معرفی مادربرد گیگابایت مدل B360 HD3 rev. 1.0

مادربرد گیگابایت مدل B360 HD3 rev. 1.0 مبتنی بر چیپست B360 اینتل است و از سوکت پردازنده LGA1151 اینتل پشتیبانی می کند. این مادربرد گیگابایت از پردازنده های نسل نهم و هشتم Core اینتل پشتیبانی می کند و شما می توانید حافظه های DDR4 غیر بافر شده دو کاناله None-ECC را بر روی آن نصب کنید. با استفاده از 4 اسلات DIMM شما می توانید تا حداکثر 64 گیگابایت رم را نصب کنید. برای اتصال مستقیم مانیتور به مادربرد شما می توانید از پورت های DVI-D، VGA و HDMI استفاده کنید. در پنل پشت مادربرد هم می توانید از 4 پورت USB 3.1 و 2 پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه های دیگر خود استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر کاربران محترم در ادامه ما قابلیت های مادربرد گیگابایت مدل  B360 HD3 rev. 1.0 را معرفی خواهیم کرد.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز انواع مادربرد کلیک کنید

کیت ارتقاء Intel CNVi WIFI

کیت ارتقاء Intel CNVi WIFI روشی ساده برای بروزرسانی مادربردهای غیرقابل ارتقاء را ارائه می دهد و شما می توانید به اتصال Wi-Fi گیگابایت سریعتر دسترسی داشته باشید بدون اینکه نیاز به ارتقاء کل سیستم داشته باشید. توجه داشته باشید که کیت Intel CNVi WIFI باید به طور جداگانه خریداری شود و در ماژول وای فای موجود در شاسی پشت قابل نصب و پیکربندی است.

اسلات های NVMe PCIe Gen3 M.2 (x4,x2)

مادربردهای گیگابایت روی تحویل فناوری M.2 متمرکز شده اند تا حداکثر پتانسیل سیستم را به کاربران تحویل دهند.

عملکرد عالی OPTANE در مادربرد B360 HD3

مادربرد B360 از جدیدترین فناوری Optane اینتل پشتیبانی می کند. Optane که به عنوان کش هارد کار می کنند نسبت به هاردهای مکانیکی سنتی عملکرد ذخیره سازی قابل ملاحظه ای را ارائه می دهند.

LAN گیمینگ اختصاصی Realtek 8118

Realtek 8118 LAN یک تراشه شبکه کاربرپسند و عملکرد بالا است که برای گیمرها تدارک دیده شده است، با استفاده از این تراشه پهنای باند به طور خودکار اختصاص داده می شود تا تضمین شود که بالاترین اولویت به بازی یا برنامه کاربردی داده شده است. این LAN می تواند جامع ترین قابلیت ها و سریعترین و هموارترین تجربه اینترنت را در اختیار کاربران قرار دهد.

محافظت در برابر شوک و جریان برق استاتیک مادربرد گیگابایت

مادربردهای گیگابایت در مقایسه با IC های سنتی از 3 برابر سطح مقاومت در برابر ESD برخوردار است. این قابلیت کمک می کند تا نادربرد و قطعات آن در برابر آسیب های احتمالی ناشی از الکتریسیته محافظت شوند. مادربردهای گیگابایتی همچنین دارای IC های ضد شوک ویژه هستند که از مادربرد شما محافظت می کند و کامپیوتر شخصی شما را در برابر هر گونه افزایش برق که ممکن است رخ دهد محافظت می کند.

مادربرد گیگابایت مدل B360 HD3 rev. 1.0

کنترلر بومی Intel USB 3.1 Gen2

کنترلر بومی Intel USB 3.1 Gen2 پورت های USB 3.1 را با حداکثر سرعت 10 گیگابیت در ثانیه فراهم می آورد. با قابلیت دسترسی کانکتور USB Type-A، پورت USB 3.1 در مقایسه با نسل های قبلی USB2.0 و USB 3.0 حدود دو برابر پهنای باند را ارائه می دهد.

Smart Fan 5

با Smart Fan 5 کاربران می توانند اطمینان حاصل کنند که کامپیوتر گیمینگ آنها می تواند عملکرد عالی را ارائه دهد در حالی که سیستمشان خنک هم باقی می ماند. Smart Fan 5 به کاربران این امکان را می دهد تا هدرهای فنشان را تعویض کنند تا سنسورهای حرارتی مختلف در مکان های مختلف مادربرد را منعکس کنند. به غیر از این مورد Smart Fan 5 از هدرهای فن هیبریدی بیشتری پشتیبانی می کند و از هر دو مد فن Voltage و PWM پشتیبانی می کند تا خنک کننده مایع کاربرپسندتری ارائه شود.

