تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

امروز شرکت صنایع الکترونیک سامسونگ اعلام کرد که از آغاز بهار امسال در تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های آی تیونز و ایر پلی ۲ اپل پشتیبانی می‌شود. این شرکت پشتیبانی از این برنامه آی تیونز و... در تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۸ را منوط به به‌روز رساندن برنامه‌های دائمی آن دانست. در هر صنعتی ابتدا برنامه‌های کاربردی نشان‌دهنده فیلم‌های جدید آی تیونز و برنامه‌های تلویزیونی تنها از طریق تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در بیش از صد کشور آغاز به کار می‌کند. همچنین در بیش از صد و نود کشور در سطح جهان از ایر پلی ۲ در این تلویزیون‌ها پشتیبانی خواهد شد.
 
مشتریان با نصب برنامه کاربردی آی تیونز و برنامه‌های تلویزیونی می‌توانند به منبع (کتابخانه) آی تیونز دسترسی داشته باشند و فروشگاه آی تیونز را برای خرید یا کرایه فیلم از میان گلچینی از صدها هزار فیلم و سریال شامل مجموعه وسیعی از فیلم‌های باکیفیت 4k جست‌وجو کنند. این برنامه‌ها از همان آغاز نمایش خود را با سرویس‌های تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند راهنمای جهانی، بیکس بای (دستیار مجازی) و جست‌وجوی جدید آغاز کرد و تجربه استفاده از ‌بسترهای نرم‌افزاری (پلتفرم‌ها) سامسونگ ادامه یافت.
 
مشتریان این شرکت با پشتیبانی ایر پلی ۲ می‌توانند بدون تلاش اضافه ویدئوها، عکس‌ها، موسیقی‌ها و نوارهای صوتی را تماشا کنند و از طریق دستگاه‌های شرکت اپل مستقیم به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند QLED 4K و تلویزیون‌های باکیفیت تصویری 8k، تلویزیون‌هایی با قاب و سبک زندگی جدید بمانند دیگر مدل‌های این دستگاه‌ها باکیفیتی HD و UHD دسترسی داشته باشند.
تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ تا شناخته شدن به‌عنوان بزرگ‌ترین بستر نرم‌افزاری سرگرمی در بازار و پیشتازی در سطح جهانی رشد کرده است.
 
وون جین لی، معاون اجرایی شرکت، درباره سرویس‌های تجاری نمایش‌های مجازی در صنایع الکترونیک سامسونگ می‌گوید: «به خاطر کار با پیشتازان صنایع که باعث شده است حجم عظیمی از خدمات محتوایی به بسترهای نرم‌افزاری تلویزیون‌های هوشمند ما منتقل شود، به خود می‌بالیم. افزودن محتوای بیشتر، ارزش و کاربردپذیری بسترهای نرم‌افزاری وسیع‌تر را از طریق آی تیونز و ایر پلی که مناسب همگان است به صاحبان تلویزیون‌های سامسونگ اهدا می‌کند.»
 
ادی کو، معاون ارشد نرم‌افزارهای اینترنتی و سرویس‌های دستگاه‌های اپل می‌گوید: «انتظار داریم باتجربه آی تیونز و ایر پلی ۲ بتوانیم مشتریان بیشتری را در سطح جهان به‌وسیله تلویزیون‌های هوشمندمان جذب کنیم، بدین‌وسیله کاربران گوشی‌های آیفون، آی پدها و رایانه‌های مک می‌توانند راه دیگری برای دست یافتن به محتوای دلخواهشان از طریق بزرگ‌ترین صفحه‌های نمایش انتخاب کنند.»