کنسول های بازی

اولین بازی های رایانه ای در سال ۱۹۵۰ ساخته شدند اما تا سال ۱۹۷۲ خبری از کنسول بازی نبود. با گذشت زمان کنسول های بازی وارد بازار شد که بازی در خود کنسول بود و با محدودیت رنگ همراه بود حتی برخی از آنها صدا هم نداشتند و در یک صفحه ثابت بود. نسل بعدی (آتاری) تغییرات زیادی داشت هم تنوع بازی بیشتر شد چون به صورت سخت افزار جدا ارائه می شد هم محیط بازی از یک صفحه ثابت خارج و جذاب تر شد و همین طور نسل کنسول های بازی پیشرفت کرد تا امروزه به پلی استیشن4 و ایکس باکس رسیده است.

مایکروسافت سازنده کنسول  ایکس باکس و رقیب اصلی سونی می باشد که سازندگان آن از طرح نهایی اکس باکس نسل بعد خبر داده اند، البته آن‌ها از طرح و معماری این کنسول راضی هستند و آن را ستایش می‌کنند.

این کنسول بازی موجب رضایت همگان بوده به دلیل حافظه ۸ گیگابایتی DDR، نظر های مثبتی برای این موضوع دریافت کرده است.

این کنسول در زمینه قابلیت‌های آنلاین ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان بازی کردن در حین دانلود بازی، قابلیت اشتراک‌گذاری فراوان نظیر قابلیت مشاهده بازی در حال انجام توسط دیگران و به دست گرفتن کنترل بازی دیگران و امکان رایگان بازی کردن بازی‌ها به صورت آزمایشی پیش از خرید را فراهم کرده است.

کنسول های بازی قطعا محبوب بسیاری از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد که برای افراد مختلف بر اساس سن و موقعیت آن ها تهیه شده است.

تجهیزات جانبی  پلی استیشن4 :

دسته بازی است که برای بازی به آن نیاز دارید، زمانی که یک شریک و همراه برای بازی دارید به یک دسته اضافی دیگر هم نیاز دارید.

 

دیسک سخت خارجی :

بازی های امروزه ده ها گیگ فضای هارد را اشغال می کنند اما خوشبختانه پلی استیشن4 با گسترش فضای نمونه خود به طور قابل توجهی فضا برای ذخیره دارد و اگر از بازی خارج شوید چیزی از دست نمی رود و همه چیز ذخیره می شود.

 

هدست بی سیم  پلی استیشن4:

زمان هایی که می خواهید آنلاین بازی کنید که دیر وقت می باشد بدون بیدار شدن خانواده و یا هم اتاقیتان، با داشتن هدست می توانید بازی خوبی تجربه کنید.

بهترین بازی پلی استیشن4 :

از بهترین بازی های پلی استیشن4 می توان GOD WAR خدای جنگ را نام برد که یک بازی اکشن، جذاب و دیدی است.