سوپرایز شیائومی لو رفت!

به توجه به اخبار منتشر شده Pocophone F1 دارای صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی است و در ساخت این گوشی هوشمند از پنل IPS استفاده شده است. به نظر می رسد این غول تکنولوژی برای گوشی هوشمند خود از بریدگی حاشیه های صفحه نمایش یا همان قابلیت پرطرفدار این روز های موبایل که با نام ناچ شهرت دارد بهره خواهد برد و از نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ استفاده خواهد کرد.

Pocophone F1 مدتی پیش اعلام شده بود که از برترین پردازنده شرکت کوالکام بهره خواهد برد و در نتیجه باید شاهد این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ باشیم مگر اینکه شیائومی قصد داشته باشد عرضه این گوشی هوشمند را به تعویق بیندازد که به نظر غیر ممکن خواهد بود. هنوز حافظه داخلی این گوشی بسیار قدرتمند مشخص نشده است اما به احتمال زیاد در سه نسخه با قیمت های متنوع عرضه شود . در این خبر نیز حافظه داخلی های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی با رم های نرم افزاری شش و هشت مشخص شده است اما باید منتظر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز باشیم.

گوشی هوشمند Pocophone F1دارای دوربین اصلی دو گانه است  به نظر می رسد لنز های ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی استفاده شده در این مدل بتواند بسیاری از نیاز های کاربران را برطرف کند. همچنین در کنار این دو لنز قابلیت هایی اضافه شده است که می تواند تنظیمات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد . دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.  در بخش باتری نیز خبر های خوبی وجود دارد و شیائومی که قول یک باتری بسیار خوب را به کاربران داده بود به نظر می رسد از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری که از تکنولوژی نسخه سوم شارژ سریع بهره می برد استفاده خواهد کرد و انتخاب این گوشی هوشمند را با قابلیت های خود به کاربران توصیه می کند.

در این میان خبری از قیمت این گوشی هوشمند نیست اما بعید به نظر می رسد شیائومی با توجه به دوربین معمولی این گوشی هوشمند قیمت بالایی برای این موبایل خود معین کند البته برخی از شواهد نشان می دهد این گوشی هوشمند با قیمت ۴۲۰ دلار روانه بازار فروش خواهد شد.