بهترین موبایل های ساخته شده در ۲۰۲۰

چه گوشی‌های جدید ی با چه ویژگی‌های منحصر به فردی در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد؟

با وجود تمام شایعات مطرح شده در اطراف خود می‌توانید هم اکنون از طریق اخبار بروزکالا به این پیش بینی‌ها هم نگاهی بیندازید.

با گذشت تقریبا دو دهه از ورود محصولات تلفن همراه هوشمند در  انواع بازار رقابت‌ها، شاهد پیشرفتی خارق‌العاده در حوزه فن‌ آوری‌های نو ظهور در مسیر تولید گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم.

انتظار می‌رود تمام سازندگان گوشی‌های موبایل بتوانند با ارائه مجموعه ویژگی‌های قابل رفع دغدغه مخاطبان،آن‌ها را به بازار جذب کنند.

نیمه اول سال ۲۰۲۰:

  • گوشی های گلکسی S11
  • سامسونگ گلکسی Fold 2
  • آیفون ۹
  • هواوی P40 Pro
  • موتو ریزر
  • وان پلاس ۸
  • ال جی G9 ThinQ
  • سونی Xperia 2
  • شیائومی Mi 10

نیمه دوم سال ۲۰۲۰:

  • گوشی های سری آیفون ۱۲Pro
  • گوشی های سری سامسونگ گلکسی Note 11
  • گوشی های پیکسل ۵
  • هواوی Mate 40 pro
  • وان پلاس ۸T
  • ایسوس Rog Phone lll

گوشی‌های گلکسی S11

سری جدید گلکسی S11 نوید یکی از به یادماندنی ترین بروزرسانی‌ها می باشد.مهمترین ویژگی این سری پشتیبانی از اینترنت ۵G است، در کنار آن وجود یک باتری با ظرفیت بالا به دوام و طول عمر بیشتر آن کمک بسزایی می‌کند.دوربین عظیم پشت این گوشی یکی از توانمندترین گوشی‌های سری سامسونگ می‌باشد که قدرت فوکوس آن از نقاط قوت محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی Fold 2

تلفن های قابل تاشو اولین آزمایش جدی خود را در سال ۲۰۲۰ در معرض دید عموم به اجرا گذاشتند.راه اندازی اولیه Galaxy Fold با اشکال فنی مواجه گشت اما کمپانی سامسونگ مجددا با راه اندازی دوباره آن موفق به رونمایی جدید در اواخر سپتامبر ۲۰۱۹ شد.

در سال ۲۰۲۰ انتظار می رود تا سامسونگ حداقل یک تلفن جدید قابل تاشو را روانه بازار کند.صرف نظر از هرگونه طراحی نهایی اعمال شده بر روی گوشی، این شانس وجود دارد به یکی از جالب ترین تلفن‌های سال تبدیل شود.امیدواریم با قیمتی همراه شود تا بتواند توجه تمامی کاربران با هر طبقه اقتصادی را به خود جذب کند.

آیفون ۱۰

اگر آیفون SE را به خاطر داشته باشید قرار بر این شده است که این کمپانی از یک تلفن همراه دیگر مانند آن صرفا مقرون به صرفه روانه بازار کند و به احتمال زیاد با نام آیفون ۹ شناخته شود.

هواوی P40 Pro

همه چیز درباره تعریف مرزهای عکاسی در گوشی‌های سری P اجرا می‌شود زیرا همواره از نظر ویژگی‌های عکاسی موفق بوده است. بنابراین انتظار می‌رود این قابلیت خوب و قوی در مدل P40 Pro هم اعمال شود.

موتو ریز

Moto Razr از قبل به عموم معرفی شده بود اما قرار است در ژانویه سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود، بنابراین از نظر فنی به صورت اولین تلفن‌های قابل تاشو جدید در این دهه اخیر خواهد بود.

وان پلاس ۸

ظاهر گوشی از روبرو شباهت زیادی با سامسونگ دارد و دارای صفحه خمیده می‌باشد. پیش بینی می‌شود وان پلاس امسال را با یک تلفن همراه ارزان قیمت آغاز کند.در واقع هنوز کاملا از ویژگی های منحصر به فرد وان پلاس ۸ اطلاعی به دست نرسیده است ولی امیدواریم در زمینه دوربین همچنان پیشتاز میان رقبای خود ظاهر شود و بتواند جایگاه خود را نگه دارد.

