پرفروشترین گوشی های ۲۰۱۹

از میان تمامی برندهای گوشی‌های هوشمند در دنیا اگر بخواهیم یک شرکت موفق و مسلط به فروش را در سال ۲۰۱۹ نام ببریم، بدون شک سامسونگ است.

این که سامسونگ بتواند از میان ۱۰ گوشی مطرح در بازار ۵ محصول را به نام خود کند نشان دهنده برتری این شرکت در میان رقبای خود می‌باشد.

تعداد فروش جهانی تلفن‌های هوشمند سری جدید سامسونگ گلکسی A با فضای اندرویدی خود در دنیا بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفته است.در سال ۲۰۱۹ این شرکت بودجه خود را با راه اندازی خط Galaxy A، دوباره بازسازی کرد.به نظر می‌رسد این حرکت بسیار خوب با بازسازی دوباره ترکیب جدید باعث شد تا عملکرد قوی‌تری در بازار از سوی کاربران دریافت کند.

طبق گزارشی از Informa Tech ، سامسونگ Galaxy A10 پرفروش ترین دستگاه اندرویدی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ بوده است. تعداد ۱۳٫۴ میلیون از این محصول تنها در ۴ ماه به فروش رسیده است که نشان‌دهنده توجه چشمگیر این مدل گوشی سامسونگ در بازار می‌باشد.

نکته جالب‌تر آن‌که گوشی گلکسی A50 با ۱۲ میلیون نسخه خرید از آن به رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ رسیده است، بعد از آن A30 با فروش ۹٫۲ میلیون دستگاه توانست مقام سوم را کسب کند.

Samsung Galaxy A10​

سامسونگ A10 دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای در بازار است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با کیفیت فول HD+،یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی و ۵ مگاپیکسلی سلفی در پنل جلویی است.همچنین دارای باتری به ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی هم می‌باشد.

این محصول از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیکابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است که البته می‌توان با استفاده از یک کارت SD ظرفیت آن را افزایش داد. اگرچه ممکن است کیقیت عکس‌های گرفته شده با دوربین A10 چندان قوی نباشد اما در کل این یک گوشی رضایت بخش برای کاربر خواهد بود.

Samsung Galaxy A50​

سامسونگ A50 دارای یک پردازنده متوسط،صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی زیبای Super AMOLED همراه با یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و لنز سه گانه در پنل پشتی گوشی است.

باتری این گوشی پرفروش در بازار از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری تشکیل شده است(برای مقایسه می‌توان ذکر کرد که گوشی جدیدی به نام Pixel 4 XL دارای باتری به ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی؛۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.) این گوشی همچنین از اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای،قابلیت شارژ سریع و دستیار هوشمند Bixby AI سامسونگ برخوردار است.

با وجود این ویژگی‌های ممتاز، تنها جای خالی یک پردازنده برتر در سامسونگ A50 به چشم می‌خورد اما طراحی فوق العاده دوربین و کیفیت دوربین آن باعث شده تا این گوشی رتبه خوبی در فروش سال ۲۰۱۹ کسب کند.

Samsung Galaxy A40

A40 از سری محصولات A سامسونگ می‌باشد که  دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی است و تنها کمی کوچک‌تر از A50 می باشد. صفحه نمایش این گوشی موبایل از Super AMOLED تشکیل شده است و عملکرد بهتری از صفحه نمایش OLED گوشی‌های هوآوی دارد.

دو عدد دوربین در پنل پشتی این مدل وجود دارد که شامل یک لنز زاویه دید عریض و یک حسگر اثرانگشت می‌باشد.ظرفیت باتری این محصول برابر با ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعت و رم آن ۴ گیگابایت است که در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر از ۶۴ گیگابات می‌توانید از کارت microSD هم استفاده کنید.

