شارژ بیسیم معکوس سامسونگ گلکسی S10

جعبه گشایی سامسونگ در تاریخ 20 فوریه 2019 خواهد بود. در این رویداد، سامسونگ رسماً نسخه جدید گلکسی S10e، گلکسی S10، و گلکسی S10+ را رونمایی خواهد کرد. قبل از عرضه‌ی این دستگاه‌ها در ایالات‌متحده، سامسونگ باید آزمون‌های گواهی تائید شبکه بسیاری را از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) پشت سر بگذارد. اغلب اوقات ، آرشیو FCC که قبل از روانه کردن دستگاه‌های جدید به بازار عمومی می‌گردند، به ما اطلاعات زیادی نمی‌دهند. بااین‌حال، این اسناد تمامی اطلاعات مربوط به اتصالات شبکه دستگاه (ها) را آشکار می‌کنند. این دقیقاً همان شیوه‌ای است که FCC در رابطه با سری سامسونگ گلکسیS10 در پیش‌گرفته است.
جداول زیر به مقایسه تفاوت‌های اتصالات شبکه میان مدل‌های گلکسی S10e، گلکسیS10 و گلکسی S10+ سامسونگ در آمریکای شمالی می‌پردازد. این جداول تمامی باندهای LTE که این مدل‌ها پشتیبانی می‌کنند را فهرست می‌نمایند. ستون چهارم در هر جدول مربوط به نسخه دمو می‌باشد ، به همین سبب تعداد زیادی N / A برای رابط‌های رادیویی و هوایی وجود دارد. به‌طورکلی، پشتیبانی اتصالات شبکه در سری سامسونگ گلکسیS10 مشابه سری سامسونگ گلکسی S9 است.
 
NFC، بلوتوث، M ST (برای سیستم پرداخت سامسونگ)، باندهای LTE، VoLTE، VoWIFI، GP S تغییری نکرده است. بااین‌حال، اسناد FCC نشان می‌دهد که دستگاه از وای فای نسخه6، 802.11ax پشتیبانی می‌کند. این نسخه جدیدترین پروتکل وای فای است که سرعت و برد بیشتری را پشتیبانی می‌کند. تنها نقطه‌ضعف 802.11ax عدم سازگاری با برخی از روتر ها است، بنابراین برای بسیاری از کاربران کارایی نخواهد داشت. انتظار می‌رود که نسل بعدی تراشه‌های وای فای کوالکام، که احتمالاً در پلتفرم موبایل اسنپ دراگون 855 بکار می‌رود، در بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار 2019 تعبیه گردد.
 
علاوه بر این، سند دیگری به نام «انتقال برق بی‌سیم» نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسیS10 قابلیت پشتیبانی از «دریافت یا ارسال سیگنال برق AC از طریق القای مغناطیسی (MI) یا رزونانس مغناطیسی (MR)» را دارد. این موضوع شایعه‌ی پشتیبانی سامسونگ گلکسیS10 از شارژ بیسیم معکوس را تقویت می‌کند.
 
شارژ بیسیم معکوس سامسونگ گلکسیS10
هرچقدر که به رویداد جعبه گشایی سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، ما بطورمضاعف تلاش می‌کنیم تا در مورد سری گلکسیS10 بیشتر بدانیم. تا آن زمان شما می‌توانید مقاله تمامی دانسته‌های ما در رابطه با سامسونگ گلکسیS10 و گلکسی S10eرا مطالعه کنید و یا به تماشای ویدیوی ما در XDA TV در رابطه با این سری بپردازید. ضمناً، در صورت تمایل می‌توانید برای پرس رندر گلکسیS10 و گلکسی S10+ این مقاله و برای پرس رندر گلکسی S10e این مقاله را بررسی کنید. همه هیجان‌زده‌ایم که ببینیم سامسونگ در فروشگاه چه چیزی را برای ما کنار گذاشته است.