ال جی G9 ThinQ

منابع آنلاین اطلاعات زیادی درباره LG G9 ThinQ فاش نکرده‌اند.اگرچه این سال‌ها در تلفن‌های ال جی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای به چشم نخورده است اما این امکان وجود دارد تا دوربین های فوق العاده روزهای قبل را بتواند دوباره در آن پیاده سازی کند و در عوض بر روی طول عمر باتری‌های گوشی بیشتر کار کند.

در گذشته کمپانی ال جی برای تصویب اینترنت ۵G در زمره پیشگامان قرار داشت، بنابراین انتظار یک پهنای باند سریع از سوی LG G9 را در سال ۲۰۲۰ داریم.

سونی Xperia 2

گفته می‌شود این گوشی به عنوان یک پرچم دار واقعی یکی از قدرتمندترین تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در پلتمرم اندرویدی می‌باشد که با داشتن دوربین جادویی خود توانسته وارد بازار رقابت با برترین محصولات یعنی اپل، سامسونگ و گوگل شود. پیش از این برخی از ویژگی های چشمگیر دوربین از جمله کنترل دستی برای فیلمبرداری وجود داشت که انتظار داریم با رونمایی این محصول جدید پیشرفت و بهبود یابد.

شیائومی Mi 10

شیائومی نام شناخته شده معتبری است که تقریبا مجهز به همان پردازنده و مشخصات گوشی‌های قبلی خود است، اما در سال ۲۰۲۰ این انتظار می‌رود که تمام محصولات تلفن همراه خود را مجهز به ۵G وارد بازار کند.انتظار داریم که شیائومی دوربین پیشرفته‌تری ارائه دهد تا بتواند در رقابت بین گلکسی‌ها و آیفون‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

گوشی‌های سری آیفون ۱۲Pro

آیفون ۱۲ یکی از گوشی های جدیدی است که قرار است در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود و به احتمال زیاد شاهد طراحی منحصر به فرد و متقاوت آن، همراه با تعداد استثنایی دوربین ها و دیگر موارد آن خواهیم بود.

این مدل از اولین و مهمترین گوشی‌های آیفون خواهد بود که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی Note 11

سامسونگ با طراحی بینظیر خود به زودی توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند.

این گوشی زیبا دارای صفحه ای از جنس شیشه در پنل پشتی گوشی است که با انعکاس نور در آن الگوی مبهوت کننده‌ای را به وجود می آورد.البته این مدل علاوه بر زیبایی از کیفیت و قدرت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به وجود شبکه ۵G،افزایش سایز گوشی و باتری بزرگ‌تر آن اشاره داشت.

گوشی‌های پیکسل ۵

یکی از مهمترین نقاط ضعف گوشی‌های پیکسل ۵، باتری ضعیف آن می‌باشد.دو راه برای Google وجود دارد:یکی اعتراف اشتباهات خود و طراحی مجدد پیکسل۵ از  ابتدا و راه دیگر بهبود دوباره حسگرها است که در حال حاضر فاقد آن‌ها می‌باشد.اما هرچه که باشد ما انتظار رونمایی از گوشی جدید با امکانات بهتر در سال ۲۰۲۰ را خواهیم داشت.

هواوی Mate 40 pro

انتظار می‌رود این گوشی شاهد پیشرفت های فراوانی مانند اتصال شبکه ۵G،بهبود عمر باتری و تشخیص چهره سه بعدی باشد.

گوشی‌های سری Mate تلاش دارد تا آخرین و پیشرفته‌ترین دوربین‌های خود را به بازار ارائه دهد.

وان پلاس ۸T

اخیرا OnePlus با تلاش برای تنوع بخشیدن به سبد خرید خود،با قیمتی حدود ۷۰۰ الی ۷۵۰ دلار محصول جدید خود را روانه بازار رقابت گوشی‌های موبایل خواهد کرد.

ایسوس Rog Phone lll

Asus Rog Phone III از کیفیت نمایش ۱۲۰ هرتز با کیفیت بالا برخوردار است.

همچنین این گوشی با لوازم جانبی بسیار جذاب هنگام بازی با آن رونمایی خواهد شد.

آیا این مقاله برای شما شما مفید بود.؟

اگر سوالی در باره این گوشی ها دارید در کامن به سوالات شما پاسخ داده می شود