Samsung Galaxy A20e​

گوشی سامسونگ A20e با A40 تفاوت زیادی دارد.جنس بدنه این گوشی برخلاف دو محصول قبلی یعنی A40 و A50 که ترکیبی از شیشه و پلاستیک بوده‌اند،تنها از پلاستیک نشکیل شده است.این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی از نوع LCD است. این تغییرات به کاررفته در گوشی باعث شده تا این مدل به یک محصول اقتصادی تبدیل شود.

یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه دو عدد لنز در پشت گوشی،حسگر اثرانگشت برای امنیت بالاتر،باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع تنها بخشی از ویژگی‌های مطرح در این گوشی هستند که توانسته از استقبال خوبی در سال ۲۰۱۹ برخوردار باشد.

Redmi Note 7

Redmi زیرنظر فناوری چینی شیائومی آغاز به کار کرده است و با فعالیت چندین ساله این شرکت در اروپا موج جدیدی از توجه را در سال ۲۰۱۹ به خود کسب کرده است.نوت ۷ دارای دوربین ۴۸ مگاپیگسلی است و بسیار گوشی مقرون به صرفه‌ای می‌باشد.

یک پردازنده اسنپ دراگون با عملکرد متوسط،صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی با کیفیت فول HD و گلس روشن درپنل پشتی گوشی با وجود یک باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری از مشخصات گوشی موبایل Redmi Note 7 محسوب می‌گردد.

همچنین نسخه اندرویدی Xiaomi با نام MIUI نیز در بازار مشهود می‌باشد.

Apple iPhone XR

سال گذشته گوشی XR مدعی جدیدی برای اپل به شمار می‌رفت.از این محصول در ۶ رنگ روشن ایجاد شده است و دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی LCD با فناوری liquid retina HD و دوربین با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

اگرچه شرکت اپل کیفیت دوربین های مدل آیفون۱۱ را ارتقا داده است اما همچنان RX یک گوشی درخشان و مقرون به صرفه تر در بازار شناخته می‌شود.

Samsung Galaxy S10

گلکسی S10 اولین گوشی پرچم دار سری S در لیست ده گوشی‌ پرفروش سال ۲۰۱۹ می‌باشد.

این محصول از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با فناوری AMOLED تشکیل شده است که برای تماشای فیلم کاملا مناسب است. در پنل پشتی گوشی لنز سه‌گانه ای به چشم می‌خورد و همچنین این محصول از پردازنده قدرتمندی هم برخوردار است.ویژگی تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی و حسگر اثرانگشت به منظور امنیت بالاتر آن رقم خورده است که به بهبود بهتر سامسونگ کمک بزرگی می‌کند.

 

Apple iPhone 8

آیفون ۸ دارای صفحه نمایش ضخیم ۴٫۷ اینچی با فناوری از نوع Retina HD است، بنابراین برای افرادی که ترجیج می‌دهند از گوشی‌های کوچک‌تر استفاده کنند این مدل گوشی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.آیفون ۸ دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیگسلی است و از سیستم فوق العاده اجراز هویت به نام Touch IDبرخوردار می‌باشد.

آیفون ۸ پلاس که صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دارد بزرگتر از آیفون ۸ است و در سه رنگ نقره‌ای،خاکستری و طلایی عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy A70

گلکسی A70 یک تلفن بزرگ بین دیگر گوشی‌ها محسوب می‌شود.سه لنز دوربین در پنل پشتی گوشی وجود دارد: لنزهای ۳۲ مگاپیکسلی،۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده و لنز عمیق برای عکس های پرتره با کیفیت.باتری قدرتمند این گوشی به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری تشکیل شده است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار می‌باشد.

+Samsung Galaxy S10

از مزایای این گوشی نسبت به S10 معمولی می توان به دوربین سلفی دوتایی در جلوی گوشی و باتری بزرگ‌تر آن به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری اشاره داشت،همچنین صفحه نمایش سامسونگ S10 پلاس هم افزایش یافته و به ۶٫۷ اینچ رسیده است.