طراحی کنترل فن هوشمند B360 HD3

برای دستیابی به فن هایی که بدون سر و صدا کار می کنند از طراحی کنترل فن هوشمند استفاده شده است. هر فن در هنگام افت دما و رسیدن به زیر حد آستانه مشخص شده کاملا متوقف می شود. این که کدام فن باید متوقف شود براساس اطلاعات خوانده شده از سنسورها انجام می شود.

هدرهای پین فن هیبریدی

شما می توانید کنترل کاملی روی سیستم خنک کننده مایع خود داشته باشید. Smart Fan 5 از طریق هدرهای پین هیبریدی می تواند اطلاعات را دریافت کند و به شما کمک می کند تا تسلط کاملی روی سیستم خود داشته باشید. همه هدرهای فن هیبریدی می توانند به طور خودکار نوع دستگاه خنک کننده و مدهای متفاوت Voltage یا PWM را تشخیص دهند.

تجربه بازی همه جانبه VR مادربرد B360 HD3

VR برای یک فریم ریت 90 فریم در ثانیه ای پایدار (یا بیشتر) نسبت به گرافیک های FULL HD نیاز به عملکرد بیشتری دارند. فقط کامپیوترهای شخصی گیمینگ می توانند بهترین تجربه VR را ارائه دهند.

پیکربندی پیشنهادی برای یک کامپیوتر گیمینگ VR به صورت زیر می باشد:

  • کارت گرافیک – NVIDIA GTX 1060 یا AMD RX 480 یا قوی تر که سازگار با خروجی ویدیوی HDMI 1.4 می باشد.
  • پردازنده Intel i5 یا قوی تر
  • مادربردهای گیگابایت سری H370 / B360 / H310
  • حافظه رم 8 گیگابایتی یا قوی تر
  • پورت های USB – سه عدد پورت USB 3.0 به همراه یک پورت USB 2.0 یا بیشتر
  • سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 یا جدیدتر

برای ایجاد یک تجربه VR هموار مادربردهای گیگابایت بهترین قابلیت ها را برای ایجاد احساس واقعیت مجازی شما ارائه می دهد. با فناوری هایی مانند پشتیبانی از NVMe از طریق M.2 یا U.2 بدیهی است که گیگابایت ابزارهای مورد نیاز شما برای شروع سفر به واقعیت مجازی شما را فراهم آورده است.

مادربرد گیگابایت مدل B360 HD3 rev. 1.0

گرافیک های چندگانه CrossFire

پیکربندی چند گرافیکی عملکرد گرافیکی بهتری را برای بازی هایی که خواستار بالاترین فریم ریت هستند را ارائه می دهد این در حالی است که رزولوشن کاهش پیدا نمی کند.

خازن های صوتی با کیفیت بالا

مادربردهای گیگابایت از خازن های صوتی با کیفیت بالا استفاده می کنند. این خازن های با کیفیت بالا وضوح بالایی را ارائه می دهند و واقعی ترین جلوه های صوتی را به گیمرها ارائه می دهد.

محافظ نویز صدا

مادربردهای گیگابایت دارای گارد یا محافظ نویز صدا می باشند که در واقع قطعات صوتی آنالوگ حساس را در مقابل آلودگی های بالقوه محافظت می کند.

B360 HD3 و پشتیبانی از نوارهای نورانی RGB با 7 رنگ

با انتخاب رنگ مورد نظر خود برای نوارهای نورانی RGB می توانید سیستم کامپیوتر خود را منحصر به فرد کنید. در کل 7 رنگ برای انتخاب وجود دارد که به دلخواه خود می توانید انتخاب کنید.

برنامه GIGABYTE RGB Fusion

با استفاده از اپلیکیشن موبایل GIGABYTE RGB Fusion شما می توانید کنترل نور کامپیوتر گیمینگ خود را از طریق گوشی انجام دهید. این کار به کاربران امکان دسترسی ساده تر را می دهد چونکه کاربران سعی دارند رنگ ها و سرعت های مختلف را بر اساس مدهای مختلف تنظیم کنند، همه این موارد را می توان به دور از صفحه کلید و مانیتور کامپیوتر شخصی خود انجام دهید.

مادربرد گیگابایت مدل B360 HD3 rev. 1.0

طراحی دو بایوسی مادربرد گیگابایت B360 HD3

مادربردهای گیگابایت از قابلیت GIGABYTE DualBIOS که یک فناوری منحصر به فرد گیگابایت است استفاده می کنند این فناوری به طور حتم از مهمترین قطعات کامپیوترهای شخصی شما محافظت می کنند. GIGABYTE DualBIOS به این معناست که مادربرد شما دارای یک بایوس اصلی و بایوس بکاپ است و از کاربران در برابر خرابی بایوس (به علت ویروس، خرابی سخت افزار، تنظیمات نامناسب یا قطع برق در طی بروزرسانی محافظت می کند. برای خرید کامپیوتر و قطعات جانبی دیگر به فروشگاه ما مراجعه کنید.