ساعت مچی زنانه یک هدیه مناسب برای خانم ها

ساعت مچی زنانه یک هدیه مناسب برای خانم ها است چونکه در طول روز با نگاه کردن چندباره به آن، فکر شما از ذهن و عبور خواهد کرد و مثل این است که همیشه کنار او باشید. ساعت های مچی تنها کاربردی نیستند بلکه می تواند زیبایی و ظرافت را به همراه داشته باشد به همین دلیل خانم ها از آن به عنوان زیورالات استفاده می کنند.

ساعت مچی یکی از زیورآلاتی است که می تواند تاثیر فوق العادی روی استایل خانم ها و برداشتی که بقیه از شخصیتش می کنند داشته باشد. اگر قصد دارید برای همسر، مادر، خواهر و… خود یک هدیه مناسب بگیرید می توانید ساعت مچی خریداری کنید اما قبل از آنز خرید باید بدان توجه داشته باشید.

نکات مهم برای خرید ساعت مچی زنانه

قبل از خرید ساعت مچی زنانه باید به این نکته توجه داشته باشید که طرف مقابل شما چه نوع بند ساعتی را دوست دارد، اگر با انواع بندهای ساعت مچی زنانه آشنا نیستید در ادامه به صورت اجمالی توضیح خواهیم داد:

ساعت مچی زنانه با بند چرمی – اگر بودجه شما محدود است و نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید ساعت مچی زنانه صرف کنید و ساعت را برای استفاده روزانه خانم در نظر دارید بهتر است ساعت مچی با بند چرم را انتخاب کنید، این نوع ساعت مچی برای هر رنچ سنی و موقعیت کاری مناسب است. توجه داشته باشید که بندهای چرمی در طول زمان دچار سایش و ترک خوردگی می شوند پس اگر به دنبال هدیه ای مناسب هستید که سال های طولانی از آن استفاده شود سایر گزینه ها را بررسی کنید.

ساعت مچی زنانه با بند فلزی – در هنگام انتخاب ساعت بند فلزی باید توجه داشته باشید که ساعت هایی که دارای فولاد ضد زنگ هستند را انتخاب کنید تا باعث ایجاد حساسیت پوستی در خانم نشود.این نوع ساعت ها ماندگاری خوب و ظاهر زیبایی دارند و ضد حساسیت هستند اما دارای قیمت نسبتا بالایی هستند.

ساعت مچی زنانه با بند جواهر نشان – در این نوع ساعت مچی در قسمت بند از جواهر یا سنگ های قیمتی استفاده می شود و بیشتر شبیه به دستبند هستند. ساعت مچی زنانه با بند جواهر نشان بیشتر در مراسمات رسمی و نیمه رسمی استفاده می شود.

ساعت مچی زنانه با بند پلاستیکی – ساعت های مچی زنانه با بند پلاستیکی تقریبا در هر رنگی موجود است و برای فعالیت های ورزشی و استفاده در فضاهای باز مناسب است. این نوع ساعت در موقعیت های غیر رسمی استفاده می شود.

ساعت مچی زنانه با بند پارچه ای – اگر قصد هدیه دادن به یک خانم جوان را دارید که در طول روز از ساعت استفاده کند ساعت مچی زنامه با بند پارچه ای که مناسب موقعیت های نیمه رسمی و رسمی نیست را انتخاب کنید.

خانم چه نوع صفحه ای را برای ساعت مچی می پسندند؟

ساعت مچی های زنانه در فرم های صفحه متفاوتی ساخته می شوند، خانم چه نوع فرمی را بیشتر می پسندند؟

صفحه گرد: اگر خانم دارای روحیه انعطاف پذیری است می توانید ساعت مچی زنانه با صفحه گرد را انتخاب کنید. این نوع صفحه رایجترین صفحه ساعت مچی است.

صفحه مربعی: بعد از صفحه گرد، صفحه مربعی رایج هستند، این نوع صفحه برای افرادی که بسیار منظم هستند و روحیه انعطاف پذیر پایینی دارند مناسب است.

فرم های غیر منتظم: اگر خانم دارای روحیه ای ساختار شکنانه و ریسک پذیر است ساعت عای مچی که دارای فرم صفحه غیر منتظم هستند را انتخاب کنید.

سایر فرم های منتظم: خانم هایی که سایر فرم های منتظم را دوست دارند دارایی روحیه ای بین ساختار شکن و مطلقا پایدار به ساختار دارند. این دسته از خانم ها در برخی شرایط واکنش هایی که مربوط به یک آدم معتقد به ساختار را از خود نشان می دهند و در برخی مواقع ساختارها را می شکنند.

انتخاب ساعت مچی زنانه بر اساس رنگ پوست خانم

به طور کلی رنگ پوست به گرم، سرد و خنثی تقسیم می شود. با شناخت رنگ پوست خانم شما می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. برای رنگ پوست سرد بهتر است ساعت مچی دارای بند نقره ای، برای رنگ پوست گرم بهتر است ساعت مچی با بند طلایی را انتخاب کنید.

خرید ساعت مچی متناسب با مچ دست خانم

اگر خانم دارای مچ دست ظریفی است، ساعت های مچی که دارای صفحه کوچک و بند نازک هستند را خریداری کنید، اگر مچ دست توپری دارند ساعت هایی که دارای صفحه بزرگتر و بند پهن تر هستند انتخاب داشته باشید. در ادامه چند مدل از بهترین ساعت های مچی زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین ساعت مچی زنانه که مناسب هدیه دادن است

اگر به دنبال یک ساعت با بند فولاد ضد زنگ و رنگ رزگلد هستید تا حساسیت پوستی را در خانم ایجاد نکند می توانید ساعت مچی GUESS را انتخاب کنید. این ساعت برای استفاده در هر مکانی مناسب است. رنگ رزگلد ساعت باعث درخشش زیبایی شده است که اکثر خانم ها این درخشش را دوست دارند. صفحه ساعت مربعی است اما به اندازه کافی کوچک است. بند زنجیره ای از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که بندرت می توان در این سطح قیمت چنین کیفیتی را پیدا کرد. این ساعت مچی زنانه حتی در برابر آب مقاوم می باشد. این ساعت در رنگ های نقره ای و طلایی در دسترس است.

ساعت بعدی که باید در اینجا از ان نام ببریم ساعت مچی Anne Klein است که دارای بند چرمی و صفحه مربعی می باشد که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. رنگ مشکی بند تقریبا مناسب هر رنگ لباسی می باشد، حاشیه های طلایی که وجود دارد ظرافت خاصی را به ساعت بخشیده است. هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک بند چرمی نرم و راحت باشد.

مورد بعدی ساعت مچی زنانه Michael Kors است که از اندازه متوسطی برخوردار است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این نوع ساعت مناسب کار، یک ضیافت شبانه در کنار دوستان و هدیه ای مناسب برای خانم ها می باشد.

ساعت زنانه ES3282 Virginia یک ساعت بسیار زیبا است که از یک بدنه فلزی ۳۰ میلی متری استفاده می کند. حتما خانم از چنین ساعت کلاسیک و ظریفی خوشش خواهد آمد.

اما آخرین ساعت مچی این لیست ساعت FTW2112 است که واقعا لوکس به نظر می رسد. این ساعت هوشمند با سنگ های Swarovski تزئین شده است که ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می کند. این ساعت مناسب هر مجلس یا میهمانی شبانه است و می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید. برای بررسی ساعت های مچی زنانه بیشتر می توانید محصولات فروشگاه بروزکالا را بررسی کنید.