باشد.

نرم افزار گوشی Nokia 3.2

همیشه گوشی های هوشمند از بخش نرم افزاری یکسان برخوردار هستند اما آنچه در بهبود عملکرد نرم افزاری تاثیر می گذارد، سخت افزار قدرتمند است. خوشبختانه Nokia 3.2 با سخت افزار میان رده و قابل توجه، یک مدل رده میانی مطلوب بوده که می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. با سیستم عامل اندروید 9.0 پای، بخش نرم افزار این گوشی هوشمند می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و بسیار روان است.

نقد گوشی نوکیا 3.2

در تجربه کاربری که با Nokia 3.2 دارید، شاهد رابط کاربری روان و ساده خواهید بود که برای چنین مدل اقتصادی بدیهی است.

بررسی تخصصی نوکیا 3.2 همانند نقد و بررسی دقیق هر محصولی به  بررسی جزء به جزء تمام قسمت های  آن نیاز دارد که تلاش نمودیم این کار را به طور دقیق انجام دهیم

همچنین بخوانید: بررسی دقیق گوشی نوکیا 5.1 پلاس.

چنان چه هر سوالی در رابط با نقد گوشی نوکیا 3.2 داشتید می توانید در قسمت نظر ها مطرح کنید ما در اسرع وقت به آن پاسخ خواهیم داد. 

 

نتیجه گیری

در این مطلب به نقد و بررسی نوکیا 3.2 پرداختیم و نکات مهم را در رابطه با نوکیا 3.2 بررسی کردیم. به طور کلی، نوکیا 3.2 عضو قابل توجهی از خانواده نوکیا 3 است که مشخصات سخت افزاری ایده آل برای آن در نظر گرفته شده و می تواند نظر مخاطب را به خوبی جلب کند. آنچه که در این مدل جذاب است، نه تنها طراحی باکیفیت بوده، بلکه قابلیت های متنوع و به روز است.